Prisvärt? XBOX 360 SLIM 4GB Kintect Bundle Disney Adcentures

Permalänk
Medlem

Prisvärt? XBOX 360 SLIM 4GB Kintect Bundle Disney Adcentures

Hej,

Undrar om det är prisvärt att köpa XBOX 360 SLIM 4GB Kintect Bundle Disney Adcentures för 1499?
Finns en större butik här i stan som säljer för det priset.
Någon som snabbt kan ge svar då ett besök där sker i eftermiddag.

Mvh

Permalänk
Medlem

Ja. Själv köpte jag ett sånt för 1799 på CDON, sålde Kinect med två Kinect spel för 600kr dessutom

Visa signatur

AMD 5800X3D | PowerColor 7900 XT MBA | 32 GB DDR4 2666 MHz | Windows 10 Pro (64-bit)

Permalänk
Medlem

Det skulle jag säga ja
http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=1038256
Billigaste där är 2500;-

Visa signatur

"One is always considered mad, when one discovers something that others cannot grasp."
- Ed Wood

Permalänk
Medlem
Skrivet av Eronki:

Ja. Själv köpte jag ett sånt för 1799 på CDON, sålde Kinect med två Kinect spel för 600kr dessutom

Klurar bara på om den där hårddisken är för liten? Och om det är rörelsesensorkamera med i paketet? Hur okunnig som helst på de nya konsolerna.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ferrat:

Det skulle jag säga ja
http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=1038256
Billigaste där är 2500;-

Vet inte om man får tipsa läsare vart det säljs så billigt? Nästan skam att inte göra det.

Permalänk
Medlem
Skrivet av palenque:

Klurar bara på om den där hårddisken är för liten? Och om det är rörelsesensorkamera med i paketet? Hur okunnig som helst på de nya konsolerna.

Ja ''rörelsesensornkameran'' aka Kinect följer med och hårddisken kommer vara för liten om du vill installera en massa spel på hårddiken men det går att lösa med usb minnen. Köp

Permalänk
Medlem
Skrivet av Amzo:

Ja ''rörelsesensornkameran'' aka Kinect följer med och hårddisken kommer vara för liten om du vill installera en massa spel på hårddiken men det går att lösa med usb minnen. Köp

Då ska det inhandlas (:-

Permalänk
Medlem
Skrivet av palenque:

Skrivet av amarinho95:

Det är ett internt minne på 4 GB, sitter ingen HDD i den men finns plats för en.

Visa signatur

AMD 5800X3D | PowerColor 7900 XT MBA | 32 GB DDR4 2666 MHz | Windows 10 Pro (64-bit)

Permalänk
Medlem
Skrivet av Eronki:

Det är ett internt minne på 4 GB, sitter ingen HDD i den men finns plats för en.

Jaha okej, är det fortfarande prisvärt? Kommer det gå att spela?

Permalänk
Avstängd
Skrivet av palenque:

Du har plats för många sparfiler men dock har du inga andra valmöjligheter som t.ex. installera spelet i hdd för snabbare laddningstider, köra in musik och mer.

Permalänk
Medlem
Skrivet av palenque:

Absolut, på HDDn kan du göra precis som Alle22 skrev. Dessutom kan du ladda ner demos, arkadspel, DLC som installeras på HDDn. Det går även på det inbyggda minnet på 4 GB. Jag har ett Xbox 360 Slim med 4 GB, räcker gott och väl för mig men jag spelar bara Gears of War 3.

Visa signatur