Diablo 3 item värdering

Permalänk
Medlem
Skrivet av jwlz:

Hur mycket vill du ha?

Visa signatur

🧠i9-10900k @ 3,7GHz 📹3080Ti STRIX OC 12GB 📼Corsair Vengeance 64GB
📰MSI MEG z490 Unify 💽Samsung 970 EVO plus 500GB/1TB 📺Asus PG348Q 34"

Permalänk
Medlem
Skrivet av jwlz:

Den skulle jag vilja ha.

Visa signatur

Nätverksnörd

Permalänk
Skrivet av griid_83:

Hur mycket vill du ha?

Har inte en blekaste aning. Enligt AH't så verkar priset röra sig mellan 1-1.5miljarder. Känner mig ganska lyckligt lottad

Visa signatur

Main-PC: Bitfenix Phenom Mini | Asus Z170I Pro | Intel I5 6600K | Kingston HyperX 16GB 2133Mhz DDR4 | EVGA GeForce GTX 1070 | Corsair SF450 |

Permalänk
Medlem

Natalya's Reflection med CC VIT IAS9%

64M?

Visa signatur

Hej!

Permalänk
Medlem

Skulle vara tacksam för någon riktlinje, vet inte om AH har ockerpriser eller vad som gäller faktiskt.

Det är max movement speed, max % life, extra armor (222 armor = ~22 AR?), väldigt stark mainstat.

Kan dom gå för 250 miljoner? Finns liknande mellan 200-2000miljoner med vitality, utan armor och utan båda två.

Visa signatur

MSI Leopard GP66 liquid metal | 11800H @4.5GHz all-c | 3070m @1470MHz/0.7v | 32GB DDR4 3200MHz cl19
Bild: LG C2 42"
Ljud: Beyerdynamic DT1990 Pro

Permalänk

Vad kan man tänkas få för denna

Permalänk
Medlem

Tja - första inlägget spenderar jag på Diablo III tråden.

Om någon vill PC:a denna hade jag varit tacksam.
Synd som in i bänken på Strength-rollen men nästan perfekt ring.

Visa signatur

Chassi-Define R4 CPU-Intel i5 3570K Moderkort-ASRock Z77 Extreme4 GPU-Radeon HD7950 Windforce SSD-Samsung SSD Pro Basic 840 265GB Nätagg-XFX Pro 750W 80+

Permalänk

Tjena!

Vet att dps osv på den här inte är värd mycket, men stunchansen är högre än något annat vapen jag hittat på AH. Kan det göra den värt något eller ska jag trasha?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Brohoofs:

Tja - första inlägget spenderar jag på Diablo III tråden.

Om någon vill PC:a denna hade jag varit tacksam.
Synd som in i bänken på Strength-rollen men nästan perfekt ring.

http://i49.tinypic.com/hst5lg.jpg

Bra ring, absolut. Men nästan perfekt är väl ändå en skaplig överdrift, bara 3.5% crit och en str-roll. Nästan perfekt för mig så är det 6% crit, 9% IAS och en vit-roll istället för int typ.

Permalänk

Har lite svårt och värdera den här, så mycket lustiga priser på AH.

Permalänk

Pc på alltihop please, AH ger mig inga vettiga svar

Permalänk
Skrivet av Kammestra:

Har lite svårt och värdera den här, så mycket lustiga priser på AH.

http://i254.photobucket.com/albums/hh103/Kammestra/amu_zpsaf0...

Jadu, du lär ju få minst 70m iaf.

Skrivet av Needlefeast:

Pc på alltihop please, AH ger mig inga vettiga svar

Natalya's: 1-5m skulle jag tippa, beroende på om du hittar någon som är villig att betala för HP from globes.

Tal Rasha's: 300k-1,3m beroende på om någon vill punga ut för GF.

Svärdet: Inte så bra på dexgrejer, men 10-15m borde du kunna få i alla fall. Kanske mer.

Permalänk
Skrivet av SnyggErik:

Jadu, du lär ju få minst 70m iaf.

Natalya's: 1-5m skulle jag tippa, beroende på om du hittar någon som är villig att betala för HP from globes.

Tal Rasha's: 300k-1,3m beroende på om någon vill punga ut för GF.

Svärdet: Inte så bra på dexgrejer, men 10-15m borde du kunna få i alla fall. Kanske mer.

Tackar för svar!

Permalänk
Medlem

Vad kan den här vara värd?

