Youtube Partnership råd & förslag!

Permalänk
Medlem

Youtube Partnership råd & förslag!

Hejsan!

Har funderat lite över olika networks ute på youtube. Jag har kommit fram till att försöka ansöka till något network som inte ställer höga krav men endå håller en viss standard. Har försökt att googla i över 2 timmar nu men hittar främst bara Rmpnetwork, awesomenesstv och thegamestation. Visst skulle det vara trevligt att tjäna några ören genom att bara saker man tycker är roligt. Därför söker jag ett network som har låga krav, håller en viss standard, betalar ut minst 70%.

Tack på förhand, ha en trevlig dag.

Visa signatur

Macbook Pro Retina 16 - late 2019

Permalänk
Medlem

Som du sa själv , det ska vara roligt att göra det , och pengarna ska inte prioteras..har du ett namn redan för dig ?
eller är du helt ny , om du är ny så ska du enbart göra det för att du tycker det är kul att "entertaina" människor
och sedan om det är bra respons och du kan tjäna pengar på det , då är det bra.

Visa signatur

Sweclockers.se världens bästa sida för alla sorts konspirationsteorier mot ryssar.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Xenoz:

Som du sa själv , det ska vara roligt att göra det , och pengarna ska inte prioteras..har du ett namn redan för dig ?
eller är du helt ny , om du är ny så ska du enbart göra det för att du tycker det är kul att "entertaina" människor
och sedan om det är bra respons och du kan tjäna pengar på det , då är det bra.

Ny är jag inte, 3 år gammalt konto dock har jag inte många subscribers, ca 300. Dock underskattad av många andra redigerare inom Counter-Strike, vilket jag tänkte ändra på. Jag gör det inte för pengarna, och för att "tjäna" pengar behöver jag otroligt mer visningar än vad jag har nu.

Visa signatur

Macbook Pro Retina 16 - late 2019