Köpråd 5s, Nexus 5 eller Note 3?

Permalänk
Inaktiv

Köpråd 5s, Nexus 5 eller Note 3?

Tjena SweClockare!

Det är nu dags för att mig att låta min iPhone 4s ta en lång vila, därför söker jag en ny lur. Dem lurarna som verkar mest intressanta idag är iPhone 5s, Nexus Google 5 och Samsung Note 3. Jag har även kollat på LG's nya lur (G2?), men hur bra är dem med sina lurar egentligen? Jag vet att Nexus lurarna tillverkas av LG (tyvärr).

Det jag använder min mobiltelefon till är att:
- Ringa
- Smsa/Mmsa
- Fotografera
- Facebook, Instagram, Twitter och andra sociala tjänster
- Spela
- Kolla film på flyg/tåg/buss/sängen(ibland)
- Surfar en hel del också

Så vilken av dessa 3 (4) lurar skulle passa mig mån tro?

Jag vill gärna att det blir fina bilder när man fotograferar. Jag har en systemkamera på sidan om, men man vill gärna ha en duglig fotomackapär i fickan också. De finaste bilderna man tar är oftast oväntade.

Juste, ett till krav är att luren ska ha 4G, det har väl alla lurar nuförtiden?

Permalänk
Medlem

Förbered dig på många svar MOT iPhone, för på denna sidan är de coolt att ogilla Apple! Men jag gillar iPhone så hade nog kört på iPhone 5S!

Jag tkr du ska klämma och känna själv, skita fullständigt va folket här tkr.

Permalänk
Medlem

Jag skulle råda dig att läsa dom andra trådarna om just detta.

Visa signatur

CPU: I9 10900KF -Kylare: Arctic Freezer 360 - Moderkort: ASRock Velozita Z590 PG.
GPU: RX 9070 XT Reaper @2 st 120mm cf-v12hp hydro dynamic fläktar. 👍
RAM: 32GB DDR4 3466 MHz Ballistix Elite. HÅRDDISK: 4 st SSD, 2 Mekaniska.
MONITOR:1 Xiaomi MI 34"- 3440x1440 144Hz MONITOR:2 Optix MAG274R 27" 1080p 144Hz MONITOR/Tv:3 LG 47lv355n-ZB 47". Nätagg: Asus TUF 1000w Gold Atx 3.1. Allt i ett Cooler Master CM Storm Stryker.

Permalänk
Avstängd

Nexus 5. Stock Android är oslagbart enligt min mening.

Permalänk
Medlem

Det beror på, (nästan) alla apputvecklare gör sina appar till iOS innan (om ens) till Android. IOS-versionerna brukar också vara bättre uppdaterade. IOS är dock väldigt låst så man kan inte ändra det alls nästa. På Android kan man ju byta nästan allting, exempelvis ny kontaktlista och launcher. Om du tittar väldigt mycket på film så kan en stor skärm vara att föredra. Själv är jag van vid en liten skärm så för mig personligen är det inga problem med iPhone. Jag tycket självklart att du ska åka till en butik som har respektive telefoner inne, alternativt testa någon kompis's.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mars SSX:

Nexus 5. Stock Android är oslagbart enligt min mening.

Håller med. Men gillar ts ios så kör på iphone. De är lite enklare (dock med flera begränsningar).

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sir.Snooze:

Tjena SweClockare!

Jag vet att Nexus lurarna tillverkas av LG (tyvärr).

Ser inte att det är en nackdel. N4 var väldigt bra om man bortser från att den var ganska ömtålig. Tycker lg hållet bra kvalitet över lag. Inte alls som när de kom.

Permalänk
Medlem

Som någon nämnde så vore det bästa att sticka ner till någon butik och klämma lite på de olika lurarna.

Har du kört iOS felfritt och gillar det så finns det inga nackdelar att köra vidare, appar etc glider ju vidare med apple-id't så det skulle bli en mer smooth transition

Visa signatur

AMD Ryzen 5 3600X | Nvidia RTX 2060 | 16GB Corsair-minnen @ 3000 MHz

Permalänk

Köpte mig en Iphone 5s i fredags. och är hel nöjd men åk till nån affär å kläm lite på dom å se vad du tycker.

