Permalänk

ofta att du seriöst lyckades fan va coolt

Visa signatur

hej :)

Permalänk
Medlem
Permalänk

Alltså!...
Snyggaste Chassi evar! Du skulle ha fått 20 poäng om man hade kunnat ge det!
Sjukt snyggt...

Visa signatur

Bärbar superdator typ lite halft.

Permalänk
Medlem

AS SNYGGT!!!!!!!! LOVE IT <'3 Skulle vilja ha nåt såndärt,,, men jag vill gärna inte klaga men jag måste säga detta :c
bygg om skivläsaren så den e i samma färg som resten av chassit... :c
MEN ANNARS VAR DET AMAZING!
med kvistarna! blev den på något sätt "naturig"

Visa signatur

CPU: Ryzen 1700x med be quiet! Pure Rock | GPU: 2x GTX 760 2GB i SLI | RAM: 16GB DDR4 | OS: Debian

Permalänk

Riktigt coolt!

Visa signatur

Dator?

Permalänk
Medlem

Galet najs chassi, otroliga detaljer

bra jobbat!

Permalänk
Medlem

Grymt snyggt 10/10

Visa signatur

Chassi: Cooler Master CM 690 II Advanced Moderkort: Gigabyte P67A-AD4-B3 CPU: Intel I5 2400 QuadCore 3,3GHzGPU: XFX 6970 Radeon HD XXX Editon Ramminne: 8gb A-data XPG G Serie Lagring: Corsair SSD 128GB + Hdd500gb Skärm: 2x 24" Benq Led 1x 24" Lcd

Permalänk

Mycket fint! Gillar rötterna starkt! helt klart 10/10!

Permalänk
Medlem

snacka om trädator o.O hoho

Visa signatur

Citera så jag hittar tillbaka :)
Speccs = Intel i7 2600K (4,5Ghz) med Sluten H80 vattenkylning sittandes på ett AsRock Z68 Extreme 7 Gen 3, Detta arbetar tillsammans med ett Nvidia GTX 680 4GB Phantom och 16GB Vengeance, samt 120 GB's SSD-OCZ Vertex 3 Max IOPS, alltsammans sitter monterat i ett H2 chassi. Bilden visas med hjälp utav Samsung's Syncmaster 245B.

Permalänk
Medlem

10/10 Helt klart de snyggaste jag sett på väldigt länge. Den enda kritik jag har att ge är att rötterna i fläkthålen skulle följt de andra rötterna om du förstår vad jag menar, då skulle du fått 11/10, men det blir ett tips till nästa person som bygger ett likadant eftersom många lär härma ditt projekt. Underbart med kreativa människor som inte bygger såna där jädra neonmonster.

Permalänk

Lol, vad händer om det överhettar?

Snyggt jobbat hursomhelst!!!

Permalänk

Ser skit snyggt ut

Visa signatur

PLOPP!

Permalänk

Snyggt byggt!

Permalänk
Medlem

Vad ska man säga, Fenomenalt

Visa signatur

CPU Intel Core i5 2500K 3,3GHz | Corsair Cooling Hydro H100 | ASRock Fatal1ty P67 Professional REV B3 | Corsair 8GB (2x4096MB) CL9 1600Mhz VENGEANCE | GPU MSI GeForce GTX 580 1536MB TWIN FROZR II | PSU NZXT HALE90 750W 80+ Gold | HD 1TB Hitachi Deskstar 7K1000.C | Cooler Master HAF X |

Permalänk
Medlem

Snyggast trächassit ja sätt!! Beundrar din design!

5p lätt!

Visa signatur

| Intel Core i7 950 4,20GHz | EVGA Classified 3SLI X58| Corsair H80 | GIGABYTE Geforce GTX 670 OC SLI x2 | Corsair 12GB (6x2048MB) CL8 1600Mhz XMS3 | Corsair SSD FORCE 120GB | Fractal Design Newton R2, 1000W modulärt |

Permalänk
Inaktiv

Riktigt snyggt!

Permalänk

Riktigt häftigt bygge! snyggt!

Permalänk
Medlem

Det är det mest Ultimata Caset!

Visa signatur

Dator 1
2x 280x | AMD FX-8350 8core 4.0GHz | Corsair RM750W

Permalänk
Medlem

Klassiker här i galleriet

Permalänk
Medlem

Tack allihop!

Permalänk

Riktigt snyggt, men hur är kylningen i detta chassi, vad har du för komponenter?

Visa signatur

CPU: i7-2600K.
GPU: EVGA GTX 980 SC.
MINNE: 8GB 1600MHz DDR3.

Permalänk
Medlem
Skrivet av MusicWizard:

Riktigt snyggt, men hur är kylningen i detta chassi, vad har du för komponenter?

Komponenterna finns skrivet någonstans i byggloggen. Kylningen är prima, totalt 5 fläktar.

Men jag har ny dator och använder inte denna längre.

Permalänk
Medlem

Bästa jag sett på länge! 5/5

Permalänk
Medlem

Fan va nice!

Permalänk

Kungligt chassi, vafan!

Permalänk
Medlem

snyggt

Visa signatur

Born to raise hell

Permalänk
Medlem

Jättefint. Mycket kreativt! Har inte läst föregående inlägg men det skulle vara fint om du kunde dölja skruvhålen till den öppningsbara luckan (syns på 3 sista bilderna). Annars 10/10!

Visa signatur

GA-Z97P-D3 | i5-4690K | 8Gb DDR3 | Gigabyte GTX 1050Ti | Samsung 850EVO 250Gb
Kylare: CPU: CM TX3 EVO3 | PSU: Silver Power SP-S460FL (Passiv)
Lur: OnePlus Nord | NAS: Synology 211j + Ett antal Hemmabygge

Permalänk
Medlem

Mesta av all gillar jag din dvd-brännare dvs. fronten och jag undrar hur limmade du fast den biten.
Det är andra datorlådan jag ser på sweclockers och alltid lika trevligt men det hade varit mycket trevligare att se ett riktigt zinkat datorchassi utan sk. lister på sidorna men jag tror detta chassit hade tagit mig 200 eller kanske 400h att göra så starkt jobbat. /M

Visa signatur

Merlin

Permalänk
Medlem
Skrivet av RFM:

Mesta av all gillar jag din dvd-brännare dvs. fronten och jag undrar hur limmade du fast den biten.
Det är andra datorlådan jag ser på sweclockers och alltid lika trevligt men det hade varit mycket trevligare att se ett riktigt zinkat datorchassi utan sk. lister på sidorna men jag tror detta chassit hade tagit mig 200 eller kanske 400h att göra så starkt jobbat. /M

Det ser ut som klisterark. Dvs en påklistrad trä-look.

Visa signatur

MSI Z270I :: Intel Core i5 7600K :: Corsair Vengeance LP 16GB :: Samsung 960 EVO (m.2) :: MSI GeForce 1070 OC
Inet fraktfritt

Permalänk

Jäkla snyggt 5/5!!

Visa signatur

Primärdator : Ryzen 7 5800x3d 32GB - Arctic Liquid Freezer III 240 - Strix X570-F - RTX 2070S - SAMSUNG 970 EVO+ NVME 1 TB - Samsung 750 Evo 500 GB - Samsung 840 Pro 238 GB - Fractal design define 7 compact

Lekdator: i7 2600k 16GB-ddr3- 2x GTX 770 - Samsung 840 pro 238 GB - Resväska