Visa signatur

I7 920 @ 4.2GHz / P6T Deluxe V2 / 2x GTX 470 / 12GB OCZ Gold

Permalänk
Medlem

http://eu.battle.net/d3/en/profile/melldorwin-2601/hero/75078...

Mina gloves som droppade för ett tag en vore kul att få ett värde på.. Skulle vilja ha gloves med liknande stats men inte med hög int roll .. Enligt diabloprogress om man söker på "Fist goliath" så är dom nr1 i världen.

Visa signatur

|Asus Rog Strix Scar 16|i9 13980HX|32GB DDR5|1TB| RTX 4080|

Permalänk
Moderator
Moderator
Skrivet av klAAs:

Vad kan den här vara värd?

Inte särskilt mycket, låga rolls på alla stats, ingen crit damage. En miljon bör du få, kanske uppåt fem om du hittar någon som verkligen behöver lite mer vit och är beredd att slänga slantar på en pryl som i bästa fall är temporär tills något med bättre skada hittas.

Skrivet av palusa:

Mina gloves som droppade för ett tag en vore kul att få ett värde på.

Du har inga handskar på dig.

Visa signatur

Ryzen 3700X | Asus X570-F | 32GB Kingston Fury Renegade | RX 7800 XT | Fractal Design R6C | Noctua NH-D15 | Corsair RM650x | 6TB SSD av varierad kvalisort | Asus VG279QM | Ducky One 2 | CM MM720

Permalänk
Medlem

Hittade dessa handskar för dryga veckan sedan, har kikat lite på AH för att få en uppfattning om vad dem är värda men det verkar svårt. Sett några under veckan som varit ute för 180-450m.

Handskarna är här:
http://www.diabloprogress.com/item/21195986

Om ni inte vill klicka så är det i alla fall Immortal king's Irons med 9% IAS, 10% CC, 170str och 42vit.
Tack och god jul!

Permalänk
Medlem

Jag "råkade" sätta ut dessa för 3.9 M . Var det lite väl lågt?

Visa signatur

Nätverksnörd

Permalänk
Medlem
Skrivet av moire:

Jag "råkade" sätta ut dessa för 3.9 M . Var det lite väl lågt?

https://dl.dropbox.com/u/6523474/Screenshot033.jpg

Inte direkt, liknande ligger ute för samma värde ungefär... Hade dina haft vitality eller all resist då hade d vart annat värde helt enkelt

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Chassi: [-Corsair 250D-] CPU: [-Intel I5-4670K @4.0GHZ-]
Moderkort: [-Asus Maximus Impact VII Z97 ITX-] Minne: [-Corsair Vengeance 8GB (2*4GB) 1600Mhz-]
Grafikkort: [-MSI GTX 970-] Nätaggregat: [-Seasonic Platinum 860w-]

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ralle_81:

Inte direkt, liknande ligger ute för samma värde ungefär... Hade dina haft vitality eller all resist då hade d vart annat värde helt enkelt

Skickades från m.sweclockers.com

Dom gick nämligen direkt. men men. Första IK delen som inte är helt värdelös iaf .

Visa signatur

Nätverksnörd

Permalänk
Medlem

Barb NECK

Fru Fortuna log min väg under dagens farm

Vad kan denna neck vara värd?

Visa signatur

Hej!

Permalänk
Medlem
Skrivet av eaSe:

Fru Fortuna log min väg under dagens farm

http://s7.postimage.org/nxug2b9bf/barbneck.png

Vad kan denna neck vara värd?

Prova att söka på AH, d e jätte enkelt

En sökning med str+vit+cc+cd och en på intelligence så får du nog ett litet hum om värdet...

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Chassi: [-Corsair 250D-] CPU: [-Intel I5-4670K @4.0GHZ-]
Moderkort: [-Asus Maximus Impact VII Z97 ITX-] Minne: [-Corsair Vengeance 8GB (2*4GB) 1600Mhz-]
Grafikkort: [-MSI GTX 970-] Nätaggregat: [-Seasonic Platinum 860w-]

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ralle_81:

Prova att söka på AH, d e jätte enkelt

En sökning med str+vit+cc+cd och en på intelligence så får du nog ett litet hum om värdet...

Skickades från m.sweclockers.com

Fick inga vettiga träffar på dessa sökningar plus att ibland finns objekt ute för fantasipriser.
Jag undrade vad en sån säljer för, vet inte du det är att låta bli att skriva här.

Visa signatur

Hej!