Permalänk

Jag tycker att Iphone har för liten skärm om man ska kolla på film, dessutom är ios ett väldigt låst system.
När det gäller nexus 5 så kommer kameran och batteritiden inte i närheten av note 3, g2 och Z1.
Jag var i stan idag och klämde på lg g2 och note 3 och det jag reagerade på direkt var att g2 känns otroligt plastigt. Note 3 kändes mer robust och gav en bättre känsla när man höll den.
Så jag skulle rekommendera antingen xperia z1 (som jag själv äger och är mycket nöjd med) eller note 3.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Inaktiv

Jag har tidigare alltid haft Android, men jag tycker att Android lurarna blir så sega efter de första uppdateringarna. Jag har dock bara haft Samsung och Sony. Så Nexus vore spännande att testa, för det ska tydligen vara ett "renodlat" Android OS? Då man slipper alla program som man måste ha med Samsung och Sony?

Den enda Apple produkten jag har ägt är en iPhone 4s, jag har alltid varit fascinerad över deras OS och system, samt finesserna som finns på Apple lurarna. Men jag läser väldigt mycket nyheter och man hör i princip bara dåliga nyheter gällande 5s, vilket gör att jag inte får en positiv inriktning mot att skaffa en sådan lur. Men ofta brukar det vara blaj blaj i tidningarna. Jag ska iväg och kolla på några av dessa lurar under veckan som kommer. Men jag fick ett fint erbjudande ifrån min operatör om att dem slopar min kvarvarande abonnemangstid (5 månader) om jag tecknar ett nytt avtal med ett nytt abonnemang samt en 5s på "köpet".

Det som ingår i abonnemanget är fria minuter, fria sms och mms, samt 4gb surf.

Vad tror ni?

Jag vill gärna hör mer personliga åsikter om Nexus 5 och iPhone 5s, det är nog dem två som ligger på önskelistan för mig. Samsung Note 3 känns så stor i fickan.

Permalänk
Medlem

Vanilla android är oslagbart inom android mobilerna utan tvekan.
Men är knappast så upphetsad över Nexus 5 av det man sett, allt verkar väldigt mediokert tyvärr.

Note3 är så sjukt stor, samma med Z1. Inget jag personligen skulle vilja ha.
Note 3s löjliga bakskal som ska se ut som läder gör faktiskt den skönare att hålla i iaf

LG G2 var på gränsen till för klumpig att hålla men det gick iaf.

HTC one är fortfarande min favorit i känsla, storlek.
Om man bara kunde få en HTC one med stock android och bättre kamera så hade min perfekta mobil varit klar

Permalänk
Medlem
Skrivet av JimmieSan:

Men är knappast så upphetsad över Nexus 5 av det man sett, allt verkar väldigt mediokert tyvärr.

Note 3s löjliga bakskal som ska se ut som läder gör faktiskt den skönare att hålla i iaf

Om man bara kunde få en HTC one med stock android och bättre kamera så hade min perfekta mobil varit klar

HTC One Google Play Ediition

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av JimmieSan:

Det verkar som att varje lur har en hel del negativa sidor. Så du tyckte att LG G2 var för klumpig? Var den snabb och så då?

Av mina erfarenheter gällande HTC så är batteritiden väldigt dålig och mycket buggar i systemet. Hade en HTC Desire förut kom jag på nu. Den var riktigt urkass. Min pappa har haft några HTC lurar också vilket inte har gått så bra för heller. Han verkligen ogillar HTC.

Det kanske blir en iPhone 5s. Det verkar inte vara så mycket "hurrande" för Nexus nya lur. Hört en hel del om att den ska ömtålig, vilket jag inte vill ha. Det ska vara en gedigen lur. Hatar när det är plastigt och när det knarrar och låter om prylarna. Det är nog det värsta som finns. Det är samma sak med gaming tillbehör till datorn. Det får inte komma några ljud ifrån prylarna, då blir jag galen.

Permalänk
Medlem

i och med att du har haft en iOS lur tidigare så skulle jag fortsätta köra på det om du gillar iOS. För de ändamål du skall använda mobilen till passar nog 5S rätt bra, så det är bara att köra på

Annars så tycker jag syrrans LG G2 var trevlig. Kameran var bra och mobilen var väldigt kvick!

