Permalänk
Medlem
Skrivet av capkekken:

Vem orkar läsa hela den texten klockan 3 på natten?
Sen så tror jag inte det kommer hindra folk från att trolla...

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Waowt:

Ja du kanske kan göra en video där du visar hur du gör, för något sådant har jag aldrig sett någon göra förut!

Warning: Your computer is infected with trolls, do you wish to remove them?
Verkar som om 90% av alla trollar här. Är trött och borde lägga mig och kanske glömma hela grejen

Kanske det, lödde ihop belysning till datorn av en gammal telefonsladd, så tror knappast att det är speciellt svårt. Förresten förstår jag inte varför alla tror han trollar.

Permalänk
Medlem
Skrivet av darkmasta1336661:

Vad menar du med det uttalandet?

jesus om de var otydligt

Permalänk
Skrivet av markus9090:

jesus om de var otydligt

vad är otydligt?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Lasergurka

"Låter som att alla trollar"
*lägger ändå ner tid på att skriva en utförlig beskrivning*

Haha, du är härlig du!

Äh vafan, om man ska hjälpa till då ska man. alla e ju inte kunniga inom datorer och därför vänder dom sig till oss på Sweclockers forum :P.

Citat:

Ursprungligen inskrivet av darkmasta1336661

Okej, tack för ett seriöst svar. Ska snacka med pappa imorgon.

Sure gör det, hoppas ni kommer fram till om det var som sagt att kortet behövde 2st 6pin

Visa signatur

Gaming: Sabertooth P67 B3 & i7 2600k @4,2Ghz 1,28v kylda av EK H30 HFX + EK Mosfet loop | MSI GTX 770 Lightning 1320/ 7400 | Patriot Viper 3 IEM LE 16GB CL9 1600mhz | OCZ V4 128GB System/Spel + A-Data S510 120GB Spel + 3,5TB lagring | Corsair TX V2 850w | SoundBlaster ZxR + Qpad QH-90 | 298X4QJAB + Dell 19" | Aquarius X90 | Win 7 x64
Tablet: Nexus 7 LTE PA 4.4, Samsung Galaxy Player 5 CM 11 Mobil: Xperia Z2 RomAur v4.0

Permalänk
Medlem
Skrivet av thedudewait:

Förresten förstår jag inte varför alla tror han trollar.

Inte jag heller....

Permalänk
Medlem

Vill bara passa på att tacka alla för att ni håller mig uppe, höll på att slockna vid datorn innan tråden startade

Skrivet av KillerX:

Äh vafan, om man ska hjälpa till då ska man. alla e ju inte kunniga inom datorer och därför vänder dom sig till oss på Sweclockers forum :P.

Sure gör det, hoppas ni kommer fram till om det var som sagt att kortet behövde 2st 6pin

Vi har redan fastställt att kortet kräver 2st 6-pinnare. Det är ett GTX560

Permalänk
Avstängd
Skrivet av capkekken:

Tycker inte du ska länka till din guide för att försöka vinna tävlingen.

Permalänk
Skrivet av thedudewait:

Kanske det, lödde ihop belysning till datorn av en gammal telefonsladd, så tror knappast att det är speciellt svårt. Förresten förstår jag inte varför alla tror han trollar.

Nej, inte jag heller, jag brukar också klippa av sladdar jag tror att jag inte behöver, bara att köpa nya liksom...

Har förresten för mig att min dator också kör början till en skrillexlåt när den bootar.

Visa signatur

| Mobo: B550 AORUS ELITE V2 | CPU: Ryzen 5600x | RAM: 32GB @ 3600MHz | GPU: Asus GTX 1070 ROG| |PSU:RM750x | Chassi: Fractal Design Define R5 | SSD: OCZ Vertex3 120GB + Force GT 240GB | HDD: 6TB | Skärm: Foris FS2333 | |Ljud: Xonar Essence STX |

Permalänk
Skrivet av Kagamex:

Vi har redan fastställt att kortet kräver 2st 6-pinnare. Det är ett GTX560

Är det? D: Aha, trodde att han bara hade det som titel för att locka läsare :/

Visa signatur

| Mobo: B550 AORUS ELITE V2 | CPU: Ryzen 5600x | RAM: 32GB @ 3600MHz | GPU: Asus GTX 1070 ROG| |PSU:RM750x | Chassi: Fractal Design Define R5 | SSD: OCZ Vertex3 120GB + Force GT 240GB | HDD: 6TB | Skärm: Foris FS2333 | |Ljud: Xonar Essence STX |

Permalänk
Skrivet av Lasergurka:

Nej, inte jag heller, jag brukar också klippa av sladdar jag tror att jag inte behöver, bara att köpa nya liksom...

