Permalänk

dayz behöver hjälp

tjena tjena jag skulle fråga om det skulle finnas en snäll kille som är i elektro att komma till kyrkan och klippa sönder taggtråden har fastnat därinne jag har inget värde på mina grejer så onödigt att komma dit bara för att döda mig Pm:a eller skriv om det är någon som kan hjälpa mig tack på förhand

Visa signatur

We hurt people that love us,
Love people that hurt us

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

Put the gun to your head and pull the trigger. Darkness will follow.

Permalänk
Medlem

Gå in på en annan server bara?

Permalänk

Tips:
Om du sitter fast där inne kan du alltid byta till en annan server, gå ut, logga ut, logga in på din vanliga server.

Visa signatur
Permalänk

Tack för svaret men hade redan bytt jag täntke för kort vet ni hur man tar bort en tråd den kanske stör

Visa signatur

We hurt people that love us,
Love people that hurt us

Permalänk
Avstängd

ok, kommer snart och dödar dig:)

Permalänk
Skrivet av TriumpNisse:

Tack för svaret men hade redan bytt jag täntke för kort vet ni hur man tar bort en tråd den kanske stör

...du måste först loota en Toolbox, se sedan till att du har denna "din" tråd aktiv i bakgrunden i webläsaren och tryck på gear "G" i spelet och höger klicka på Toolboxen, så försvinner tråden?

Visa signatur

Antec P280, Corsair 520W, Gigabyte HD5850, Gigabyte P55UD4, CPU I5 + Cooler Master Hyper 212 EVO, Corsair DDR3 1600 2x2, WD500G Black, Samsung SSD 128
IRTracker4, Hotas Cougar, Rudder pedals(home made) mm

Permalänk
Sötast
Skrivet av spider-se:

...du måste först loota en Toolbox, se sedan till att du har denna "din" tråd aktiv i bakgrunden i webläsaren och tryck på gear "G" i spelet och höger klicka på Toolboxen, så försvinner tråden?