Skyrim Jagged Crown bug

Permalänk

Skyrim Jagged Crown bug

Jag har just gått med i Stormcloaks och gjort det första questet där man dödar en Ice Wraith. När jag lämnar in questet så tar jag "Oath" sen ska jag ju snacka med han Galmar igen, men då säger han "We're taking Whiterun blablabla" och sen så händer inget. När jag sedan snackar med Ulfric säger han: "What are you doing here? Shouldn't you be at Yngblabla and prove me wrong about the crown".

Jag har testar med commands så som: "getquestcompleted cw02b", "completeallobjectives cw02b" och "disable, enable" på Galmar och Ulfric men inget funkar?

Jag vill helst inte ladda ett tidigare save eftersom det är typ 2-3 riktiga timmar innan detta hände? Hjälp snälla :/

Permalänk

Skriv detta i console så borde det fungera.

setstage cw02b 200

Visa signatur

Asus ROG Crosshair VIII Dark Hero...AMD Ryzen 7 5800X @ 4600MHz / 1.23V...Phanteks P600S
G.Skill Trident Z RGB 2x16GB 3600MHz CL14...Sapphire Radeon RX 7900XT Pulse Gaming OC
LG 34'' UltraGear 34GN850...Logitech MX Keys S...Logitech MX Master 3S...Corsair RM750x
Kingston KC3000 2TB M.2 + Kingston KC3000 4TB M.2...Filserver - WD Gold 6TB x 4 + Seagate IronWolf PRO 8TB x 4

Permalänk

det funkade :3 Tack så mycket!