Permalänk
Medlem
Skrivet av markus9090:

kan inte förstå det själv när jag nu sitter med min nya dator med 680 och 3770k och inte får inte i närheten av samma siffror?

jag ligger nu efter uppgraderingen på mellan 100-110 fps så...

EDIT: kanske är möjligt, men containrarna bör inte vara så mjöliga, då mina är knivskarpa när jag är på samma position( i samma upplösning)?

Kanske för att ett 680 är sämre än 7870 i CF?

Ta en bild och ladda upp också, så kan vi jämföra lite

Edit: Eller menar du att du har 680 SLI? Var lite oklart

Permalänk
Medlem
Skrivet av Reyintaz:

Kanske för att ett 680 är sämre än 7870 i CF?

Ta en bild och ladda upp också, så kan vi jämföra lite

Edit: Eller menar du att du har 680 SLI? Var lite oklart

nej inte SLI untan ensamt i 1080:)

Permalänk
Medlem
Skrivet av Reyintaz:

1 person (2 totalt i hans team, dvs kanske 4-5 på servern) är alla fall inte än tom server.

Och från mina erfarenheter så inte inte explotionerna och antalet skott som gör att fpsen går ner, utan hur mycket natur som datorn behöver rendera.

mjo, inte så intensiv server då.

okej, jag verkar i alla fall få dom lägsta droppsen under strid med mina settings

Visa signatur

5800x3d | 4080 | 4x8 3600 | Strix X570-F

Permalänk
Hedersmedlem

*Tråd rensad*

Ett otrevligt inlägg borttaget, samt svaren på detta.

Tillägg: raderade även ett par trollanklagelser, tror ni att någon trollar är det mycket bättre att ni anmäler sådana inlägg, trådarna riskerar att spåra ur annars.

tillägg
Permalänk

Är det vanligt att jag droppar till runt 53 fps på Black Ops 2 med maxade inställningar när jag siktar in eller stora explosioner?

Permalänk
Medlem
Skrivet av anon142735:

tack google. Nu vet jag hur man laddar upp bilder

Offtopic:
Testa colorblinde mode. det är riktigt trevligt.

Edit1:

Visa signatur

CPU: 5900x. Mem:64GB@3200 16-17-17-34-1T. (ImDIsk)
GPU: 1080 Ti@ca 6-7%OC. Sound: SB-Z -> toslink (DTS)-> old JVC. MB Realtek to Z-2300 for VOIP.

Permalänk

Får ca 140 fps på samma ställe och 195 fps när tittar ner i backen. Det med 2 7970.