Permalänk
Medlem
Skrivet av ozo64:

Funkat fint ikväll. Problemet är att det är allvarligt talat inte speciellt kul. Tar evigheter att få ihop pengar och lvls tycker jag.

Violend Duct uppdraget ger 1000rep och 9000dollar på 1minut

Visa signatur

Core i5 3570K@stock||Asus Z77 Sabertooth||16GB 1600mhz G.Skill RipJaws X||5850 1GB||Corsair Force GT SSD 120GB||XFX XXX 650W||CM HAF XB||Opad Mk-85 MX Red||Win7 Ultimate Signature Edition signerad av Steve Ballmer

Permalänk
Avstängd

Vet inte om det är något fel på min sida (har Nat Type 2) men när jag hostar ett game och skickar invites så svara folk sällan. Några blockerar, några avvisar medans det verkar som några inte får meddelandet alls. Är det bara så att folk inte vill eller vad? :/

Permalänk
Medlem
Skrivet av Knuckles:

Violend Duct uppdraget ger 1000rep och 9000dollar på 1minut

Var finns det?

Permalänk

Köp inga fastigheter... la precis 125 000 på en lägenhet, både den och pengarna va borta när jag logga in igen.. Samma hände min polare samtidigt

Visa signatur

----

Permalänk
Medlem

Verkar som om ps3 har fått lite omtanke av dom nu. Skall uppdatera mitt spel idag igen och se vad som hänt.

Visa signatur

MBP Retina 15" late 13 2,3ghz / 16gb ram / 512gb ssd / GT750m / Iphone 6 64gb / Ipad 4 / Apple Watch 

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mars SSX:

Vet inte om det är något fel på min sida (har Nat Type 2) men när jag hostar ett game och skickar invites så svara folk sällan. Några blockerar, några avvisar medans det verkar som några inte får meddelandet alls. Är det bara så att folk inte vill eller vad? :/

Tror de flesta inte har koll på vad man ska göra och väljer istället att ränna runt och skjuta lite randoms. Eller så tycker de helt enkelt att det är roligare

Edit: Om det är nån som är sugen på att lira ihop på ps3 så adda gärna Thrones6 dock krav på mic.
Har mic till ps3an men kan även köra via skype om det behövs.

Permalänk
Medlem
Skrivet av ozo64:

Var finns det?

Svara på det själv. Det går inte att köra det längre. Det har blivit patchat.

Permalänk
Medlem
Skrivet av MyMind:

Tror de flesta inte har koll på vad man ska göra och väljer istället att ränna runt och skjuta lite randoms. Eller så tycker de helt enkelt att det är roligare

Edit: Om det är nån som är sugen på att lira ihop på ps3 så adda gärna Thrones6 dock krav på mic.
Har mic till ps3an men kan även köra via skype om det behövs.

Jepp så är det kanske. Hatar mikrofoner

Permalänk
Medlem

Nu har äntligen mina bekanta och jag kommit in

Har bara hunnit lira lite solo.
Känns som att svårighetsgraden har ökat markant. Vilket uppskattas. Även på enklare uppdrag krävs det nästan att man är två.

Visa signatur

REFUSED

Permalänk
Medlem

Om du kör med free aim skicka en vän begäran till thrones6
skype eller ps3 mic funkar vilket som för mig.

Permalänk
Medlem

Nej nu ger jag upp på det här. Samma typer av uppdrag om och om igen och det tar evigheter att få lvls och pengar. Börjar fatta varför man kan köpa pengar ingame.

Permalänk
Medlem

Ja det är ett evigt grind verkar det som. Men bara dom öppnar aktie marknaden och heists så lär det gå undan. Det lilla jag kört online har varit redigt skoj iaf .

Visa signatur

MBP Retina 15" late 13 2,3ghz / 16gb ram / 512gb ssd / GT750m / Iphone 6 64gb / Ipad 4 / Apple Watch 

Permalänk
Medlem
Skrivet av ozo64:

Nej nu ger jag upp på det här. Samma typer av uppdrag om och om igen och det tar evigheter att få lvls och pengar. Börjar fatta varför man kan köpa pengar ingame.

