Permalänk
Medlem
Skrivet av RaZman:

Riktigt synd att man inte kan kombinera rabattkoder. Fick nyss lägga två separata beställningar: En för att få en film för 9kr och en för att använda min kod för 50kr rabatt. Så länge CDON inte har någon enorm vinstmarginal på fraktpriserna (jag kollar på dig, Dustin) så ser jag inte varför det skall vara så. Ur miljöperspektiv så är det rent ut sagt värdelöst att CDON uppmanar kunden att lägga två separata beställningar.

En vild gissning är att det inte är lönsamt att skicka ut prylar mer eller mindre gratis.

Permalänk
Medlem

Hej! Hur kan man se om Note II finns i lager?

Permalänk
Medlem

Vad är det för rabattkod för swecmedlemmar? SWECSEP12 funkar inte?

Permalänk
Medlem
Skrivet av paprik:

Jo den fungerar idag med.
Men den gäller bara utvalda produkter.

Sen finns 5% koden som gäller alla komponenter.

http://cdon.se/hemelektronik/cdon_%2b_sweclockers/

Permalänk
Medlem
Skrivet av paprik:

Antar att den slutat gälla eftersom den första har börjat, borde gå med SWEC1210 dock.

Visa signatur

AMD Ryzen 7 5800X3D | ASUS ROG Strix X570-F Gaming | ASUS 3080 TUF | 32GB DDR4 3200MHz | Corsair HX1500i

Permalänk
Medlem

SWEC1210 funkade, tack!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Steffe:

Antar att den slutat gälla eftersom den första har börjat, borde gå med SWEC1210 dock.

Den fungerade för 1 minut sedan.

Erbjudandet gäller endast tom 2012-10-01

Permalänk
Medlem

Boka Wii U

Kommer ni få in tillräckligt många så att vi som bokat våra Wii U nu kommer att få våra skeppade samma dag som dom släpps?

På vissa håll i världen verkar det som att olika handlare fått kvoter tilldelade som dom sen sålt slut på (enligt rykten då). Hur funkar det egentligen här i Sverige?

Visa signatur

"I have a hammer! I can put things together! I can knock things apart! I can alter my environment at will and make an incredible din all the while! Ah, it’s great to be male!"

Permalänk
Medlem

Vet att frågan togs upp nyligt men eftersom svaret du gav då inte visade sig stämma så frågar jag igen.

När får ni in dessa delar (AsRock Z77 Extreme4; Fractal Designe Define R4 (Black)?:
http://cdon.se/hemelektronik/asrock_z77_extreme4_intel_z77_4x...
http://cdon.se/hemelektronik/fractal_design_define_r4_tower_n...

Tack på förhand!

Permalänk
Cdon.com
Skrivet av Slabb^:

Jag skulle önska att ni skippade den där värdechecken vid köp över 600;- och istället inför fri frakt för samtliga orders över 600;-

Detta skulle nog många uppskatta, eftersom värdet blir allt som ofta samma - men självfallet har man ingen 50-kronors kod då man faktiskt sitter där och ska beställa - eftersom vi på sweclockers ofta delar ut dessa hejvilt ändå.

Hej hej

"Eftersom vi på sweclockers ofta delar ut dessa hejvilt ändå." Hmm? Nominerad för världens sämsta motivering-priset? Du kanske borde sluta dela ut dem hejvilt?

Jag undersöker i alla fall fortfarande om det går att göra något här.

MVH Josefin

Skrivet av SleeZy:

vad besviken jag blev, hade räknat med intels ssd alt samsung, de enda jag såg var 60gb :-/

(kollat via telefonen, så måhända att jag missat 120, ifall de ni finns )

Hej hej

Trist att du blev besviken, men nu blev jag såklart nyfiken på om det fanns någon särskild anledning till att du hade räknat med det?

MVH Josefin

Skrivet av vinylens:

Har en liten fråga
Någon beräknad leveranstid på HDD-SSD Crucial v4 SSD 256GB ? http://cdon.se/hemelektronik/hdd-ssd_crucial_v4_ssd_256gb-211...

Hej hej

Det ser faktiskt ut som om de är på gång in, ska dubbelchecka med leverantör och vårt lager.

MVH Josefin

Skrivet av alexzpro:

Hej! Hur kan man se om Note II finns i lager?

Hej hej

Den fiinns i lager, har en fin köpknapp på sig.

