Permalänk
Medlem

In-ear hörlurar.

Gomorrn' alla Sweclockers!

Nu var det ett tag sedan jag postade och var aktiv i forumet då jag har haft fullt upp med skola och privatliv.

Snart är det jul och det är dags att skriva önskelista, detta år hade jag tänkt önska mig ett par in-ear hörlurar.

Jag har aldrig tidigare haft några in-ear hörlurar utan jag har kört med Apples hörlurar som följer med deras produkter. Så hela det här med in-ear som man stoppar in i örat är jag inte van vid... Är det verkligen så att in-ear passar ALLA olika personers öron? Och finns det någon in-ear som ni kan rekommendera till mig? budgeten går väl typ runt 500-900 spänn.

Jag är tacksam för hjälp då jag som sagt inte är så insatt i in-ear marknaden så om ni har tid och ork skulle ni gärna kunna få rekommendera dem ni har och länka eller leta upp några!

Mvh,

Jakob

Permalänk
Medlem

Har haft dessa och var mycket nöjd. Kostade ca 650:- när jag köpte dem. http://www.komplett.se/akg-k328/749219

Det följer med olika storlekar på plupparna eller vad det heter och sen får man test vad som passar. Men om du inte absolut vill ha inEar lurar så skulle jag rekommendera "riktiga" hörlurar. Bytte till hörlurar efter att jag sumpat åvan nämnda och ljudet i mina nya utklassar

Visa signatur

Intel i5 3570K, Radeon HD 6970 artic cooling Accelero Twin Turbo II, 8gb 1600mhz, Fractal Design Define R4, msi Z77-S03, Coler Master GX 750w 80+ brons.

Permalänk
Medlem

Finns hur mycket som helst, men köp tänk på att köpa från ett märke som ex. sennheiser, akg eller dylikt. håller man sig till ett seriöst märke är iprincip allt bra som de säljer i den prisklassen

Visa signatur

AMD R9 280x @1100/1600Mhz | i5 2500k @4Ghz | 120GB intel 330-series SSD | 8GB 1600mhz RAM

Permalänk
Medlem

Tack för svaren! Jag antar att JBL går under dylikt?!