Permalänk

Är i exakt samma sits. Min iphone 4 känns trött nu. Kör Nexus 7 på surfplatta , kommer aldrig byta till Apple när det gäller surfplatta men telefon har jag inte samma krav och gillar los. Men va nere idag på mediamarkt och kollade 5s. Seriöst vad ful baksidan är och hela känslan är lite billig. Jag står inte på någon sida men Apple verkar ha tappat det lite sen jobs tid. Jag blev minst sagt besviken. Kamera är också viktigt för mig, vad gör man nu? :(.

Visa signatur

Seasonic Focus GX 850w || Ryzen 5 5600X || Asus rog strix X570-F || 4x8GB Spectrix D60G DDR4 3600MHZ || 1TB Samsung Pro NVMe || 500GB Samsung Pro NVMe || ASUS ROG Ryujin AURA RGB 360mm || Asus geforce 3060Ti Tuf || Corsair Carbide 275R Airflow White

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av Keng:

i och med att du har haft en iOS lur tidigare så skulle jag fortsätta köra på det om du gillar iOS. För de ändamål du skall använda mobilen till passar nog 5S rätt bra, så det är bara att köra på

Annars så tycker jag syrrans LG G2 var trevlig. Kameran var bra och mobilen var väldigt kvick!

Yes. Jag håller faktiskt med dig till 99%, men det är ändå något som säger mig att jag borde kolla upp de andra lurarna också. Kanske kan vara för att familj och vänner influerar mig med Android mobiler. De säger så mycket dåligt om Apple att jag får skavsår i öronen. Ja precis, med mitt ändamål så borde 5s räcka till ordentligt. Har alltid tyckt att Apple produkterna är trevliga och fina. Dock gillar jag inte Mac då.

Har en låtsas bror som skaffat den också, men jag har ännu inte fått någon recension av honom... Kul att kameran var bra. Har ni dragit över någon bild från mobilen till datorn än och kikat kvalitén i högre upplösning?

Skrivet av robertr81:

Är i exakt samma sits. Min iphone 4 känns trött nu. Kör Nexus 7 på surfplatta , kommer aldrig byta till Apple när det gäller surfplatta men telefon har jag inte samma krav och gillar los. Men va nere idag på mediamarkt och kollade 5s. Seriöst vad ful baksidan är och hela känslan är lite billig. Jag står inte på någon sida men Apple verkar ha tappat det lite sen jobs tid. Jag blev minst sagt besviken. Kamera är också viktigt för mig, vad gör man nu? :(.

Ja precis. Det är dags att förnya sig. Nä datorer och surfplattor är bättre att satsa på Android/Windows. Jag själv skulle nog föredra Windows då Android blir så segt efter ett tag. Till PC ska man naturligtvis ha Windows. Vad var det för fel på 5s baksida då? Men mobilen är väl inte av plast?

Ja... Jag håller med dig, vad gör man nu?

Permalänk
Avstängd

Jag kan STARKT rekommendera Note 3. Älskar min till tusen.

Jag är en extrem multitasker så Note 3 är i princip bäst för mig.

Permalänk
Medlem

Det tror inte det är någon som kan ha personliga erfarenheter om Nexus 5 här, då den inte är officiellt släppt än och inte finns att köpa. Att den skulle vara ömtålig är det alltså ingen utom folket på Google och LG som vet. Men nån form av plast verkar den vara gjord av när man ser de 2-3 bilder som verkar äkta, kanske liknande Nexus 7 (2013) i materialet. Specifikationerna som finns stämmer säkert till största del också, och det som är oroande är i så fall att batteriet skulle ha mindre kapacitet än vad man kanske skulle vilja. Annars är det toppspec som nämnts på det mesta, med bland annat 5 tums full-hd skärm och Snapdragon 800. Det borde göra den rappast av alla Androider. Men vi får vänta och se.

Jag gick själv från S4 till LG G2, och jag blev positivt överraskad. Jag trodde inte att jag skulle uppleva så stor skillnad som jag gjorde i allt. Ja, den är av plast, men i mitt tycke mycket mer gedigen än S4an. Mot Note 3 vet jag inte. Jag upplever den inte heller som klumpig, ett par millimeter bredare än HTC One förvisso, men en halv tum större skärm också. Batteritiden är det bästa jag upplevt sedan smartphonens intåg. I veckan hade den varit igång i 62 timmar (bland annat 3,5 timmar skärmtid) med 23% kvar på batteriet. Visst, inte så intensiv användning, men ändå med bred majoritet det bästa jag upplevt. G2an upplägg med knappar bakpå och knock-on gillar jag, det är en trevlig skillnad mot hur man hanterat telefonerna innan. Jag har flera gånger knackat på min jobb-S4 utan framgång . Jag kör även med LGs Quick Window skal, vilket funkar utmärkt. HTC One har dock bäst känsla när man håller i den.