MVH Josefin

Skrivet av Hurtigbullen:

Kommer ni få in tillräckligt många så att vi som bokat våra Wii U nu kommer att få våra skeppade samma dag som dom släpps?

På vissa håll i världen verkar det som att olika handlare fått kvoter tilldelade som dom sen sålt slut på (enligt rykten då). Hur funkar det egentligen här i Sverige?

Hej hej

Vår spelavdelning beräknas få all information om tilldelning under veckan, återkommer då.

MVH Josefin

Visa signatur
Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av CDON.COM:

Hej hej

Det ser faktiskt ut som om de är på gång in, ska dubbelchecka med leverantör och vårt lager.

MVH Josefin

Nu blir det fest i Havanna... ehh, Kågeröd! (Sweclockers egen Fidel Castro bor där)

Visa signatur

W10, Intel 5820K, Asus X99-S, Crucial DDR4 2133MHz 32GB, Sapphire 290X Tri-X, Intel 730 SSD, WD Black+Green+HGST, Silverstone FT02, Corsair AX1200, Corsair K90, Logitech MX518, Eizo 2736w, Eaton 5115 UPS. Pixel 7 pro

Permalänk
Medlem

Hej!

När kan dessa minnen tänkas komma in på lagret?
http://cdon.se/hemelektronik/team_elite_2x8gb_ddr3_1333mhz-21...
http://cdon.se/hemelektronik/team_elite_2x8gb_ddr3_1600mhz-21...

Har haft statusen "Kommande" ett bra tag nu.

Permalänk
Cdon.com
Skrivet av Hugga:

Vet att frågan togs upp nyligt men eftersom svaret du gav då inte visade sig stämma så frågar jag igen.

När får ni in dessa delar (AsRock Z77 Extreme4; Fractal Designe Define R4 (Black)?:
http://cdon.se/hemelektronik/asrock_z77_extreme4_intel_z77_4x...
http://cdon.se/hemelektronik/fractal_design_define_r4_tower_n...

Tack på förhand!

Hej hej

Asrockkortet har tyvärr blivit försenat, jobbar på det. Chassit är på gång in, kolla igen ikväll så har vi förhoppningsvis fått det inlevererat då.

MVH Josefin

Skrivet av ZeB:

Hej!

När kan dessa minnen tänkas komma in på lagret?
http://cdon.se/hemelektronik/team_elite_2x8gb_ddr3_1333mhz-21...
http://cdon.se/hemelektronik/team_elite_2x8gb_ddr3_1600mhz-21...

Har haft statusen "Kommande" ett bra tag nu.

Hej hej

Nu är förvisso "ett bra tag" relativt, men de kom upp på sidan i förra veckan och beställdes i samma veva. Alla Team-minnen kommer förhoppningsvis in under morgondagen eller på torsdag. Kul att se att folk redan är sugna på dem, det värmer mitt fragila lilla hjärta! ;D

MVH Josefin

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Skrivet av CDON.COM:

Hej hej

Nu är förvisso "ett bra tag" relativt, men de kom upp på sidan i förra veckan och beställdes i samma veva. Alla Team-minnen kommer förhoppningsvis in under morgondagen eller på torsdag. Kul att se att folk redan är sugna på dem, det värmer mitt fragila lilla hjärta! ;D

MVH Josefin

Hehe, kanske jag som är lite ivrig, känns som jag har bevakat dessa flera veckor...
Tack för informationen, det låter bra!

Permalänk

Hej Josefin!

Vet du när AMD A6 3670K 2.7gHz finns på lager? Väntar otåligt så att jag kan lägga en order på delar till en HTPC
Kommer det en prissänkning på FM1-delar nu när FM2 släpps?

Med vänlig hälsning,

Mats

Permalänk
Medlem
Skrivet av CDON.COM:

Hej hej

Trist att du blev besviken, men nu blev jag såklart nyfiken på om det fanns någon särskild anledning till att du hade räknat med det?
MVH Josefin

Jag hade inte riktigt räknat med det, utan jag antog att 15% rean gällde det mesta (Första gången jag vakar efter rean)
Men sedan så att ni hade 15% på de flesta märken (120s) Utom just intel / samsung.
Men jag kan förstå det litegranna iom att Intel/samsung har minst RMA på sig, jämfört med vertex diskarna som har skyhög RMA på sig.

Permalänk

Hej Josefin ! Fick du mitt pm svar?

Mvh / Richard

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Cdon.com
Skrivet av Galoppgura:

Hej Josefin!