Permalänk
Medlem
Skrivet av eaSe:

Fick inga vettiga träffar på dessa sökningar plus att ibland finns objekt ute för fantasipriser.
Jag undrade vad en sån säljer för, vet inte du det är att låta bli att skriva här.

Behöver inte vara oförskämd utan anledning!

E bara trött på massa folk här som inte fattar AHs funktion. Sök på lite lägre än vad dina items har. Ja garanterar att du hittar ngra vettiga priser... Sen sätt dem lite dyrare, säljer dem inte så sänk priset bara

Prova annons på d2jsp forumet annars

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Chassi: [-Corsair 250D-] CPU: [-Intel I5-4670K @4.0GHZ-]
Moderkort: [-Asus Maximus Impact VII Z97 ITX-] Minne: [-Corsair Vengeance 8GB (2*4GB) 1600Mhz-]
Grafikkort: [-MSI GTX 970-] Nätaggregat: [-Seasonic Platinum 860w-]

Permalänk
Medlem
Skrivet av eaSe:

Fick inga vettiga träffar på dessa sökningar plus att ibland finns objekt ute för fantasipriser.
Jag undrade vad en sån säljer för, vet inte du det är att låta bli att skriva här.

Dessutom e den amuletten knappast ngt super item, ingen attack speed, ingen all resist... Så fantasi priser e ju uteslutet

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Chassi: [-Corsair 250D-] CPU: [-Intel I5-4670K @4.0GHZ-]
Moderkort: [-Asus Maximus Impact VII Z97 ITX-] Minne: [-Corsair Vengeance 8GB (2*4GB) 1600Mhz-]
Grafikkort: [-MSI GTX 970-] Nätaggregat: [-Seasonic Platinum 860w-]

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ralle_81:

Dessutom e den amuletten knappast ngt super item, ingen attack speed, ingen all resist... Så fantasi priser e ju uteslutet

Skickades från m.sweclockers.com

ok

Visa signatur

Hej!

Permalänk
Medlem
Skrivet av eaSe:

Fru Fortuna log min väg under dagens farm

http://s7.postimage.org/nxug2b9bf/barbneck.png

Vad kan denna neck vara värd?

En sökning på INT+VIT+CC+CHD gav lägsta item på runt 12M, räknar du med någon form av resistance runt 35% så finns där en med lightning som har ca 10 h kvar på auktionen för 25M bid, 50M BO men inga bid alls

Söker du istället på STR så e lägsta ca 23M bid, 23M BO men inget bid där heller....ngra liknande finns men inga verkar sälja för de priserna iaf för auktionerna ligger kvar i många timmar....

Sätt den på 7-8M bid, ingen buyout o se om ngn nappar

Visa signatur

Chassi: [-Corsair 250D-] CPU: [-Intel I5-4670K @4.0GHZ-]
Moderkort: [-Asus Maximus Impact VII Z97 ITX-] Minne: [-Corsair Vengeance 8GB (2*4GB) 1600Mhz-]
Grafikkort: [-MSI GTX 970-] Nätaggregat: [-Seasonic Platinum 860w-]

Permalänk
Medlem
Skrivet av klAAs:

Vad kan den här vara värd?

http://i.imgur.com/u9GXe.jpg

Såg att du satte den på 1 M bid, 1 miljard buyout....vet inte vad du fick för den, jag glömde bort att bidda...min DH / munk hade gillat den, tänkte sätta bud på 7,5M men hann aldrig, störigt som fan!!

Visa signatur

Chassi: [-Corsair 250D-] CPU: [-Intel I5-4670K @4.0GHZ-]
Moderkort: [-Asus Maximus Impact VII Z97 ITX-] Minne: [-Corsair Vengeance 8GB (2*4GB) 1600Mhz-]
Grafikkort: [-MSI GTX 970-] Nätaggregat: [-Seasonic Platinum 860w-]

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ralle_81:

En sökning på INT+VIT+CC+CHD gav lägsta item på runt 12M, räknar du med någon form av resistance runt 35% så finns där en med lightning som har ca 10 h kvar på auktionen för 25M bid, 50M BO men inga bid alls

Söker du istället på STR så e lägsta ca 23M bid, 23M BO men inget bid där heller....ngra liknande finns men inga verkar sälja för de priserna iaf för auktionerna ligger kvar i många timmar....

Sätt den på 7-8M bid, ingen buyout o se om ngn nappar

Tack för det omfattande och smarta svaret, precis vad jag var ute efter!

Visa signatur

Hej!

Permalänk
Medlem

Någon som kan värdera denna? Är urdålig på saker för DH.

Tack på förhand!