Kände på iPhone 5S och 5C i helgen, och 5S precis som 5an har rätt go känsla i handen, men lite för liten skärm för mig. 5C var väl mest lite rolig med sitt färgglada skal. Vi har alla olika uppfattning och förväntningar på prylarna vi behöver, man får nog försöka klämma lite på nåt demoställe för att bilda sig en egen uppfattning, helt enkelt.

Visa signatur

|| Ryzen 7800X3D || Sapphire RX 7900XT Pulse Gaming OC || Gigabyte B650M Gaming X AX || 2x16 GB Corsair Vengeance RGB EXPO DDR5 6000MHz CL30 || Goodram PX600 2TB || WD Blue SN550 1TB & Samsung 870 QVO 4TB & Samsung 840 Pro 512GB & Crucial MX300 525GB & WD Black 3TB || Corsair RM850x || Corsair iCUE H100i Elite LCD XT || Lian Li O11D EVO RGB || 2x Samsung Odyssey OLED G6 G60SD 27" ||

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sir.Snooze:

Tjena SweClockare!

Det är nu dags för att mig att låta min iPhone 4s ta en lång vila, därför söker jag en ny lur. Dem lurarna som verkar mest intressanta idag är iPhone 5s, Nexus Google 5 och Samsung Note 3. Jag har även kollat på LG's nya lur (G2?), men hur bra är dem med sina lurar egentligen? Jag vet att Nexus lurarna tillverkas av LG (tyvärr).

Det jag använder min mobiltelefon till är att:
- Ringa
- Smsa/Mmsa
- Fotografera
- Facebook, Instagram, Twitter och andra sociala tjänster
- Spela
- Kolla film på flyg/tåg/buss/sängen(ibland)
- Surfar en hel del också

Så vilken av dessa 3 (4) lurar skulle passa mig mån tro?

Jag vill gärna att det blir fina bilder när man fotograferar. Jag har en systemkamera på sidan om, men man vill gärna ha en duglig fotomackapär i fickan också. De finaste bilderna man tar är oftast oväntade.

Juste, ett till krav är att luren ska ha 4G, det har väl alla lurar nuförtiden?

Note 3, bästa telefonen av dem alla och absolut bäst kamera, Nexus 5's kamera kommer garanterat vara lika dålig som den i min Nexus 4 och den är helt värdelös direkt när det blir lite mörkt och fördröjning i blixten.. Annars helt klockren telefon och den bästa jag har ägt -kameran då

du kan kolla på LG G2 med och Sony's och HTC's nya flaggskepp, iphone 5s ska man ju inte röra i med en tång.. om man inte heter Agda och är 95 år gammal..

kom ihåg att köpa en telefon med bra stöd för custom roms så du kan få det underbara cyanogenmod som är vanilla android + extra funktioner som gör det liv lite enklare, kan typ inte klara mig utan cyanogenmod nu, flashade tillbaka till stock android 4.3 när det släpptes men gick tillbaka till cyanogenmod 10.1 som var 4.2.2 efter ett par timmar, nu är cyanogenmod uppe i 10.2 som är android 4.3 så det tog väl enbart ett par veckor innan de hade sin version färdig

Visa signatur

R7 5800X3D / RTX 4070 / 32GB Ram / 1 + 2 TB M.2 SSD / X570 Bräda / 850w Nätagg.
32 Tums Skärm 1440p 144hz Curved VA panel.

Permalänk
Skrivet av Sir.Snooze:

Yes. Jag håller faktiskt med dig till 99%, men det är ändå något som säger mig att jag borde kolla upp de andra lurarna också. Kanske kan vara för att familj och vänner influerar mig med Android mobiler. De säger så mycket dåligt om Apple att jag får skavsår i öronen. Ja precis, med mitt ändamål så borde 5s räcka till ordentligt. Har alltid tyckt att Apple produkterna är trevliga och fina. Dock gillar jag inte Mac då.

Har en låtsas bror som skaffat den också, men jag har ännu inte fått någon recension av honom... Kul att kameran var bra. Har ni dragit över någon bild från mobilen till datorn än och kikat kvalitén i högre upplösning?