Vet du när AMD A6 3670K 2.7gHz finns på lager? Väntar otåligt så att jag kan lägga en order på delar till en HTPC
Kommer det en prissänkning på FM1-delar nu när FM2 släpps?

Med vänlig hälsning,

Mats

Hej hej

Tadaaa! I lager nu. Har inte hört nåt om någon prissänkning än tyvärr.

MVH Josefin

Skrivet av SleeZy:

Jag hade inte riktigt räknat med det, utan jag antog att 15% rean gällde det mesta (Första gången jag vakar efter rean)
Men sedan så att ni hade 15% på de flesta märken (120s) Utom just intel / samsung.
Men jag kan förstå det litegranna iom att Intel/samsung har minst RMA på sig, jämfört med vertex diskarna som har skyhög RMA på sig.

Hej hej

Aah ok, nu vet du till nästa gång att det är utvalda produkter iaf.
Stämmer att det är en del RMA på vissa OCZ-diskar nu, men i de flesta fallen avhjälps problemen helt med en simpel firmwareuppdatering.

MVH Josefin

Skrivet av Richard Heu:

Hej Josefin ! Fick du mitt pm svar?

Mvh / Richard

Skickades från m.sweclockers.com

Hej hej

Ja.

MVH Josefin

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Då har man äntligen fått SSD disken som man förboka för en månad sedan
Måste tacka för att man fick köpa den för ett så bra pris

Visa signatur

Moderkort: B550M AORUS PRO , Minne: 64GB 3600Mhz HDD1: Intel 660P M2 1TB, HDD2: Kingston A400 960GB CPU: 5700X, Kylning: NH-D15 black GPU: RTX 4080 VENTUS 3X OC Låda: Define 7 Compact Glass, PSU: RM650i
Mus: G502 Wireless Lightspeed, Tangentbord: Strafe RGB MK.2, Monitor: LC49G95TSSRXEN
Surfplatta: Galaxy Tab S9 FE, Telefon: Pixel 9

Permalänk
Medlem
Citat:

Fråga 2012-10-02 18:36

Ange din rabattkod: FRIFRAKT2012

Jag la in koden: FRIFRAKT2012
Och köpte även filmen Sherlock Holmes 2 som ingår i den kampanjen, ändå så står det 29 kr frakt?
Läser jag fel eller har jag uppfattat fel?

mvh
Johnny Mannbrink

Fråga 2012-10-03 13:55

menar 49:-

Svar 2012-10-03 15:05

Hej Johnny,

tack för att du kontaktade oss.

Rabattkoden gäller endast för fraktklass A. Eftersom du även beställt artikelnummer 5014187568 som ingår i fraktklass B debiteras du fraktavgift.

Fråga 2012-10-03 22:03

Ni skojar hoppas jag då både vikten samt ytan är på den artikeln är mindre än 1 st blurayfilm?

Fråga 2012-10-03 22:04

För övrigt undrar jag vart den informationen finns någonstans i frifrakterbjudandet?

Fråga 2012-10-03 22:08

Men om ni vill fortsätta tjafsa om detta ber jag er ta bort artikel 5014187568 ur min order i sådana fall.
Jag kan skicka tillbaka den på en gång alternativt inte hämta ut den på posten!

Om detta inte fungerar hävdar jag distanslagen och returnar rubbet.
Orkar inte med allt strul som hela tiden uppstår med er site!

Svar 2012-10-04 08:19

Hej igen Johnny,

Du kan läsa mer om fraktavgifter här: http://cdon.se/kundservice/best%C3%A4llning/frakttrappan/
I det mail som du mottagit koden i framgår det att den endast gäller för den fraktklass som varan ingår i.

Tyvärr har din beställning redan kommit så pass långt i behandlingen att vi inte har möjlighet att avbeställa- eller ändra i den.

Istället för att hämta ut försändelsen på ditt utlämningsställe ber du personalen att skicka tillbaka försändelsen till avsändaren, det vill säga vårt lager.

När lagret har mottagit försändelsen kommer din beställning att returregistreras och din faktura att makuleras. Om du har beställt med kreditkort eller direktbetalning kommer beloppet att återbetalas inom 5 bankdagar från att returen registrerades hos oss.

Skulle försändelsen levereras direkt till din brevlåda/brevinkast så återkom till oss i detta ärende så hjälper vi dig att skicka tillbaka försändelsen till vårt lager. Skicka inte tillbaka försändelsen på egen hand, utan invänta våra instruktioner för snabbare hantering.

