Sökes: Trevliga föräldrar som spelar bf3.

Permalänk
Medlem

Tjena!

Blev glad när jag såg den här tråden och insåg att det passar mig perfekt.
Om det är möjligt så går jag gärna med och skjuter lite tillsammans med er.

Har skickat en förfrågan att gå med på battlelogen. Är 32 och har en liten grabb.

Permalänk
Skrivet av Deje:

Tjena!

Blev glad när jag såg den här tråden och insåg att det passar mig perfekt.
Om det är möjligt så går jag gärna med och skjuter lite tillsammans med er.

Har skickat en förfrågan att gå med på battlelogen. Är 32 och har en liten grabb.

You are addad.

Visa signatur

Intel Core i7 Quad Processor i7-2600K(4,5Ghz) // ASUS Sabertooth P67 // Corsair Vengeance "lowprofile" DDR3 1600MHz (16Gb) // Cooler Master Silent Pro M1000 1000W // CM Storm Trooper Gaming Big Tower Svart // Asus 27" LED VG278H// Samsung 840 EVO Series 250GB +2XCorsair Force 3 Series F120 // ASUS GeForce GTX TITAN 6GB PhysX CUDA// Logitech G930 // Corsair H100 Hydro // Logitech G19s Gaming Keyboard//

Permalänk
Medlem

Kanske äldst här....57 bast

Har spelat datorspel sedan DOOM 1 och gjrorde min första uppkoppling via telefonen i början på 90-talet:)
BF3 har jag kört sedan det kom och har nu snart 10 Colonel stars.
Riktigt kul att fler äldre vill börja spöa upp lite ungdomar och visa att vi nog kan ge dem en match.
Vill gärna komma i kontakt med likasinnade och som kör Skype med en snabb uppkoppling.
Mitt skypenamn är organisten5660 och heter tompalompas på BF3

Permalänk
Medlem

Beinerfelt

Skickar en anmälan efter jobbet.
27 år, fru och 2 barn på 2 respektive 4 år.
Spelar nästan varje kväll när barnen somnat, vilket oftast brukar bli 20:30-01:xx.
Ser fram emot lite teamwork med likasinnade

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

AMD Ryzen 5 7600X, ASUS TUF B650-Plus wifi, Kingston Fury Beast 32GB 6000Mhz CL30, Kingston KC3000 2TB, Sapphire 7800 XT Pulse, Peerless Assassin 120, DarkPower 630W, Benq XL2411T + DELL U2312HM, Phanteks Eclipse P400S

Permalänk
Entusiast

Kan man vara medlem i mer än en Platoon? Är nämligen med i en Platoon där jag är yngst med mina snart 35

Permalänk
Medlem
Skrivet av Zpnk:

Kan man vara medlem i mer än en Platoon? Är nämligen med i en Platoon där jag är yngst med mina snart 35

japp det kan man vara
vet inte hur många man kan vara med i men jag är då medlem i flera 4-5 st tror jag

Visa signatur

Chassi: Enthoo EVOLV mATX Moderkort: MSI M75A-E33 CPU: i5 3570K 4.4GHz Kylare: Corsair H75(P&P) Nätagg: FD Newton R2, 650W RAM:Corsair Vengence 16GB GPU: EVGA SSC ACX GTX 970 SSD: Japp Tangentbord: Gigabyte Aivia Ghost (röda brytare) Mus: QPAD 5K Ljud: Turtlebeach Earforce
OS: Win 10 pro Mobil: Motorola G5 Plus.

Permalänk

BF 3

Finns det plats för en 49 år...............
har SKYPE .............firedragon369
BF 3 .............roland494

Visa signatur

MSI Z87 MPOWER Socket-1150 - Intel Core i7-4770K Socket-LGA1150 - Crucial DDR3 BallistiX Tactical 16GB CL8-8-8-24
Noctua NH-U12S CPU Kylare - Intel® SSD 530 Series 180GB 2.5 - Corsair AF140 140mm Fläkt - Windows 10 Home Premium.
fractal designe define R5.

Permalänk

Är där plats över kan jag hänga på någon gång också. Spelar så ofta jag hinner och kan. Blir oftast sena kvällar när lillen lagt sig och disken är undanplockad

Heter något så korkat som *shadymage* :-/ Kan man byta namn på spelet förresten?

Visa signatur

ShadyNovac

Permalänk
Medlem
Skrivet av ShadyNovac:

Är där plats över kan jag hänga på någon gång också. Spelar så ofta jag hinner och kan. Blir oftast sena kvällar när lillen lagt sig och disken är undanplockad

Heter något så korkat som *shadymage* :-/ Kan man byta namn på spelet förresten?

http://www.origin.com/se/change-id