Permalänk

R9 280x Arsadata (AD)

Hej på er! Jag hade tänkt köpa ett sapphire radeon R9 280x toxic och den enda affären som hade det på lager var arsadata, jag har aldrig beställt där ifrån vilket gör att jag inte har några erfarenheter av detta företaget. Jag vill bara veta om dom går att lita på och om dom har bra tid på sin frakt.
Tack!
http://www.arsadata.se/ProductDetails?sku=798674

Permalänk

Jag har ingen erfarenhet men hänvisar till Omdömen på Prisjakt. Alla omdömen bör tas med en nypa salt men om det något fuffens så brukar det synas.

Visa signatur

Cooler Master HAF 922 / Asus P7P55 WS Supercomputer/ AMD FX8320@4GHz / 4x Kingston PC3-10700 2GB DDR3 1333MHz (8GB)/ Sapphire Tri-X R9 290 4GB / 2x 1TB HDD + Intel 320 120GB SSD
1x ASUS PB278Q 27" 1440p PLS / 2x BenQ G2222HDL 21,5" 1080p TN

Permalänk
Medlem

Tips: Handla inte på "okända" sidor nu innan jul eftersom det poppar upp många scams.

Företaget kan vara äkta men någon kan ha satt upp en scamsida ändå.

Visa signatur

Hackintosh?
Mac OSX Tweaks/Hacks?

--> Besök nya [B]groths.org[/B]

Permalänk
Skrivet av Insanemaggot:

Hej på er! Jag hade tänkt köpa ett sapphire radeon R9 280x toxic och den enda affären som hade det på lager var arsadata, jag har aldrig beställt där ifrån vilket gör att jag inte har några erfarenheter av detta företaget. Jag vill bara veta om dom går att lita på och om dom har bra tid på sin frakt.
Tack!
http://www.arsadata.se/ProductDetails?sku=798674

Min dator är därifrån och dom har riktig trevlig support, iallafall i butiken. Har aldrig köpt något online där så jag kan inte säga något om deras leveranstid men det är inget scamföretag.

Visa signatur

CPU: Ryzen 9 5900X MB: ASUS ROG Crosshair VIII Dark Hero GPU: GIGABYTE Radeon RX 6900 XT AORUS Ultimate Xtreme WaterForce WB RAM: 32GB 3200 MT/s CL 16 Trident Z RGB SSD: WD Black SN750 1 TB PSU: ASUS ROG Loki 1000W SFX-L Skärm: Alienware AW3423DW

Permalänk

Bor i närheten av butiken och kan säga att den är bra förutom att det är dyrt, eller var det iaf. Tack och lov så har Webhallen öppnat i Västerås nu.

Visa signatur

Livet är som ett avloppsrör, långt och fullt med skit.

Citera om du vill ha svar!