Någon som har lust att rädda mig?

Permalänk
Medlem

Någon som har lust att rädda mig?

Hej,

Har hittat vapen + massa annat gear MEN jag håller på att dö, har typ 2k i blod kvar och inga bandage eller blodpåsar... tänkte höra om någon skulle kunna möta upp mig och hjälpa mig?

Om inte någon ids göra det så kan ni möta upp mig och loota mig haha!

zedhoe1 på skype om någon är intresserad att vara lite schysst eller lite greedy!

Edit: Är vid deerstand på 020 123 på kartan http://dayzdb.com/map#3.036.121

Visa signatur

Xbox live: Fisk nacke
System: MSI GeForce GTX 970 4gb - Intel Core i7 2600 @ 3.40 GHz - 8gb RAM - 1.8 TB HDD - 75gb SSD - Razer arctosa - Qpad mus - Asus 24" LED VG248QE - Samsung Syncmaster S22B370

Permalänk
Medlem

Låter som en fälla, säker på att det inte blir du som lootar oss?

Permalänk
Medlem

haha jag lovar, gillar inte att döda folk i spelet överlag då jag vet hur mycket man kan förstöra för andra

Visa signatur

System: MSI GeForce GTX 970 4gb - Intel Core i7 2600 @ 3.40 GHz - 8gb RAM - 1.8 TB HDD - 75gb SSD - Razer arctosa - Qpad mus - Asus 24" LED VG248QE - Samsung Syncmaster S22B370

Permalänk
Medlem

Det sket sig för mig, men om du kommer in på SweC mumble så kan nog någon hjälpa dig.

Permalänk
Medlem

låt oss höra hur det gick sen Vem som lootade vem.. Vill iaf tro att swecare inte dödar varandra
Men troll fins det ju överalles

Visa signatur

Crummy laptop DeLux!

Permalänk
Medlem

Jag har fortfarande inte fått hjälp, måste nog ha direkt kontakt med någon då jag har så lite blod, vill inte logga in för tidigt så jag dör

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Alldelens för långt både söderut och västerut tyvärr men nån med fordon borde väl kunna svänga förbli med ett bandage och en blodpåse tycker jag

Visa signatur

| NZXT H2 | Corsair HX 750W | Asus P8Z68-V Pro | Intel i5 2500K@4,5Ghz | 16GB | GTX970 | SSD: 1x512Gb + 1x240Gb + 1x120Gb | Lenovo Thinkpad E530 | ASUS RT66U+56U | Synology DS412+ 4x4TB + DS214 | Zyxel NAS540 8TB | Boxee Box | OnePlus X |

Permalänk
Skrivet av zeddiz:

Jag har fortfarande inte fått hjälp, måste nog ha direkt kontakt med någon då jag har så lite blod, vill inte logga in för tidigt så jag dör

Om ingen hjälpt dig tills imorgon vid typ 13-14 tiden så kan jag göra det(Eller om du skulle se detta inlägget inom närmsta timmen innan man går och lägger sig). Har egen Ts server så inga problem med tajma inloggning med när man närmar sig

P.s Har redan allt jag behöver och är inte särskilt glad i vilda västern mentaliteten som har uppkommit i day-z sista tiden så skjuter bara andra när man måste för själv överleva.

Permalänk

Om du kommer in på US 887 imorrn så kan jag bränna ner med min nyinskaffade ATV och linda om dig och trycka i dig några liter blod, vi kan ju snacka på Skype eller liknande, känns som att folk har mindre lust att blåsa en då, och är ju lättare att hitta dig då

Precis som Bävra jävel ovan så gillar jag inte heller allt detta dödande, minns tiderna när man kunde samarbeta med främlingar och tyckte ärligt talat det blev mer spännande när man var osäker över vem en survivor verkligen var, var de bandits eller vanliga survivors. Idag är bandit och survivor synonyma, och ser man något som rör sig så dödas det, oavsett om det bär något man vill ha, någon som är hotfull, eller om det bara är någon stackare utan vapen som springer för sitt liv. Om detta beror på att de tog bort bandit skinet eller om det är ett resultat av att spelet blivit en sån succé är svårt att veta.

Skulle vara kul att lämna allt värdefullt i basen och ta med något skitvapen och ge sig av till kusten och se om man kan lyckas få till något samarbete med en främling.

Visa signatur

| Mobo: B550 AORUS ELITE V2 | CPU: Ryzen 5600x | RAM: 32GB @ 3600MHz | GPU: Asus GTX 1070 ROG| |PSU:RM750x | Chassi: Fractal Design Define R5 | SSD: OCZ Vertex3 120GB + Force GT 240GB | HDD: 6TB | Skärm: Foris FS2333 | |Ljud: Xonar Essence STX |

Permalänk
Medlem

Hur går det, blivit räddad än?

Permalänk
Medlem

Jag behöver "räddning" jag med om det finns någon i närheten av Prigorodky (Mellan Chernogorsk och Elektrozavodosk.) Jag har ett brytet ben och behöver en Morphine Auto Injector, och jag kan byta mot en rangefinder eller en huntingknife om någon vill ha det. (Eller en M9 SD med 7mag om ni kan ge Morphine och någon bra ryggsäck)

Permalänk
Medlem

Nix ingen räddning ännu!

