Värdering - Sony Vaio VPC-EE3E1E

Permalänk
Medlem

Värdering - Sony Vaio VPC-EE3E1E

Hej

Jag har en Sony Vaio VPC-EE3E1E som jag funderar på vad den kan vara värd på andrahandsmarknaden idag då jag börjar bli lite sugen på att uppgradera, framförallt till en 17 tummare.

Bra skick för sina två-tre år (osäker just nu när den införskaffades, är på jobbet så kan inte kolla), två små repor på utsidan av locket. Har alltid använt strömadaptern. Kartong och "tillbehör" finns. Har en axelremsväska som medföljer vid försäljning som köptes för 4-500 kr, får plats med Steelseries 5hV2, mus, musmatta, strömadapter, nätverkskabel i väskan.

Prestandan är ju förstås inte top-notch då det är AMD processor, men för alldaglig surf, ord och kalkylbehandling, lite äldre spel så fungerar den utmärkt.

Tänkte, går det att få en 1000-1500 kr för den idag eller vad tror ni?

Permalänk

Länken verkar vara bruten, antar att detta är samma dator: http://www.prisjakt.nu/produkt.php?e=709028

Permalänk
Medlem

Skumt, länken fungerar för mig. Japp, det är den datorn du länkade till på prisjakt.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Ingen som har några tankar angående vad den kan vara värd?

Permalänk
Skrivet av PsyCor:

Ingen som har några tankar angående vad den kan vara värd?

1300 - 1500 kronor.

Visa signatur

Antec Performance P182 | Intel Core i7 920 | Gigabyte GeForce GTX 660Ti | Gigabyte GA-EX58-DS4 | Corsair XMS3 1333 MHz 6 GB | Samsung SpinPoint F3 | Corsair 650TX | Windows 7 x86-64 | QPAD MK-50

Permalänk
Medlem
Skrivet av marcusnns:

1300 - 1500 kronor.

Ok, har just nu bud på 1000 kr. Får jag bud i de krokarna så säljer jag direkt.