Har förresten för mig att min dator också kör början till en skrillexlåt när den bootar.

Jag förstod inte direkta frågan. så jag försökte vara lite lustig istället ^^

Permalänk
Medlem
Skrivet av darkmasta1336661:

vad är otydligt?

bot-svar

ge f*n i och svara och anmäl idioten istället

Permalänk
Skrivet av darkmasta1336661:

Jag förstod inte direkta frågan. så jag försökte vara lite lustig istället ^^

Aha, sicken lustigkurre där! men ärligt, tror att jag har en skrillex låt i datorn, är nog någon gammal högtalare jag glömt i chassit någon gång :/

Visa signatur

| Mobo: B550 AORUS ELITE V2 | CPU: Ryzen 5600x | RAM: 32GB @ 3600MHz | GPU: Asus GTX 1070 ROG| |PSU:RM750x | Chassi: Fractal Design Define R5 | SSD: OCZ Vertex3 120GB + Force GT 240GB | HDD: 6TB | Skärm: Foris FS2333 | |Ljud: Xonar Essence STX |

Permalänk
Skrivet av markus9090:

bot-svar

ge f*n i och svara och anmäl idioten istället

Vem är idioten?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Lasergurka:

Är det? D: Aha, trodde att han bara hade det som titel för att locka läsare :/

Jag berättade bara för KillerX, som uppenbarligen inte hade läst titeln, annars skulle han ju inte ha frågat?

Skrivet av Lasergurka:

Aha, sicken lustigkurre där! men ärligt, tror att jag har en skrillex låt i datorn, är nog någon gammal högtalare jag glömt i chassit någon gång :/

för skön äru, haha

Permalänk
Avstängd
Skrivet av darkmasta1336661:

Jag förstod inte direkta frågan. så jag försökte vara lite lustig istället ^^

Du borde inte göra det, om du inte vill tas som ett troll. Dock så förstod jag att du inte var seriös i det svaret

Permalänk
Skrivet av Lasergurka:

Aha, sicken lustigkurre där! men ärligt, tror att jag har en skrillex låt i datorn, är nog någon gammal högtalare jag glömt i chassit någon gång :/

haha coolt

Permalänk
Medlem
Skrivet av darkmasta1336661:

Vem är idioten?

du om du inte kan svara på frågan vem som nuvarnde kung i svea rike är!

bot-fråga därav felstavningar och meningsupbyggnad, men ni förstår va?

Permalänk
Skrivet av markus9090:

du om du inte kan svara på frågan vem som nuvarnde kung i svea rike är!

bot-fråga därav felstavningar och meningsupbyggnad, men ni förstår va?

Carl XVI Gustaf, för övrigt är jag inte ett troll

Permalänk
Skrivet av darkmasta1336661:

Carl XVI Gustaf, för övrigt är jag inte ett troll

Andra kontrollfrågan; Hur tänkte du när du klippte av sladden?

Visa signatur

| Mobo: B550 AORUS ELITE V2 | CPU: Ryzen 5600x | RAM: 32GB @ 3600MHz | GPU: Asus GTX 1070 ROG| |PSU:RM750x | Chassi: Fractal Design Define R5 | SSD: OCZ Vertex3 120GB + Force GT 240GB | HDD: 6TB | Skärm: Foris FS2333 | |Ljud: Xonar Essence STX |

Permalänk
Skrivet av Lasergurka:

Andra kontrollfrågan; Hur tänkte du när du klippte av sladden?

