Mobilt bredband med BF3 = problem hjälp!

Permalänk
Avstängd

Mobilt bredband med BF3 = problem hjälp!

Hej jag har problem med mitt BF3 multiplayer med mitt internet med mobilt bredband Huawei Hi link E353, det buggar sig när man rör sig i spelet trots att jag har bra ping på kvällarna, nätterna med 60-70 ping på svenska server och undrar varför det laggar i rörelser när jag går eller springer i spelet på multiplayer någon som har en lösning på detta eller vet vad jag kan göra åt det?? ska man öppna en port för spelet med internetet eller? Mvh Nicklas

Visa signatur

Moderkort Asus crosshair V formula 990FX|Shassi Antec twelve hundred|Nätagg XFX 750W 80+ silver|Processor AMD phenom2 x4 970 BE 4.1|Cpu kylare Corsair hydro H80|ram minnen Corsair VENGEANCE 8GB 1600 DDR3|Grafikkort XFX HD 6970 2GB|Grafikkortkylare ARCTIC COOLING ACCELERO XTREME| SSD Corsair force F60|Hårddisk WD green caviar 1TB|Bildskärm ACER G245H LCD HDMI| W7 ultimate 64| Razer Imperator BF3 edition|Ljudkort Asus xonar D2|

Permalänk
Medlem

allt har inte med ping att göra. Du kan inte spela eftersom ditt internett är för segt, eller har för dålig svarstid till serven. Om du vill spela bf3 normalt så skaffa fast nät