Permalänk
Medlem

Spotifystrul

Är det någon som vet vad Spotify håller på med? Måste följa om vissa artister igen.

Permalänk
Medlem

Spotify har sett sina bättre dagar. Själv föredrar jag Grooveshark.

Visa signatur

Citera mig om du vill att jag ska hitta till ditt svar.
airikr.me. Andra projekt: Keizai, Koroth, Serenum & Enc.

Permalänk
Medlem

Spotify är gränsen till fallet, tror jag.. glory days var över sedan "länge"

Visa signatur

| Chassi: Lian Li PC-O11 Dynamic EVO Vit | Moderkort: MSI B650 Tomahawk WiFi | CPU: AMD Ryzen 7 7800X3D | Kylare: Arctic Liquid Freezer II 360 AIO | GPU: Palit Gaming RTX 3090 24GB | RAM: Corsair Vengeance 2x16GB DDR5 6000MHz CL36 |

Permalänk
Medlem

Usch då… Jag som testar Spotify för första gången

Permalänk

Spotify är Kung...

Visa signatur

Case: Fractal Design Define R5 CPU: Intel Core i7 6700K MB: ASUS Z170 PRO GAMING GPU: ASUS GeForce GTX 1080 8GB ROG STRIX DC3 Gaming SSD:Samsung 850-Series EVO 500GB Memory: Corsair 32GB DDR4 2133MHz PSU: EVGA Supernova P2 850W

Permalänk
Keeper of Traditions
Skrivet av SweSG:

Usch då… Jag som testar Spotify för första gången

Ingen anledning till oro, Spotify är riktigt bra, men vissa saker (inklusive spotify) är tydligen coolt att hata.

Visa signatur

|| AMD Ryzen 9800X3D || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 990 PRO 4TB || Kingston Fury CL30 64GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 ||

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dunder:

Ingen anledning till oro, Spotify är riktigt bra, men vissa saker (inklusive spotify) är tydligen coolt att hata.

Jo, jag tycker det fungerar okej. Dock har jag blivit tvungen att följa om några, vilket är lite skumt. Men på det hela så får man mycket musik för 99 spänn/månad.

Permalänk
Medlem
Skrivet av SweSG:

Jo, jag tycker det fungerar okej. Dock har jag blivit tvungen att följa om några, vilket är lite skumt. Men på det hela så får man mycket musik för 99 spänn/månad.

Tänk såhär. Grooveshark är som Android (öppet), medan Spotify är som iOS (stängt). Grooveshark är stark på 2 sätt (varav ett av dem är tyvärr olagligt): kunna skapa en egen broadcast hur enkelt som helst som är lika stark som en vanlig FM-radiostation, och att man kan fylla på Groovesharks musikdatabas, om något fattas. Vad har Spotify då? Jo, en enkel "välj låt och lyssna"-funktion med ett radiosystem (ambient, rock, pop, synth och så vidare), vilket även Grooveshark har.

För att kunna lyssna på musik genom Groovesharks egna applikation i mobilen, måste man betala 75 SEK per månad. Vill man inte det, kan man gå till html5.grooveshark.com i enhetens webbläsare och lyssna på allt de har att erbjuda (tyvärr inte broadcast, vilket även gäller för deras applikation, sorgligt nog) helt gratis.

Visa signatur

Citera mig om du vill att jag ska hitta till ditt svar.
airikr.me. Andra projekt: Keizai, Koroth, Serenum & Enc.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Airikr:

Tänk såhär. Grooveshark är som Android (öppet), medan Spotify är som iOS (stängt). Grooveshark är stark på 2 sätt (varav ett av dem är tyvärr olagligt): kunna skapa en egen broadcast hur enkelt som helst som är lika stark som en vanlig FM-radiostation, och att man kan fylla på Groovesharks musikdatabas, om något fattas. Vad har Spotify då? Jo, en enkel "välj låt och lyssna"-funktion med ett radiosystem (ambient, rock, pop, synth och så vidare), vilket även Grooveshark har.

För att kunna lyssna på musik genom Groovesharks egna applikation i mobilen, måste man betala 75 SEK per månad. Vill man inte det, kan man gå till html5.grooveshark.com i enhetens webbläsare och lyssna på allt de har att erbjuda (tyvärr inte broadcast, vilket även gäller för deras applikation, sorgligt nog) helt gratis.

Flera alternativ är alltid bra. Ska kolla upp Grooveshark.