Jag är inte så insatt i datorer och sånt. jag antog att min kompis kunde mycket om datorer

Permalänk
Skrivet av darkmasta1336661:

Jag är inte så insatt i datorer och sånt. jag antog att min kompis kunde mycket om datorer

Så du klipper bara av sladdar om de har med datorer att göra? (nyfiken)

Visa signatur

| Mobo: B550 AORUS ELITE V2 | CPU: Ryzen 5600x | RAM: 32GB @ 3600MHz | GPU: Asus GTX 1070 ROG| |PSU:RM750x | Chassi: Fractal Design Define R5 | SSD: OCZ Vertex3 120GB + Force GT 240GB | HDD: 6TB | Skärm: Foris FS2333 | |Ljud: Xonar Essence STX |

Permalänk
Skrivet av Lasergurka:

Så du klipper bara av sladdar om de har med datorer att göra? (nyfiken)

ne jag klippte av sladden för min kompis sa det. han sa om jag inte klippte den så skulle inte grafikkortet fungerar korrekt

Permalänk
Skrivet av darkmasta1336661:

ne jag klippte av sladden för min kompis sa det. han sa om jag inte klippte den så skulle inte grafikkortet fungerar korrekt

Du tänkte inte på att ställa motfrågor som..."Vad händer om jag struntar i att stoppa i sladden tills jag tar reda på om du är grovt okunnig eller inte?"

Visa signatur

| Mobo: B550 AORUS ELITE V2 | CPU: Ryzen 5600x | RAM: 32GB @ 3600MHz | GPU: Asus GTX 1070 ROG| |PSU:RM750x | Chassi: Fractal Design Define R5 | SSD: OCZ Vertex3 120GB + Force GT 240GB | HDD: 6TB | Skärm: Foris FS2333 | |Ljud: Xonar Essence STX |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Lasergurka:

Andra kontrollfrågan; Hur tänkte du när du klippte av sladden?

Har man inte användnig av kablar, klipp dom så slipper man belasta nätagget i onädan....(ironi)

Permalänk
Medlem

Kagamex: Jag visste att det var ett gtx 560, skrev så för jag vet inte vilken kontakt som ger strömen till fläkten, men gav kanske tillräckligt med ström för att starta kortet, men inte gav ström till fläkten via den kontakten :P.

Visa signatur

Gaming: Sabertooth P67 B3 & i7 2600k @4,2Ghz 1,28v kylda av EK H30 HFX + EK Mosfet loop | MSI GTX 770 Lightning 1320/ 7400 | Patriot Viper 3 IEM LE 16GB CL9 1600mhz | OCZ V4 128GB System/Spel + A-Data S510 120GB Spel + 3,5TB lagring | Corsair TX V2 850w | SoundBlaster ZxR + Qpad QH-90 | 298X4QJAB + Dell 19" | Aquarius X90 | Win 7 x64
Tablet: Nexus 7 LTE PA 4.4, Samsung Galaxy Player 5 CM 11 Mobil: Xperia Z2 RomAur v4.0

Permalänk
Medlem
Skrivet av Lasergurka:

Du tänkte inte på att ställa motfrågor som..."Vad händer om jag struntar i att stoppa i sladden tills jag tar reda på om du är grovt okunnig eller inte?"

Bra fråga! om nån skulle säga till mej att klippa USB-kabeln till tangentbordet pga att inte en knapp fungerade så börjar man undra, tydligen väckte inte de intresse hos boten

Permalänk
Medlem

Blev för nyfiken så startade laptoppen igen.
Verkar som alla trollar med varandra. Ganska kul faktiskt, fortsätt gärna så man har något att läsa

Permalänk
Avstängd
Skrivet av markus9090:

Bra fråga! om nån skulle säga till mej att klippa USB-kabeln till tangentbordet pga att inte en knapp fungerade så börjar man undra, tydligen väckte inte de intresse hos boten

Håller med om att ts har varit lite för godtrogen åt sin kompis, men sladden är inte så svår att fixa, tror förövrigt att ts har gått och lagt sig nu.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Waowt:

Blev för nyfiken så startade laptoppen igen.
Verkar som alla trollar med varandra. Ganska kul faktiskt, fortsätt gärna så man har något att läsa

nån som fattar tråden detta är riktigt kul läsning då alla trollar lagomt;)

Alla har ett troll inom sig;)