Ja precis. Det är dags att förnya sig. Nä datorer och surfplattor är bättre att satsa på Android/Windows. Jag själv skulle nog föredra Windows då Android blir så segt efter ett tag. Till PC ska man naturligtvis ha Windows. Vad var det för fel på 5s baksida då? Men mobilen är väl inte av plast?

Om man jämför med 4an som har ett väldigt rent och snyggt utseende och ger en känsla av kvalitet när man tar i den så känns dom nya modellerna som ett misslyckat försök att förnya sig. 5ans baksida är så gräslig att jag blir arg när jag ser den. Dom hade iaf vett på att byta ut den svartmålade metallramen som va på 5an och som flagnade.

Visa signatur

Seasonic Focus GX 850w || Ryzen 5 5600X || Asus rog strix X570-F || 4x8GB Spectrix D60G DDR4 3600MHZ || 1TB Samsung Pro NVMe || 500GB Samsung Pro NVMe || ASUS ROG Ryujin AURA RGB 360mm || Asus geforce 3060Ti Tuf || Corsair Carbide 275R Airflow White

Permalänk
Medlem
Skrivet av robertr81:

Jämfört med 4.an och 4s så känns inte 5.an lika "exklusiv", men jag tycker fortfarande den håller en riktigt bra klass om du jämför med S4 och LG G2 som har 100% plast på baksidan. Jag är iallafall nöjd med baksidan på min 5.a och tycker den är långt ifrån "billig" som du kallar det.
HTC One är annars en mobil som strålar av fin aluminium på bilderna, den kändes även bra när jag testade den.

Skrivet av Sir.Snooze:

Jag är en rätt neutral person när det gäller detta med mobiler, har både ägt iPhones och två Galaxy modeller och varje gång har jag gått tillbaka till iPhone. Finns hel enkelt saker som gör att jag varje gång går tillbaka.

Sen får jag väl respektera de som föredrar android, men jag är en person som mest smsar, surfar och ringer med mobil. Då funkar min iPhone utmärkt. Vissa har andra behov och då uppfyller iOS deras krav.

Du får ta och känna på lite olika modeller som du är intresserad av, det är alltid kul att testa något nytt också

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sir.Snooze:

Kanske kan vara för att familj och vänner influerar mig med Android mobiler. De säger så mycket dåligt om Apple att jag får skavsår i öronen. Ja precis, med mitt ändamål så borde 5s räcka till ordentligt. Har alltid tyckt att Apple produkterna är trevliga och fina.

Hårdvarumässigt är 5S riktigt vass i allt från SoC med grym CPU/GPU prestanda, kamera och skärm (även om vad som är lämplig skärmstorlek kan diskuteras). Inget snack om den saken (och är det någon av dina vänner som säger annorlunda be dem läsa Anandtechs recension ).

Vad man sen tycker om iOS är ju helt subjektivt och något man själv får avgöra om det passar en eller inte. Personligen föredrar jag klart Apples ekosystem framför Android men det hjälper ju inte dig

Skrivet av robertr81:

Jag kan så gott som garantera dig att Jobs hade ett finger med rörande design av iPhone 5 även om han inte fick se den lanseras. En ny design är inte något Apple tar fram på ett år.

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av S_Z:

Hårdvarumässigt är 5S riktigt vass i allt från SoC med grym CPU/GPU prestanda, kamera och skärm (även om vad som är lämplig skärmstorlek kan diskuteras). Inget snack om den saken (och är det någon av dina vänner som säger annorlunda be dem läsa Anandtechs recension ).

Vad man sen tycker om iOS är ju helt subjektivt och något man själv får avgöra om det passar en eller inte. Personligen föredrar jag klart Apples ekosystem framför Android men det hjälper ju inte dig

Jag kan så gott som garantera dig att Jobs hade ett finger med rörande design av iPhone 5 även om han inte fick se den lanseras. En ny design är inte något Apple tar fram på ett år.

Ja, det var de jag tänkte. 5S verkar var riktigt jäkla vass. Det jag är rädd för är när andra kommenterar att "kvalitén" av hårdvaran inte är lika gedigen som iPhone 4S. Det känns lite tråkigt. Men jag har själv aldrig rört en iPhone 5, så jag vet inte riktigt. Är iPhone 5 och iPhone 5S samma design och material?

