Permalänk
Medlem

Hörlurar för jobbet

Tjena tänkte höra i fall ni kan rekommendera några bra "job" hörlurar eller pluggar..

Ska vara en del musik men även ljudböcker. har tittat lite på koss iprod eller vad dom heter men skulle nog föredra ett par öronpluggar som inte åker ur på en gång och som inte har surrljud.

Visa signatur

Jag hatar Ånge.

Permalänk

Prisgrupp? In-ear hörlurar kan kosta mellan 20kr och 2000+kr, ungefär var är din budget?

För den normala prisgruppen så brukar jag rekomendera att gå till närmaste teknikmagasinet, de har oftast ett bra utbud till hyffsat bra priser.

http://www.teknikmagasinet.se/m/?q=In+ear

Visa signatur

Avatarkreds till: http://imgur.com/HOxIL
Alakai säger: Ryssen skrattar. Norrland hembränner på uppdrag av regeringen. Sälar dör i blyförgiftning, fulla och glada. Förvirringen är total. Kungen är nöjd.

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av had0c:

Tjena tänkte höra i fall ni kan rekommendera några bra "job" hörlurar eller pluggar..

Ska vara en del musik men även ljudböcker. har tittat lite på koss iprod eller vad dom heter men skulle nog föredra ett par öronpluggar som inte åker ur på en gång och som inte har surrljud.

Du skriver jobblurar och sedan nada om vad du jobbar med. Är det hög ljudnivå på din arbetsplats eller?

Visa signatur

Danskjävel så krattar som en skrivare...

Permalänk
Medlem

Budgeten är 1-599.50

så länge dom inte läker ljud så kvittar det för det är en lugn arbetsplats.

Visa signatur

Jag hatar Ånge.

Permalänk
Medlem

Sennheiser så du kan höra när chefen skriker på dig. Men jobbar du i bullrig miljö så är det nog bättre med slutna lurar.

Visa signatur

Sex kärnigt på modermodemet och ett gäng 680s i hårddisken

Permalänk
Medlem
Skrivet av had0c:

Jag använder och är nöjd med Sennheiser CX300-II Precision. Bra och balanserat ljud som passar till det mesta IMO. Hade dock problem med ett exemplar, men det var bara att gå in till återförsäljaren (köpte dem på teknikmagasinet, men det är Sennheiser själva som lämnar 2 års garanti) och så fick man ett par nya :).
En liten bonus är att man får med en liten ficka att ha hörlurarna i när man t.ex. ska stoppa ner dem i en väska.

Visa signatur

Dator: i7 4770K, MSI RTX 2060, 16 GB RAM, blandade SSD:s, en gul kabel från HDD till modermodemet