Fråga 2012-10-04 13:27

Så, räcker det med att jag skickar tillbaka artikel 35005543 så drar ni av frakten alltså?
Eller måste jag skicka tillbaka allt? (I sådana fall hämtar jag inte ens ut varorna utan låter det gå på automatiskt retur.

Fattar inte att det varenda gång skall bli strul med er,,,,verkar vara sista gången jag beställer från er!

Fråga 2012-10-04 13:31

Det jag blir förbannad över att det alltid skall ändras eller tillkomma andra avgifter än vad som avsetts, är det inte strul med fraktavgifter så är det varor som som inte levereras alterntivt så får man andra varor som man inte har beställt.

Jag skiter fullkommligt i om jag måste betala mer, MEN jag vill veta att jag får det jag beställt samt att den summa jag accepterar är också den summa som jag blir debiterad.

Så det är kanske bättre om jag hädanefter gör mina beställningar från era konkurenter i stället eftersom de uppenbarligen sköter detta bättre!

Fråga 2012-10-04 13:32

Ps, ni fick jag artikel 35005543 i min brevlåda, vilken adress skall jag skicka den till?

Nu räcker det, varenda jävla gång man lägger en beställning hos er så blir något fel, antingen får man vänta i 3 månader eller så får man fel produkter,,,om man nu ens får något.

I alla år har man godtagit att ni har skitit mig i handen, men inte mer.

Nu kan ni dra åt helvete,,,,,tänker skicka tillbaka allt jag handlat för, som ni har delat upp i flera paket, fattar ni att det kostar mer i frakt för er än de 29-49 kr ni gott kunnat efterskänka?

Jävla idioter!

Visa signatur

|Fractal R2| i7 930@2,8 GHz| NH-D14| X58A-UD3R| ATI 5870| Corsair 6GB XMS3 ram| Crucial m4 64GB SSD +Intel x25 G2 40GB SSD +2*Samsung F3 1T i raid| FD 650W| WIN 10 64|

Permalänk
Medlem
Skrivet av Johnnymann:

Nu räcker det, varenda jävla gång man lägger en beställning hos er så blir något fel, antingen får man vänta i 3 månader eller så får man fel produkter,,,om man nu ens får något.

Nu kan ni dra åt helvete,,,,,tänker skicka tillbaka allt jag handlat för, som ni har delat upp i flera paket, fattar ni att det kostar mer i frakt för er än de 29-49 kr ni gott kunnat efterskänka?

Jävla idioter!

Vaknat på fel sida?

Visa lite respekt, du beter dig inte speciellt moget!
Försök prata om saken istället för vräka ur dig det!

Visa signatur

CITERA om du vill ha snabbt och garanterat svar!
| Windows 7 professional 64bit, linux arch | asrock Extreme4-M | Intel 3570K | Gigabyte 7950 3gb vram | Corsair vegance 8gb 1600mgz | intel 320 160 gb | In-Win fanqua | FSP 650W 80+ gold |

Permalänk
Medlem

Har gjort det, detta är inte först andra eller ens tredje gången på raken det strular,,och varenda gång får man ett standardsvar.
orkar inte längre.

Detta är resultatet av otaliga felleveranser och dåligt mottagande, nu brast topplockat.
På något så småaktigt som en fraktavgift.

Återigen, jag skiter i pengarna, utan att det hela tiden är något strul som man aldrig får hjälp med,,oavsett vad det är!

Senaste leveransen vart också tillbakaskickad då de ej klarar av att leverar exakt vad som har beställts och godkäänts,,har tröttnat, skickar hellre tillbaka grejer för flera tusen om jag inte ens kan få den mest basala service!

Hur svårt kan det vara!

Visa signatur

|Fractal R2| i7 930@2,8 GHz| NH-D14| X58A-UD3R| ATI 5870| Corsair 6GB XMS3 ram| Crucial m4 64GB SSD +Intel x25 G2 40GB SSD +2*Samsung F3 1T i raid| FD 650W| WIN 10 64|

Permalänk
Medlem

När får ni in Samsung 830 Series Desktop 128GB SSD igen?

Permalänk
Medlem

Tja!

Beställde prylar hos er i Torsdags(27 Sep). På Torsdags kväll skickades ett paket iväg, närmare bestämt ett chassi. Sedan var det 4 resterande produkter som skulle skickas.