Jag ska be dem läsa på om det här.

Permalänk
Medlem

Vänta på Nexus 5.
Min Nexus 4 som ändå är några månader gammal och aldrig system återställd är fortfarande lika kvick som när den var ny.
Alltså, inget lagg eller frysningar.

Edit: dessutom är gränssnittet på stock android hästlängder bättre än alla andra tillverkare.
Mycket mjukare och snyggare imo.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sir.Snooze:

Ja, det var de jag tänkte. 5S verkar var riktigt jäkla vass. Det jag är rädd för är när andra kommenterar att "kvalitén" av hårdvaran inte är lika gedigen som iPhone 4S. Det känns lite tråkigt. Men jag har själv aldrig rört en iPhone 5, så jag vet inte riktigt. Är iPhone 5 och iPhone 5S samma design och material?

Ja, 5:an och 5S är så gott som identiska vad gäller design förutom detajer som att "blixten" ser annorlunda ut (dubbla på 5S) och "home"-knappen som är då är en fingeravtryckläsare på 5S och ser lite annorlunda ut.

5/5S är inte mindre gedigen än 4/4S, bara lite olika designval. Materialen är metall och glas på båda (ingen plast). Sannolikt är 5/5S design mer påkostad/svårtillverkad (varav 5C släpptes som har i princip samma hårdvara som 5:an men med ett plastskal för att sänka tillverkningskostnad).

Dock gillade jag också 4/4S design väldigt mycket, den var kompakt och tyngre vilket fick det att kännas som att man höll i en bit solid glas tycker jag. 5/5S känns väldigt lätt i jämförelse men den har knappast sämre byggkvalitet.

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av S_Z:

Ja, 5:an och 5S är så gott som identiska vad gäller design förutom detajer som att "blixten" ser annorlunda ut (dubbla på 5S) och "home"-knappen som är då är en fingeravtryckläsare på 5S och ser lite annorlunda ut.

5/5S är inte mindre gedigen än 4/4S, bara lite olika designval. Materialen är metall och glas på båda (ingen plast). Sannolikt är 5/5S design mer påkostad/svårtillverkad (varav 5C släpptes som har i princip samma hårdvara som 5:an men med ett plastskal för att sänka tillverkningskostnad).

Dock gillade jag också 4/4S design väldigt mycket, den var kompakt och tyngre vilket fick det att kännas som att man höll i en bit solid glas tycker jag. 5/5S känns väldigt lätt i jämförelse men den har knappast sämre byggkvalitet.

Det känns ändå som att mitt val kommer att bli enkelt när jag läser såna här positiva inlägg. Jag vill verkligen ha en gedigen telefon. Min iPhone 4S, det går inte att beskriva hur nöjd jag har varit över den. ALLTID när jag har haft en Android så har jag velat byta ut den efter 2-3 veckors användning. Dem blir sega, tråkiga och helt ja... smaklösa?

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Sir.Snooze:

Det känns ändå som att mitt val kommer att bli enkelt när jag läser såna här positiva inlägg. Jag vill verkligen ha en gedigen telefon. Min iPhone 4S, det går inte att beskriva hur nöjd jag har varit över den. ALLTID när jag har haft en Android så har jag velat byta ut den efter 2-3 veckors användning. Dem blir sega, tråkiga och helt ja... smaklösa?

Det är för att du inte har provat på en Nexus modell.

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av Mars SSX:

Det är för att du inte har provat på en Nexus modell.

Det kan vara så också. Vet att en släkting till mig har Nexus 4 och han är supernöjd med den, samtidigt som han skryter om att den är den snabbaste luren på marknaden.

Permalänk
Skrivet av S_Z:

Dom ligger säkerligen några steg längre fram med flera olika koncept och kandidater för vad som komma skall men jag tror inte jobs hade släppt ut sådan design på marknaden om man jämför med vad som släpptes under hans ledning. Kunde dom inte bara haft en clean enfärgad baksida. Sen är los7 ett kapitel för sig. Inte för att jag är ett fan av skeumorphism som varit tidigare men deras nya såkallade minimalistiska design med Windows 7 transparenta lager och ofullständiga grafik... Ser ut som en mix av android,winPhone och gamla los och kanske nåt mer. Blivit lite vilda västern hos Apple

Hur är kameran på den där nya nexusen?

Visa signatur