Om vi kan snacka via TS eller något så skicka gärna server info så jag ens kan ta mig in dit

Visa signatur

Permalänk
Skrivet av Marcusk:

Jag behöver "räddning" jag med om det finns någon i närheten av Prigorodky (Mellan Chernogorsk och Elektrozavodosk.) Jag har ett brytet ben och behöver en Morphine Auto Injector, och jag kan byta mot en rangefinder eller en huntingknife om någon vill ha det. (Eller en M9 SD med 7mag om ni kan ge Morphine och någon bra ryggsäck)

Jag är vid Prigorodky, adda Freddan962 på Skype så kommer jag!

Edit: Efter vidare omtanke så är jag orolig för att du är en bandit eftersom du inte kan prata över Skype eller Teamspeak 3.

Permalänk
Medlem

Behöver fortfarande morfin, kan ge en M9 SD med 7 mag mot bara en morfin om så önskas.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Freddan962:

Jag är vid Prigorodky, adda Freddan962 på Skype så kommer jag!

Edit: Efter vidare omtanke så är jag orolig för att du är en bandit eftersom du inte kan prata över Skype eller Teamspeak 3.

Jag har ingen mikrofon, och det betyder förstås att man är oärlig eller? Det är nog snarare jag som ska oroa mig med tanke på att du har så få inlägg, du kan bara skapa ett nytt konto om ditt nuvarande kontos "rykte" förstörs.

Permalänk
Medlem

På Swecs mumbleserver finns det alltid någon som är inne och kan tänka sig hjälpa andra så testa där!

Permalänk
Medlem

Vafan någon hjälp han!!! HAN LIDER JU!!!

Haha skämtåsido, du hade en nedrans otur jag dog nästan precis exakt där du är för inte så länge sedan ^^^

Visa signatur

ᕦ(ツ)ᕤ

Permalänk
Skrivet av Marcusk:

Jag har ingen mikrofon, och det betyder förstås att man är oärlig eller? Det är nog snarare jag som ska oroa mig med tanke på att du har så få inlägg, du kan bara skapa ett nytt konto om ditt nuvarande kontos "rykte" förstörs.

Det skulle du ha tänkt på innan du bad om hjälp, men om du tycker att post count gör så att du kan lita på mig så tror jag att du har kommit lite fel.

Permalänk
Skrivet av zeddiz:

Nix ingen räddning ännu!

Om vi kan snacka via TS eller något så skicka gärna server info så jag ens kan ta mig in dit

Behöver du fortfarande hjälp? Skicka ett pm isf så kan jag skicka ip adressen till min ts server så kan jag knalla bort till dina koordinater nu direkt

Permalänk
Medlem

Sitter på Mumble nu och ska höra om någon är sugen, om någon sitter där så hör gärna av dig/er om ni vill hjälpa

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Bandage fixat men har fortfarande kring 2k i blod, ser inte så mycket på skärmen förutom massa blurr

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av zeddiz:

Bandage fixat men har fortfarande kring 2k i blod, ser inte så mycket på skärmen förutom massa blurr

Kräla ut, slakta en ko och frossa. Så jag överlevde ifrån att ha 1200 blod när någon noob pangade mig i elektro efter att jag blivit dödad av en hacker.

Hade precis lootat skolan och supermarket (inte hittat någon loot och var väl medveten om att någon annan var i elektro med mig)
och hittat en jävla mängd mat och dricka, men inget mer. Så när jag var bredvid en busstation så pangas jag på med vad som lät som en ak, en jävla mängd skott, varav jag blev träffad av max ett iom att jag hade 5k blod kvar, bröt benet, blödde och svimmade dock, hade ingen nära elektro som jag ville riskera att få ner för att hjälpa mig eftersom de hade uaz'n.
Så jag låg där och väntade, antingen på att han skulle få avsluta mig eller för att jag skulle vakna och med liten chans lyckas rädda mig själv. (hyffsat lång avsvimning) När typ hälften var borta så ser jag honom komma framspringade, han visste inte ens att jag var död för han kunde inte loota mig och verkade inte bry sig om det. Sen aggrar han zombies som fan och bara springer iväg. Vaknar upp med 1200 blod, äter 8 burkar mat för att få upp till typ 2400 och krälar sedan till sjukhuset och klättrar upp på taket. Att klättra upp är inga problem med brutet ben, men att ta sig över räcket.. det tog 2 minuter av glitchande för att komma över och upp på taket. Hittar mitt morfin och ser honom springa där under, så bestämmer mig för att terra honom och kastar road-flares på honom konstant medans han springer med sitt zombietåg.. som aldrig slutar för att det kommer flares på honom hela tiden, till slut DC:ar honom och jag tar mig ut från elektro, äter en hel ko så jag får 7k hp och bara rushar upp.

Jag hatar folk som dödar folk utan grejer i typ elektro. Så tråkigt.

Permalänk