Permalänk

Äntligen fått på nytt gummi på 20".

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Thermaltake Core P5 | 5960X @ 4,3Ghz | H2O | ASUS Rampage V Extreme | Corsair Dominator Platinum 64GB | Zotac 3080 | Samsung 950 Pro 512GB M.2

Permalänk
Medlem

Volvon

Permalänk
Medlem

Mobilbild och nytvättad, men iallafall.
A3 1,8t -01 12.8k mil, med coilisar och 18"-are, 0,75l/mil.

Permalänk
Skrivet av Spiralkinder:

Äntligen fått på nytt gummi på 20".

Trevlig bil där!

Minns dock när jag körde på 17" första gången, tyckte DET var lite obekvämt... så hur känns det att åka på de där?

Permalänk
Skrivet av fredofrans:

Trevlig bil där!

Minns dock när jag körde på 17" första gången, tyckte DET var lite obekvämt... så hur känns det att åka på de där?

Ja, jag är nöjd som tusan! Har haft den i tre år nu. Tänkte byta upp mig till en F11 om ett par år. Naturligtvis 535d igen.

Det är faktiskt inte alls obekvämt med 20" trots sänkning. Jag kan nog ärligt säga att man åker bättre i denna än i t.ex mor och fars Volvo S80 med 17".

Visa signatur

Thermaltake Core P5 | 5960X @ 4,3Ghz | H2O | ASUS Rampage V Extreme | Corsair Dominator Platinum 64GB | Zotac 3080 | Samsung 950 Pro 512GB M.2

Permalänk
Medlem
Skrivet av Spiralkinder:

Riktigt fin Är du med i BoS? (Bimmers of Sweden)

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Raijintek Metis Silver - Intel Core i5 6600K - ASUS Z170I PRO GAMING 1 - EVGA GeForce GTX 1060 6GB SC Gaming - Corsair 32gb DDR4 3000MHz - PNY XLR8 1TB NVME SSD - be quiet! Dark Rock Pro 3 - be quiet! Power Zone 750w

Permalänk

Kastar in lite bilder på min sketna brukskombi....

Visa signatur

Workstation:*Acer TimelineX 4830tg *8gb DDR3 1066MHz *Core i5, 2410M, *GeForce GT 540M 2gb, *80gb ssd intel x-25 g2*Griffin Elevator
HTPC:*Lian Li C36B*Gigabyte GA-MA78GM-UD2H*AMD Athlon X2 4850e 2.5GHz + Scyte Shuriken*2x1gb pc8500 corsair dominator*XFX Radeon HD5450 512MB - passivt*40gb ssd intel x-25 g2

Permalänk
Skrivet av roobi:

Riktigt fin Är du med i BoS? (Bimmers of Sweden)

Skickades från m.sweclockers.com

Tackar! Nope, jag har tänkt flera gånger att jag ska gå med men har aldrig blivit av...

Visa signatur

Thermaltake Core P5 | 5960X @ 4,3Ghz | H2O | ASUS Rampage V Extreme | Corsair Dominator Platinum 64GB | Zotac 3080 | Samsung 950 Pro 512GB M.2

Permalänk

Nya grillen, måste dock dippa om emblemet, då jag inte blev helt 100% på resultatet.....

Lite gubb varningen på detta, men en volvo original glasögon hållare är monterad på förar platsen istället för handtaget. Så nu ligger mina original Ray Ban Wayfarer inköpa på 80 talet säker och nära till hands.....

Visa signatur

Workstation:*Acer TimelineX 4830tg *8gb DDR3 1066MHz *Core i5, 2410M, *GeForce GT 540M 2gb, *80gb ssd intel x-25 g2*Griffin Elevator
HTPC:*Lian Li C36B*Gigabyte GA-MA78GM-UD2H*AMD Athlon X2 4850e 2.5GHz + Scyte Shuriken*2x1gb pc8500 corsair dominator*XFX Radeon HD5450 512MB - passivt*40gb ssd intel x-25 g2

Permalänk
Föredetting

Semesteraktiviteter på Spa Francorchamps:

Visa signatur

Internet of Things. Translation: Anything that connects to the internet, no matter how useless nor how much of a security risk it poses.

Permalänk
Skrivet av Meantek:

Har du inte sålt bilen, är tämligen säker på att jag sett den ute på annons?.....

