Permalänk
Medlem

Vad kan jag sälja min dator för?

MSI GeForce GTX 260 896MB PhysX CUDA

Asus M4N82 Deluxe, Socket-AM2+/AM3

AMD Phenom II X4 940 Black Edition

Corsair TWIN2X PC6400 DDR2 4GB KIT CL5

chieftec 650w

500gb HDD

Haf932 chassi

Tack i förväg!

Visa signatur

i7 3770k @ 4.2, 16gb dominator platinum @ 1866, 2x 780Ti Classified, FT02, Corsair m65 vit, Ducky Shine 3 MX Brown vita keycaps, Asus Xonar STX, Sennheiser HD650, Asus Rog Swift PG278Q

Permalänk

2000kr hade jag gett för den, en duglig HTPC.

Permalänk
Medlem

Nu för tiden är det mest chassit man betalar för. Iaf jag, det är chassit som klarar sig igenom generationer. Komponenterna är gamla när du trycker på köpknappen.

Visa signatur

"I know not with what weapons World War III will be fought, but World War IV will be fought with sticks and stones."
Albert Einstein (1879 - 1955)

Permalänk
Medlem

På Blocket, 2900::- På swecs marknad: 500:-

Visa signatur

Jag äger en dator... Den är svart med några sladdar som sticker ut på baksidan... Kan även sticka in ett usb-minne på sidan... Det gillar jag. Skärmen är i samma färg som Musen.

Permalänk
Skrivet av Kilen81:

På Blocket, 2900::- På swecs marknad: 500:-

han kommer få minst 1500 om han säljer den i delar på swecs marknad....

Permalänk
Medlem

hade en köpare för 3000, då tror jag tar det och köper ett till kort till nya maskinen

Visa signatur

i7 3770k @ 4.2, 16gb dominator platinum @ 1866, 2x 780Ti Classified, FT02, Corsair m65 vit, Ducky Shine 3 MX Brown vita keycaps, Asus Xonar STX, Sennheiser HD650, Asus Rog Swift PG278Q

Permalänk
Medlem
Skrivet av lolbarn5:

hade en köpare för 3000, då tror jag tar det och köper ett till kort till nya maskinen

Hehe då var jag ganska nära 3000:- är väldigt hyfsat.

Visa signatur

Jag äger en dator... Den är svart med några sladdar som sticker ut på baksidan... Kan även sticka in ett usb-minne på sidan... Det gillar jag. Skärmen är i samma färg som Musen.

Permalänk
Medlem
Skrivet av ripper_viruset:

han kommer få minst 1500 om han säljer den i delar på swecs marknad....

Jag var ganska sarkastisk, dom flesta brukar skrika i högan sky om någon sätter ett pris som är för nära elr över normalt marknadspris, "här på sweclockers kan man minsann inte lura folk med såna skyhöga priser, vi vet vad saker är värda minsann!!"

Eller nåt

Visa signatur

Jag äger en dator... Den är svart med några sladdar som sticker ut på baksidan... Kan även sticka in ett usb-minne på sidan... Det gillar jag. Skärmen är i samma färg som Musen.

Permalänk
Skrivet av Kilen81:

Jag var ganska sarkastisk, dom flesta brukar skrika i högan sky om någon sätter ett pris som är för nära elr över normalt marknadspris, "här på sweclockers kan man minsann inte lura folk med såna skyhöga priser, vi vet vad saker är värda minsann!!"

Eller nåt

nja folk här på sweclockers är ganska korkade men jag trodde du var en sådan så jaaa.....

Permalänk
Medlem
Skrivet av ripper_viruset:

nja folk här på sweclockers är ganska korkade men jag trodde du var en sådan så jaaa.....

Visa signatur

Jag äger en dator... Den är svart med några sladdar som sticker ut på baksidan... Kan även sticka in ett usb-minne på sidan... Det gillar jag. Skärmen är i samma färg som Musen.

Permalänk
Medlem

Inte så dålig dator ändå. Den ska väl t.o.m klara BF3 utan några problem?
Det är bra för dom som inte har råd med dyra grejer, kanske inte ens om dom bara kostar runt 5-6 tusen spänn.
Har man inte så mycket/vill inte lägga mycket men även kunna spela nya spel så är ju det bra att kolla efter äldre begagnade komponenter.
Jag skulle nog gett 3500:- för den om det var bra skick.
Dock behöver jag inte någon mer dator för tillfället

Permalänk
Medlem

aja blir att man säljer den till någon köpare nästa vecka då nya burken kommer in

Tack för alla kommentarer och feedback.

Ha en bra lördagsmorgon

Visa signatur

i7 3770k @ 4.2, 16gb dominator platinum @ 1866, 2x 780Ti Classified, FT02, Corsair m65 vit, Ducky Shine 3 MX Brown vita keycaps, Asus Xonar STX, Sennheiser HD650, Asus Rog Swift PG278Q