Bilder på ditt senaste inköp (2013)

Permalänk
Medlem

Vart hittade du muggen?
Kramkalas?

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

PC: Cooler Master 690 II | ASUS P7P55D-E | Intel Core i5 760 @ 4.0GHz | Noctua NH-U12P | Sapphire 5850 Vapor-X 1GB (865/1202) | Corsair XMS3 8GB||

Permalänk
Medlem
Skrivet av sh4dy_05:

Vart hittade du muggen?
Kramkalas?

Skickades från m.sweclockers.com

tjo, blev från ebay.

Visa signatur

| Steam - Toivo |

Permalänk
Medlem

Fick dessa idag men eftersom handkontrollen inte kommit på posten ännu får jag vänta med att spela

Visa signatur

Ryzen 5 7600
Rx 6650xt
32Gb

Permalänk
Skrivet av fantomsmurfen:

Och jag som håller diet som till stor del består av havregrynsgröt och osockrad mysli.

Det är fan det värsta som finns när man ätit det ett tag, äter just nu gröt på fiberberikat havregryn med lite kanel och mjölk till varje morgon
och senare på dagen fiberberikat havregryn och yoghurt och jag ska säga dej,
JA HATAR SKITEN!!!!!

Visa signatur

OKEJ, JA KANSKE ÄR ARG? VEM FAN BRYR SEJ??!!

Permalänk
Medlem
Skrivet av jackeek_the_bull:

Det är fan det värsta som finns när man ätit det ett tag, äter just nu gröt på fiberberikat havregryn med lite kanel och mjölk till varje morgon
och senare på dagen fiberberikat havregryn och yoghurt och jag ska säga dej,
JA HATAR SKITEN!!!!!

Vadå? Spicar du till havregrynsgröten? Fyfan!

50g havregryn, 2DL vatten, micra i 3min, mumsa i sig det med ett glas fun light.

Äts varje morgon, skulle nog aldrig klara av något annat.

Permalänk
Medlem

Fick hem ett paket i brevlådan vid 11-tiden idag, innehöll en liten (bokstavligen) MP3-spelare från Storbritanien!
4GB SanDisk Sansa Clip+

4GB minne (finns även MicroSD-slot), 15 timmars speltid och väldigt lätt att ta med sig, för bara 212,51kr!

Visa signatur

Desktop: Ryzen 7 5700G / 48GB RAM / RX 7900 XTX / 2TB SSD / Arch Linux
Server 1: i5-7400T / 32GB RAM / 88TB HDD / Proxmox
Server 2: i5-6500T / 32GB RAM / 1TB SSD / Proxmox

Permalänk
Medlem

Köpte mig ett USB Mikroskop för att granska mina slipningar av rakknivar lite bättre.

Visa signatur

iMac 27" 5K - i5 3.5Ghz - Radeon Pro 575 - 8GB
Corsair Crystal 460X RGB|Intel Core i7-8086K Limited Edition|Corsair Hydro Series H100i v2|MSI Z370 Gaming Pro Carbon|Ballistix Sport LT DDR4 16GB|Samsung PM981 SSD 512GB M.2 PCIe SSD|ASUS GeForce GTX 1080 Ti Turbo|

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen
Skrivet av sharkfinz:

Nöjd?
Funderar på ett 55-210 till min nex också!

Några bilder

https://www.facebook.com/media/set/?set=a.10153225577550074.1...

Permalänk
Medlem

Har köpt min första växlade moppe. En Rieju MRT blev det.

Permalänk
Medlem

Blev en bilstereo till far och ett mono-headset till mig..
och en söt kaninteckning från itsajten.com

Visa signatur

GUD VÄLSIGNE DIG!
Ryzen 7 5700X3D - 64Gb DDR4 - RTX3060 - Coolermaster Stacker
---------------------------- www.roaddogs.se ------------------------
------- Bofors Interstellar - A Star Citizen Corporation --------
---------------------------------- Twitch ---------------------------------

Permalänk
Medlem

En stycke väska fick jag hämta ut. Alltid lika roligt när man känner sig nöjd och det blir bra.

Visa signatur

👻 Konstnär på Hyttgatan 18 & en hängiven spöksamlare på hobbybasis 365 dagar om året
ASUS M52AD-NR001T | Intel Core i5-4460 | 8GB | Nvidia GTX 960 | Windows 10

Permalänk
Medlem
Visa signatur

Marantz NR1605, Rotel RB1090, Ino Audio piPs
SMSL SP200 THX Achromatic Audio Amplifier 888, SMSL M400, Audio-Gd NFB-11 (2015), Objective2+ODAC RevB, Audeze LCD-2 Rosewood, Monoprice M1060, ATH-M40x, Sennheiser HD660S, DROP X KOSS ESP/95X, Koss KPH30i, DROP X HiFiMan HE4XX

Permalänk
Skrivet av Goffen:

http://i.imgur.com/HXraU5a.jpg

fan helt ny? kostar ju fan 27k...
Men fin va den!

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av Goffen:

jäkla Fin den va ! finare än min rieju drac haha

Visa signatur

Born to raise hell

Permalänk
Medlem

AAha hoppas vintern går riktigt fort och att vi får en lika fin sommar nästa år!

Visa signatur

"It is our attitude at the beginning of a difficult task which, more than anything else, will affect its successful outcome." - William James

Permalänk
Medlem
Skrivet av jackeek_the_bull:

fan helt ny? kostar ju fan 27k...
Men fin va den!

Helt ny. 25k gick den på dock.;)

Skrivet av arision:

jäkla Fin den va ! finare än min rieju drac haha

Tackar haha.

