Uppdaterade min android - Kontakter försvann.

Permalänk

Uppdaterade min android - Kontakter försvann.

Jag uppdaterade min androidlur för ca 10 minuter sedan. Då den påstodd att det fanns en ny version tillgänglig, Glad i hågen så körde jag på install och hela köret, och en reboot senare så är alla mina kontakter borta.

Vad gör ja?!

All min media finns kvar, kort & musik. Men kontakterna, verkligen alla kontakter är bortblåsta. Vore super om det fanns något knep att få tillbaka det.

Tack på förhand

Permalänk
Medlem

Om du har det syncat med google så är det bara att plocka ner dem igen?

Permalänk

Det.. tror jag inte att jag har >_> sparade kontakterna direkt på telefonen :S Eller jag vettifan, var en djungel när jag skulle mata in kontakerna första gången..

Permalänk
Medlem
Skrivet av Peter89andersson:

Det.. tror jag inte att jag har >_> sparade kontakterna direkt på telefonen :S Eller jag vettifan, var en djungel när jag skulle mata in kontakerna första gången..

Om du inte kan få tillbaks dem på något sätt är det lättare att skriva in dem på datorn i Gmail och sedan synka.

Visa signatur

Solen i africa! Hjälp snabbt. Tävling i klassen!
Det var High noon.
Om solen i Africa en truckförare kommer från East till Weast på huvudvägen. och exact vid eqvatorn vid Africa. Landskapet är totalt slät. På en tidpunkt var solen så ett par telestolpar gjorde så att det blev skugga.
3 gissar jag på, men kan inte förklara?

Permalänk

Jag antar det.. dock så kommer man inte ihåg ett enda nummer :S Blir ju lite svårt, nåja.. får väl se hur jag ordnar det >_>

Permalänk
Medlem

Kolla på inställningarna till telefonenboken (displayalternativ heter det på min sgs2) så inte telefonkontakter har blivit inaktiverade o inte visas.