Dessa har inte skickats trots att de funnits i lager. Jag har varit i kontakt med support ca 4 ggr (live chatten) där jag bland annat blivit utlovad att de skulle skickas Fredagen den 28e September som sedan blev "de kommer under veckan" dvs v.40 som är nu.
Fortfarande så har de inte blivit skickade, tredje gången jag var i kontakt med kundtjänst på livechatten blev jag hänvisade till att maila.

Sagt och gjort, mailade in och fick svar "Detta kan vi inte svara på så vi skickar vidare dig till elektronik supporten". Sedan fick jag svaret "Vi kollar med lagret varför din order dröjer"

Detta börjar bli riktigt irriterande, Leveranstid 1-3dagar på produkterna. De ligger fortfarande i erat lager. Har de ens lämnat hyllplatsen de ligger på tro? Livechatten vägrar kontakta lagret och hänvisar bara till att lagret lär "undersöka".
Allt jag fått till svar än så länge är "Beklagar att det dröjer". "Vi vet inte vi kopplar dig vidare".

Så go ahead Jossan, kan du styra upp detta?

Visa signatur

Current: AMD Phenum 4 965 BE @ 4.2GHz
Old: Intel 2600k @ 4.8GHz

Permalänk

Ni är ju billiga och hyffsat snabba med leveranser, men om ni ska syssla med hemelektronik borde ni skaffa lite mer kompetenta människor som jobbar i supporten. Hade lite problem men en del saker och chattade med supporten, de kunde ju fan ingenting anser mig själv som ganska kass på datorer osv men er support var sämre än mig....

Permalänk
Medlem
Skrivet av Exzu:

Tja!

Beställde prylar hos er i Torsdags 27sep. På Torsdags kväll skickades ett paket iväg, närmare bestämt ett chassi. Sedan var det 4 resterande produkter som skulle skickas.

Dessa har inte skickats trots att de funnits i lager. Jag har varit i kontakt med support ca 4 ggr via live chatten där jag bland annat blivit utlovad att de skulle skickas Fredagen den 28e September som sedan blev "de kommer under veckan" dvs v.40 som är nu.
Fortfarande så har de inte blivit skickade, tredje gången jag var i kontakt med kundtjänst på livechatten blev jag hänvisade till att maila.

Sagt och gjort, mailade in och fick svar "Detta kan vi inte svara på så vi skickar vidare dig till elektronik supporten". Sedan fick jag svaret "Vi kollar med lagret varför din order dröjer"

Detta börjar bli riktigt irriterande, Leveranstid 1-3dagar på produkterna. De ligger fortfarande i erat lager. Har de ens lämnat hyllplatsen de ligger på tro? Livechatten vägrar kontakta lagret och hänvisar bara till att lagret lär "undersöka".
Allt jag fått till svar än så länge är "Beklagar att det dröjer". "Vi vet inte vi kopplar dig vidare".

+1 på detta, gjorde två beställningar igår (visst, det har bara gått en dag) men sedan imorse har order nummer två stått som "Varorna packas" medan order nummer 1 fortfarande inte ändrat status. Packas inte ordrarna i ordning?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Johnnymann:

Jävla idioter!

Ett tips: Nästa gång du blir så här förbannad och håller på att krevera, skriv "av dig" i notepad eller liknande först. Sen tar du en paus eller en promenad och lugnar ner dig innan du läser vad du skrivit. Därefter kan du börja fundera på vad du vill ha sagt och hur du ska formulera det. Detta trick brukar fungera bra oavsett om det är ett foruminlägg eller ett svar till CDONs kundsupport (eller nån annan).

Ett annat tips: Välj dina strider. Det är en enorm energi du spenderar för typ 29 kronor. Är det värt det?

Sen är jag benägen att åtminstone till viss del hålla med i kritiken mot CDONs support och returhantering. Dom har iaf vid ett tillfälle nästa lyckats driva mig till vansinne.

Ha det gott!

Visa signatur

"I have a hammer! I can put things together! I can knock things apart! I can alter my environment at will and make an incredible din all the while! Ah, it’s great to be male!"

Permalänk
Hedersmedlem

Specifika, enskilda ärenden ska inte tas i tråden då de inte har något allmännintresse. Tas även upp i startinlägget för tråden. Kontakta via PM eller deras kundtjänst.

*Inlägg raderat två gånger*

Edit: Att medlemmar fortsätter skriva nya inlägg om enskilda ärenden trots denna tillsägelse är olyckligt.