Visa signatur

Workstation:*Acer TimelineX 4830tg *8gb DDR3 1066MHz *Core i5, 2410M, *GeForce GT 540M 2gb, *80gb ssd intel x-25 g2*Griffin Elevator
HTPC:*Lian Li C36B*Gigabyte GA-MA78GM-UD2H*AMD Athlon X2 4850e 2.5GHz + Scyte Shuriken*2x1gb pc8500 corsair dominator*XFX Radeon HD5450 512MB - passivt*40gb ssd intel x-25 g2

Permalänk
Föredetting
Skrivet av DasBoot_swe:

Har du inte sålt bilen, är tämligen säker på att jag sett den ute på annons?.....

Allting är till salu, men jag har inget behov av att sälja den. Om någon kommer och slänger upp 220 papp för den (som den ligger på Blocket för just nu) så kommer den säljas, annars behåller jag den.

Visa signatur

Internet of Things. Translation: Anything that connects to the internet, no matter how useless nor how much of a security risk it poses.

Permalänk
Medlem

Min Amazon -65 Automat...

Visa signatur
Permalänk
Föredetting

Fulast bil vinner? Skulle iofs lagt upp en bild framifrån då.

Visa signatur

Internet of Things. Translation: Anything that connects to the internet, no matter how useless nor how much of a security risk it poses.

Permalänk
Skrivet av Meantek:

Fulast bil vinner? Skulle iofs lagt upp en bild framifrån då.

https://fbcdn-sphotos-a-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn2/109703...

Var ju i alla fall inte en Fiat Multipla.

Visa signatur

Asus ROG Crosshair VIII Dark Hero...AMD Ryzen 7 5800X @ 4600MHz / 1.23V...Phanteks P600S
G.Skill Trident Z RGB 2x16GB 3600MHz CL14...Sapphire Radeon RX 7900XT Pulse Gaming OC
LG 34'' UltraGear 34GN850...Logitech MX Keys S...Logitech MX Master 3S...Corsair RM750x
Kingston KC3000 2TB M.2 + Kingston KC3000 4TB M.2...Filserver - WD Gold 6TB x 4 + Seagate IronWolf PRO 8TB x 4

Permalänk
Medlem
Skrivet av Lord_Moridin:

Var ju i alla fall inte en Fiat Multipla.

Eller en Nissan Juke... Mår illa när jag ser dem...:(

OnT: Har ingen bil än, men när jag köper lär det allt bli en saab iallafall!

Visa signatur

Dator 2012- Chassi: Antec Solo 2 Nätagg: OCZ 750w ZT series CPU: intel 3570k Moderkort: Asrock z77 extreme4 RAM: A-DATA 2x8GB SSD: 128GB A-DATA SX900 HDD: 3TB Seagate Barracuda 7200rpm, DVD-brännare: Plextor PX-L890SA
Skärm: (TV) LG32LS560T @ 32" TGB: Ducky G2pro PTB MX green

Permalänk
Medlem
Skrivet av JonteMC:

Eller en Nissan Juke... Mår illa när jag ser dem...:(

OnT: Har ingen bil än, men när jag köper lär det allt bli en saab iallafall!

KE?!??!?

Permalänk
Medlem

Fast det där är ju ingen vanlig Juke direkt.

Visa signatur

Fuck fruit! Sitting around being all smug on trees and in pies.
En vänlig liten puff blev en hatisk knuff.
Keso är köttfärs gjord på mumintroll.

Permalänk
Medlem
Skrivet av P-NILZ:

Tycker den "vanliga" är helt OK faktiskt.

Permalänk
Medlem
Skrivet av P-NILZ:

Ingen av dem slår ju den här skönheten

Anledningen till att (jag tycker) den är så ful är att det är två helt olika modeller av lampor. De flesta andra bilar har två par framlampor, som nästan kaln liknas vid ögon, och det ser ju lite fräckt ut. Nissan Juke har två runda lampor och sedan, ett par lampor till ovanför i en annan modell. Omatchat, osmakligt och osnyggt! Den är dessutom är alleldes för bullig, (kort, tjock, rundade kanter) och vanligtvis skulle jag säga att den ser ut som något valrossen klämt ut, men i detta fallet skulle det vara en grov förolämpning mot valrossen:p

(Nissan juke pratar jag om, inte om saaben ovan)

Dold text
Visa signatur

Dator 2012- Chassi: Antec Solo 2 Nätagg: OCZ 750w ZT series CPU: intel 3570k Moderkort: Asrock z77 extreme4 RAM: A-DATA 2x8GB SSD: 128GB A-DATA SX900 HDD: 3TB Seagate Barracuda 7200rpm, DVD-brännare: Plextor PX-L890SA
Skärm: (TV) LG32LS560T @ 32" TGB: Ducky G2pro PTB MX green

Permalänk
Medlem

og9-3 är dock snyggare än ng900, även om det bara är detaljer som skiljer.