Det är ju inte meningen att man ska kunna köpa dyraste lägenheten efter 3dagar av release. R* vill att man ska lira GTA online i månader för att åstadkomma grejer. Själv så åker jag mest runt och rånar butiker och skjuter andra i free roam och det är helt ok. Tjänar någon tusing per rån och gillar att fly från polisjakter

Visa signatur

Core i5 3570K@stock||Asus Z77 Sabertooth||16GB 1600mhz G.Skill RipJaws X||5850 1GB||Corsair Force GT SSD 120GB||XFX XXX 650W||CM HAF XB||Opad Mk-85 MX Red||Win7 Ultimate Signature Edition signerad av Steve Ballmer

Permalänk
Medlem
Skrivet av Don_W:

Ja det är ett evigt grind verkar det som. Men bara dom öppnar aktie marknaden och heists så lär det gå undan. Det lilla jag kört online har varit redigt skoj iaf .

Det är kul i små doser. Synd bara att man måste lägga hundratals timmar för att köpa feta vapen och bilar.

Permalänk
Medlem

Någon som vet om man kan sälja tillbaka fastigheter man köpt?

Visa signatur

| CPU: Intel 11900K | GPU: ASUS RTX 3080 OC | Moderkort: Asus Prime Z590-A | RAM: Corsair LPX 32GB@3600MHz | CPU-Kylare: Noctua NH-U12A | Primär SSD: Samsung 970 Evo Plus 2TB | Sekundär SSD: Samsung 860 EVO 1TB | Ljudkort: Asus Xonar Essence STX | Nätaggregat: Corsair RM850x v2 Chassi: Fractal Design Define 7 Compact | Kringutrustning: LG UltraGear 27GL850, Dell U2412M, Ducky One 2 Mini, Filco Majestouch 2 TKL, Filco Majestouch 2, Logitech G Pro X Superlight, Sennheiser HD650

Permalänk
Medlem

Hur länge måste jag och vad ska jag gå igenom i tutorial för att komma åt GTA V online för att lira med polarna?

Visa signatur

MSI X99A GODLIKE GAMING | i7-6950X 4.3GHz | 64GB RAM 3200MHz | RTX 2080

Nintendo Switch | PlayStation 5 | Xbox Series X

Min FZ Profil

Permalänk
Medlem
Skrivet av Jeddan:

Någon som vet om man kan sälja tillbaka fastigheter man köpt?

Du säljer den och får 50% tillbaka när du köper nästa

Permalänk
Medlem

Du behöver bara spela prologen sen väljer du online från menyn då får upp genom att trycka på start.

Permalänk
Avstängd

Hmm.. min gubbe är väck idag. Någon mer som har det problemet?

Visa signatur

Cyrix 686 - 166MHz, ASUS P5S-VM, 64MB ram, Matrox Mystique 4mb + Orchid Righteous Voodoo 2 3DFx 12MB 2x SLI, Quantum Fireball 1.28Gb, Quantum Bigfoot 6GB, Creative Soundblaster AWE32 8mb, 3Com 3C509B-TPC 10Mbit, Mitsumi CD-ROM 6x.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Lakanman:

Hmm.. min gubbe är väck idag. Någon mer som har det problemet?

Cloud som ligger nere, bara att vänta >_< Jag är fast i free roam.

Permalänk
Avstängd

Jo jag läste det igår men eftersom det inte funkade idag heller så fundera jag på om gubben försvunnit helt.

Visa signatur

Cyrix 686 - 166MHz, ASUS P5S-VM, 64MB ram, Matrox Mystique 4mb + Orchid Righteous Voodoo 2 3DFx 12MB 2x SLI, Quantum Fireball 1.28Gb, Quantum Bigfoot 6GB, Creative Soundblaster AWE32 8mb, 3Com 3C509B-TPC 10Mbit, Mitsumi CD-ROM 6x.

Permalänk
Medlem

Funkat hela morgonen för mig, nu plötsligt dog det.
Sugen på att teama ihop lite ? ;p Free aim?