Visa signatur

W10, Intel 5820K, Asus X99-S, Crucial DDR4 2133MHz 32GB, Sapphire 290X Tri-X, Intel 730 SSD, WD Black+Green+HGST, Silverstone FT02, Corsair AX1200, Corsair K90, Logitech MX518, Eizo 2736w, Eaton 5115 UPS. Pixel 7 pro

Permalänk
Medlem
Skrivet av CDON.COM:

Hej hej

Vår spelavdelning beräknas få all information om tilldelning under veckan, återkommer då.

MVH Josefin

Hej!

Finns det någon uppdatering om tillgängligheten på Wii U? Speciellt Wii U ZombiU paketet är av intresse för mig.

Visa signatur

Permalänk
Cdon.com
Skrivet av Johnnymann:

Har gjort det, detta är inte först andra eller ens tredje gången på raken det strular,,och varenda gång får man ett standardsvar.
orkar inte längre.

Detta är resultatet av otaliga felleveranser och dåligt mottagande, nu brast topplockat.
På något så småaktigt som en fraktavgift.

Återigen, jag skiter i pengarna, utan att det hela tiden är något strul som man aldrig får hjälp med,,oavsett vad det är!

Senaste leveransen vart också tillbakaskickad då de ej klarar av att leverar exakt vad som har beställts och godkäänts,,har tröttnat, skickar hellre tillbaka grejer för flera tusen om jag inte ens kan få den mest basala service!

Hur svårt kan det vara!

Hej hej

Som jag tidigare sagt så får ni gärna PMa mig ert kundnummer när ni har problem, så försöker jag lösa det. Jag kollar hemskt gärna på ditt ärende.

MVH Josefin

Skrivet av Jonzzoon:

När får ni in Samsung 830 Series Desktop 128GB SSD igen?

Hej hej

Preliminärt datum är mitten/slutet av nästa vecka.

MVH Josefin

Skrivet av Exzu:

Tja!

Beställde prylar hos er i Torsdags(27 Sep). På Torsdags kväll skickades ett paket iväg, närmare bestämt ett chassi. Sedan var det 4 resterande produkter som skulle skickas.

Dessa har inte skickats trots att de funnits i lager. Jag har varit i kontakt med support ca 4 ggr (live chatten) där jag bland annat blivit utlovad att de skulle skickas Fredagen den 28e September som sedan blev "de kommer under veckan" dvs v.40 som är nu.

Hej hej

Challenge accepted! PMa mig ditt kundnummer.

MVH Josefin

Skrivet av bollen123:

Ni är ju billiga och hyffsat snabba med leveranser, men om ni ska syssla med hemelektronik borde ni skaffa lite mer kompetenta människor som jobbar i supporten. Hade lite problem men en del saker och chattade med supporten, de kunde ju fan ingenting anser mig själv som ganska kass på datorer osv men er support var sämre än mig....

Hej hej

Tyvärr har vi inte kundtjänst som är specialiserad på just datorer eller liknande då vi har ett extremt brett utbud. Vi försöker dela in det någorlunda i grupper som kan hantera de olika kategorierna (film, spel, böcker, hemelektronik), men är man bra på t ex hårfönar innebär det ju dessvärre inte att man är bra på datorer. De svårare frågorna går oftast vidare via interna system till lite mer kunniga personer, men det hjälper ju dessvärre inte om de sitter i chatten.
Tror inte det är några planer på att ändra detta just nu, men jag kan alltid så ett frö hos herrarna som bestämmer åtminstone.

MVH Josefin

Skrivet av Full Strike:

+1 på detta, gjorde två beställningar igår (visst, det har bara gått en dag) men sedan imorse har order nummer två stått som "Varorna packas" medan order nummer 1 fortfarande inte ändrat status. Packas inte ordrarna i ordning?

Hej hej

Jag gissar på att det beror på att dina varor skickas från två olika lager. Om du PMar mig ditt ordernummer så kan jag kolla det åt dig.

MVH Josefin

Skrivet av Hurtigbullen:

Hej!

Finns det någon uppdatering om tillgängligheten på Wii U? Speciellt Wii U ZombiU paketet är av intresse för mig.

Hej hej

Fick precis följande från spelavdelningen: "Tilldelningen ryktas bli extremt begränsat. Vi vet på måndag exakta siffror."
Jag försöker få tag i info igen på måndag med andra ord.

Trevlig helg allihop!

MVH Josefin

Visa signatur