Permalänk
Medlem

Dreamhack summer 2013 hjälp.

Hej, jag satt här på dreamhack och såg att deras bås där de hjälper till med datorer var helt överbelastat. Därför tänkte jag slänga upp en tråd här där jag erbjuder mig att hjälpa folk som har fått problem med sina datorer. Jag har inte en aning om det är någon som vill ha hjälp med jag vet att det suger stenhårt att sitta här utan dator.

Därför tycker jag att om ni behöver hjälp med era datorer, "enklare saker" såsom Installera Windows, felsöka, byta komponent så kan jag svänga förbi och hjälpa er. Det är bara att skriva här i tråden eller till mig i ett PM så ska jag försöka komma iväg.

Visa signatur

Gaming: RTX 2070 & 3770k
Studier: MacBook pro retina 13
Ljud: QH-1339 & ett par rackans smidiga AirPods
Telefon: iPhone 6s plus
Skärm: ASUS 27" ROG Swift PG279Q med sån där g-sync

Permalänk
Skrivet av MuLLvaD3n:

Hej, jag satt här på dreamhack och såg att deras bås där de hjälper till med datorer var helt överbelastat. Därför tänkte jag slänga upp en tråd här där jag erbjuder mig att hjälpa folk som har fått problem med sina datorer. Jag har inte en aning om det är någon som vill ha hjälp med jag vet att det suger stenhårt att sitta här utan dator.

Därför tycker jag att om ni behöver hjälp med era datorer, "enklare saker" såsom Installera Windows, felsöka, byta komponent så kan jag svänga förbi och hjälpa er. Det är bara att skriva här i tråden eller till mig i ett PM så ska jag försöka komma iväg.

Haha trodde du behövde hjälp, ska komma ihåg det här ifall jag får problem

Visa signatur

CPU: Ryzen 9 5900X MB: ASUS ROG Crosshair VIII Dark Hero GPU: GIGABYTE Radeon RX 6900 XT AORUS Ultimate Xtreme WaterForce WB RAM: 32GB 3200 MT/s CL 16 Trident Z RGB SSD: WD Black SN750 1 TB PSU: ASUS ROG Loki 1000W SFX-L Skärm: Alienware AW3423DW

Permalänk

Vart är du då

Visa signatur

Main: 8700K 5.0ghz, 1070, Luftkylt spektakel, 32gb ram, 1000watt och disk så att det blir över!

Permalänk
Medlem
Skrivet av MuLLvaD3n:

Hej, jag satt här på dreamhack och såg att deras bås där de hjälper till med datorer var helt överbelastat. Därför tänkte jag slänga upp en tråd här där jag erbjuder mig att hjälpa folk som har fått problem med sina datorer. Jag har inte en aning om det är någon som vill ha hjälp med jag vet att det suger stenhårt att sitta här utan dator.

Därför tycker jag att om ni behöver hjälp med era datorer, "enklare saker" såsom Installera Windows, felsöka, byta komponent så kan jag svänga förbi och hjälpa er. Det är bara att skriva här i tråden eller till mig i ett PM så ska jag försöka komma iväg.

Kudos till dig!!

Permalänk
Medlem

Bar initiativ. En annan är dock för slö för nått just nu haha

Visa signatur

Desktop: MSI MPG X570 GAMING PLUS, AMD Ryzen 9 5950X, Be Quiet Dark Rock Pro 4, 32GB G.Skill Trident Z RGB 3200,
ASUS ROG STRIX GeForce GTX 1080 8GB GAMING, Samsung 970 EVO Plus 500GB
Notebook: Macbook Pro 14" M1 Pro

Permalänk
Medlem
Skrivet av fredde997:

Vart är du då

Jag har inte en aning C6 längst ut mot väggen. Har ett 800D, svårt att missa ;).

Skrivet av KTL:

Bar initiativ. En annan är dock för slö för nått just nu haha

Haha mjo, men det blev några timmars sömn nu trots allt. Eftersom att man har vart på ett par dreamhack nu har man lärt sig att det kan vara värt att faktiskt sova ett par timmar.

Visa signatur

Gaming: RTX 2070 & 3770k
Studier: MacBook pro retina 13
Ljud: QH-1339 & ett par rackans smidiga AirPods
Telefon: iPhone 6s plus
Skärm: ASUS 27" ROG Swift PG279Q med sån där g-sync