Permalänk
Medlem
Skrivet av MyMind:

Du säljer den och får 50% tillbaka när du köper nästa

Ah, fett najs

Visa signatur

| CPU: Intel 11900K | GPU: ASUS RTX 3080 OC | Moderkort: Asus Prime Z590-A | RAM: Corsair LPX 32GB@3600MHz | CPU-Kylare: Noctua NH-U12A | Primär SSD: Samsung 970 Evo Plus 2TB | Sekundär SSD: Samsung 860 EVO 1TB | Ljudkort: Asus Xonar Essence STX | Nätaggregat: Corsair RM850x v2 Chassi: Fractal Design Define 7 Compact | Kringutrustning: LG UltraGear 27GL850, Dell U2412M, Ducky One 2 Mini, Filco Majestouch 2 TKL, Filco Majestouch 2, Logitech G Pro X Superlight, Sennheiser HD650

Permalänk
Avstängd
Skrivet av MyMind:

Funkat hela morgonen för mig, nu plötsligt dog det.
Sugen på att teama ihop lite ? ;p Free aim?

Det är ju märkligt att du kommer åt din? Har du XBOX eller Playstation? (om det nu spelar någon roll för cloud tjänsten)

Visa signatur

Cyrix 686 - 166MHz, ASUS P5S-VM, 64MB ram, Matrox Mystique 4mb + Orchid Righteous Voodoo 2 3DFx 12MB 2x SLI, Quantum Fireball 1.28Gb, Quantum Bigfoot 6GB, Creative Soundblaster AWE32 8mb, 3Com 3C509B-TPC 10Mbit, Mitsumi CD-ROM 6x.

Permalänk
Medlem

Har det kommit igång än? Polarn och jag tänkte sitta hos mig o testa online läget men jag vill inte köpa live förens det är igång igen.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Raijintek Metis Silver - Intel Core i5 6600K - ASUS Z170I PRO GAMING 1 - EVGA GeForce GTX 1060 6GB SC Gaming - Corsair 32gb DDR4 3000MHz - PNY XLR8 1TB NVME SSD - be quiet! Dark Rock Pro 3 - be quiet! Power Zone 750w

Permalänk
Avstängd

Live är gratis i helgen sa polaren som har XBOX.

Visa signatur

Cyrix 686 - 166MHz, ASUS P5S-VM, 64MB ram, Matrox Mystique 4mb + Orchid Righteous Voodoo 2 3DFx 12MB 2x SLI, Quantum Fireball 1.28Gb, Quantum Bigfoot 6GB, Creative Soundblaster AWE32 8mb, 3Com 3C509B-TPC 10Mbit, Mitsumi CD-ROM 6x.

Permalänk
Skrivet av roobi:

Har det kommit igång än? Polarn och jag tänkte sitta hos mig o testa online läget men jag vill inte köpa live förens det är igång igen.

Skickades från m.sweclockers.com

Jag har lirat och hoppat emellan ett par sessions sedan ~12:00, det har fungerat helt perfekt för mig.
På 360 d.v.s.

Visa signatur

450D / 50D, 30 1.4, 50 1.8, 90 2.8, 70-200 4 IS

Permalänk
Medlem

Någon som lyckats komma in i online-läget på ps3 ikväll?

Visa signatur

Speldator: i5 4670k stock | 8GB ram | Asus Z87-plus | Xonar Essence STX | SSD: Intel g2 , Samsung 830 256gb | R9 290 Tri-x | Define R4| Win 8 | Noctua nh-u12p | Qpad Mk-50
marinlik.wordpress.com/ Min blogg för nedbrytning av spel och diverse andra artiklar om NFL
500px.com/niclasbrundell

Permalänk
Avstängd

Naj jag gav upp.

Visa signatur

Cyrix 686 - 166MHz, ASUS P5S-VM, 64MB ram, Matrox Mystique 4mb + Orchid Righteous Voodoo 2 3DFx 12MB 2x SLI, Quantum Fireball 1.28Gb, Quantum Bigfoot 6GB, Creative Soundblaster AWE32 8mb, 3Com 3C509B-TPC 10Mbit, Mitsumi CD-ROM 6x.

Permalänk
Medlem

Kommer inte in heller nu.

Visa signatur

MBP Retina 15" late 13 2,3ghz / 16gb ram / 512gb ssd / GT750m / Iphone 6 64gb / Ipad 4 / Apple Watch 