Visa signatur

Fuck fruit! Sitting around being all smug on trees and in pies.
En vänlig liten puff blev en hatisk knuff.
Keso är köttfärs gjord på mumintroll.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Meantek:

Oj, nu blir jag avis, Spa är en av mina absoluta favoritbanor. Ja, efter Imola då kanske

Permalänk
Medlem
Skrivet av P-NILZ:

og9-3 är dock snyggare än ng900, även om det bara är detaljer som skiljer.

Jag vet inte om jag tycker det jag, tycker ng900 har väldigt snygg baklampemojs, med reflexer över hela bakdelen (årsmodell -97 endast dock om jag inte minns fel)

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Dator 2012- Chassi: Antec Solo 2 Nätagg: OCZ 750w ZT series CPU: intel 3570k Moderkort: Asrock z77 extreme4 RAM: A-DATA 2x8GB SSD: 128GB A-DATA SX900 HDD: 3TB Seagate Barracuda 7200rpm, DVD-brännare: Plextor PX-L890SA
Skärm: (TV) LG32LS560T @ 32" TGB: Ducky G2pro PTB MX green

Permalänk
Föredetting
Skrivet av Hyrst:

Oj, nu blir jag avis, Spa är en av mina absoluta favoritbanor. Ja, efter Imola då kanske

Efter att ha puttrat runt på svenska gärsgårdsbanor var Spa lite av en överraskning. Man är så indoktrinerad i långsamma kurvor att det tog hela dagen innan man insåg att det faktiskt gick att hålla fullt igenom Blanchimont (~195-200km/h där). Sedan var det så många BMW-pojkar med Nürburgringdekaler i vägen i varje bromzon att det var pinsamt. Trodde inte att man kunde bromsa från 220km/h till de ~60 i Bus Stop från 100m-skylten, men det kunde man minsann. Tror jag hade 6-7 varv på 3:04, och ytterligare ett lika många på 3:05. De andra varven var det trafik, eller rekande av avåkningszonen i Pouhon, det hanns med två eller tre gånger.

Visa signatur

Internet of Things. Translation: Anything that connects to the internet, no matter how useless nor how much of a security risk it poses.

Permalänk
Medlem

Efter att ha gnällt på min Corolla T-sport i ett par år så gjorde jag äntligen slag i saken och bytte. Blev en:

Audi A3 Sportback 1.4 TFSI (2010)

Permalänk

Min Corolla Si, kul bil

Visa signatur

| R5 2600 | 32GB DDR4 | RTX 2060 super |
Vänligen citera ifall du vill ha ett svar

Permalänk
Medlem
Visa signatur

GAMING
271QRX OLED|NR200P|SF750|ROG STRIX B650E-I|RYZEN 7800X3D|DOMINATOR TITANIUM RGB 32GB|RTX 4090|990 PRO 2TB|PLAYSTATION 5
MEDIA
SHIELD TV PRO|OLED77S90C|HW-Q995C

Permalänk
Föredetting

Bytte auspuff i helgen.

Visa signatur

Internet of Things. Translation: Anything that connects to the internet, no matter how useless nor how much of a security risk it poses.

Permalänk
Medlem
Skrivet av keyser:

Efter att ha gnällt på min Corolla T-sport i ett par år så gjorde jag äntligen slag i saken och bytte. Blev en Audi A3 Sportback 1.4 TFSI (2010)

Trevlig motor! Jag är kanske lite partisk dock...

Här är min bruksbil. Škoda Octavia 1.4 TSI Elegance DSG. Är medveten om att 15-tumsfälgar på en så pass ny bil är ganska trist, men jag är för mycket gubbe vid 31 års ålder för att orka göra nåt åt saken. Möjligtvis letar jag fram nån begagnad originalfälg i 16" då det blir dags för nya sommardäck.

Permalänk
Medlem

Min nya som jag köpte i våras.

Visa signatur

Mvh.