Har kört in den lite idag samt tränat med växlingen lite, är en helt annan känsla än att köra med scooter Gillar det.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Goffen:

men jag bara undrar är det värt att lägga så mycket på en moppe ? liksom man kan ju få en jättefin för hälften av pengarna ? men har själv nyss köpt moppe ! väldigt mycket billigare då man är fattig :/ ! taggar nu bara till körkort synd bara att man fyller år på vintern

Visa signatur

Born to raise hell

Permalänk
Medlem
Skrivet av arision:

men jag bara undrar är det värt att lägga så mycket på en moppe ? liksom man kan ju få en jättefin för hälften av pengarna ? men har själv nyss köpt moppe ! väldigt mycket billigare då man är fattig :/ ! taggar nu bara till körkort synd bara att man fyller år på vintern

Jag håller på ganska mycket med både mopeder samt datorer så för mig så var det värt att lägga så mycket pengar på en moppe ;). Som du säger så kan man få en fin för hälften av pengarna också, men för mig så var själva pengarna inga problem då jag nyss fått ett arv som jag kunde använda lite av. Sen så kommer jag nog att få tillbaks lite när jag väl säljer den om några år.

Längtar även jag på körkort ;). Väntar bara på mitt körkortstillstånd så blir det körskola lite senare i höst.

Permalänk
Medlem
Visa signatur

"De som fattar, fattar."

Permalänk
Relik 📜

*tråd rensad*

Visa signatur

För övrigt anser jag att Karthago bör förstöras.
▪ Nöje -> R7 5700X3D - Prime B450-Plus - RX 7900 XTX - 32 GB DDR4
▪ Mobilt -> HP Pavilion Aero - R5 5625U - 16 GB DDR4
▪ Konsol -> Xbox Series S

Permalänk
Medlem

Du missat Walking dead säsong 3 & big bang säsong 5 & 6
Går ju inte strunta i det...

Visa signatur

| Steam - Toivo |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Toivo83:

Du missat Walking dead säsong 3 & big bang säsong 5 & 6
Går ju inte strunta i det...

Struntar inte i det, men man får ju börja någonstans

Visa signatur

"De som fattar, fattar."

Permalänk
Medlem
Skrivet av running_wild:

Struntar inte i det, men man får ju börja någonstans

na, gå hela vägen när man ändå håller på

Visa signatur

| Steam - Toivo |

Permalänk
Skrivet av Goffen:

Helt ny. 25k gick den på dock.;)

Tackar haha.

Har kört in den lite idag samt tränat med växlingen lite, är en helt annan känsla än att köra med scooter Gillar det.

ganska mycket endå, mopeder faller ju i värde som fan :/
Att köra växlat ee så jävla mkt goare än att köra scooter, de ee så in i helvete tråkigt!

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Wade & Butcher med skalor av Blue Kirinite. Fina dessa gamla engelska Scheffield knivar.

Visa signatur

Corsair Crystal 460X RGB|Intel Core i7-8086K Limited Edition|Corsair Hydro Series H100i v2|MSI Z370 Gaming Pro Carbon|Ballistix Sport LT DDR4 16GB|Samsung PM981 SSD 512GB M.2 PCIe SSD|ASUS GeForce GTX 1080 Ti Turbo|

Permalänk
Medlem
Skrivet av Goffen:

Jag håller på ganska mycket med både mopeder samt datorer så för mig så var det värt att lägga så mycket pengar på en moppe ;). Som du säger så kan man få en fin för hälften av pengarna också, men för mig så var själva pengarna inga problem då jag nyss fått ett arv som jag kunde använda lite av. Sen så kommer jag nog att få tillbaks lite när jag väl säljer den om några år.

Längtar även jag på körkort ;). Väntar bara på mitt körkortstillstånd så blir det körskola lite senare i höst.

jaha ... men det är klart du får tillbaka pengarna minst 18k iaf (beroende på skick/skador)

Visa signatur

Born to raise hell

Permalänk
Medlem
Skrivet av tjarven:

Wade & Butcher med skalor av Blue Kirinite. Fina dessa gamla engelska Scheffield knivar.

http://s17.postimg.org/52ldqi49r/T2e_C16_Z_zo_E9s5ng_MHb_BSIl...

Svenska knivar finns det också, har du testa dom ?

Visa signatur

R4 Titan, 5800x, 16 Gig , Dell U2410, G502 ,Philips HP 800 hörlurar, Ducky shine 3 cherry black, Nvidia 3070, Samsung 840 basic 250 GB, WD blue 1TB m2 SSD
"Where knowledge ends, religion begins." -- Benjamin Disraeli"

Permalänk
Medlem
Skrivet av bAkewelle:

Svenska knivar finns det också, har du testa dom ?

Jodå har allt 5st svenska knivar just nu. De är väldigt bra dom lite större knivarna får ja säga.

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Blev 2 st nya figurer, köpta på ebay.
Riktigt nöjd med denna!

Nöjd med denna också, lite synd att jag hade sån nedrans otur att det var några delar som var fel, så kan inte få den helt ihopsatt ännu :/.

Visa signatur

ROG Strix Z790-E/Intel i7 13700K/Noctua NH-U12A Chromax/MSI RTX 4080 Suprim X/32GB Corsair vengeance 6200mhz/Lian Li 217/Seasonic Vertex 850/ Wobkey Crush80
Alienware AW3423DWF/Klipsch R-41PM/G-Pro X Superlight/Fiio FT1

Permalänk
Medlem

"Nya" rakblad att testa (oanvända).

Visa signatur

R4 Titan, 5800x, 16 Gig , Dell U2410, G502 ,Philips HP 800 hörlurar, Ducky shine 3 cherry black, Nvidia 3070, Samsung 840 basic 250 GB, WD blue 1TB m2 SSD
"Where knowledge ends, religion begins." -- Benjamin Disraeli"