Permalänk
Medlem

Netgear's routers. Köpte 2 routers från dom, samma modell, båda kraschade. Första routern så va man tvungen att stänga av/på den minst varannan dag. Till sist så krascha den i princip, så den va bara och slänga. Den andra routern krascha när jag hade satt upp en statisk IP på Arch Linux. Det får någon VÄLDIGT gärna förklara för mig hur man kan krascha en router genom att sätta igång en statisk IP. Jag har satt upp statiska IP'n på alla datorer jag haft och detta var första gången det lyckades totalkrascha en router sådär.

Visa signatur

AMD R5 1600 3.2 GHz | Gigabyte AX370 Gaming K3 | Corsair Vengeance LP 2x8GB 3200MHz CL16 | Sapphire RX580 Nitro+ 8GB | Phanteks Eclipse P400S | 1x Samsung 970 EVO 500GB 1x WD 500GB | Windows 11 Pro

Permalänk
Medlem

AC 4 Black Flag. på grund av av deras korkade auto save option.

Inför manual savin.

Dåligt optimererad (kan vara felstavat) for PC.

Buggar.

Uplay.

Finns säkert mer att komma på, gäller inte bara AC 4 BF.

Visa signatur

Marantz Cinema 50.

Permalänk
Medlem

ATI All In Wonder. Köptes tidigt 2000-tal och gav mig så mycket problem med drivrutiner att jag än idag mer än tio år senare inte kan köpa ett grafikkort från ATI/AMD...

Visa signatur

Jag har lugnat ner mig på gamla dagar.. PC från Asus/Inet med ett RTX 4080 som funkar men är inget extra bra. Har givetvis en Switch och en Series X kopplad till min välldigt bra Plasma 65" LG OLED G1.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av RedBulld1:

Min dator från komplett för många år sedan, mitt extra ljudkort jag köpte till fick inte plats i chassit Så handlar aldrig mer ifrån dem

Du kommer aldrig mer handla från ett företag på grund av att du köper en dator som inte har plats för ett extra ljudkort?
Fin logik där, hörrudu.

Visa signatur

///M4

Permalänk
Skrivet av Jacke3:

Kommer ihåg att jag köpte ace edge 3200 (silver versionen)

Färgen på den flagnade bort och satte ett grått märke i handen på mig som inte gick bort på 1 månad eller två
Vänsterklicken gick sönder ganska fort också, fastnade när man tryckte ner den.
Jävla skitmus, men musmattan jag fick med var bra (använder den än idag)

Roligt med så vitt skilda upplevelser:) Köpte iofs den svarta i plast så slapp det, mattan däremot var så mjuk så sensorn laggade till ibland så köpte en hård. Annars är det den enda mus jag varit nöjd med.

Visa signatur

Lian Li PC-B25FB | Gigabyte P67A-D3-B3 | i5 2500k @ 4.3GHz | Vengeance 8GB | Asus 970 Strix DirectCu II | Corsair AX 750W | Crucial m4 64GB | DarkRock Pro C1 | O2+ODAC portable mod | Beyerdynamic DT 880 Pro 600Ω

Permalänk
Medlem
Skrivet av Lindell90:

Diablo 3, mass effect 3, bioshock, starcraft 2 (tala om framtidsWC3 med uppdaterad grafik), CM storm sirus (ständigt brusljud), att valve rear ut CSGO hela tiden (fuskare everywhere), Assassins C 3, Company of heroes 2... Nästan bara spel

Cs go fuskare? Har spelat 500h och träffat på 1 hacker , spelar bara mm

Visa signatur

Intel i5 3570K @3.4GHz - ASUS P8Z77-V - Corsair Vengeance 16GB - GTX 670 2GB- TX750W - CM Storm Scout II Gaming

Permalänk
Skrivet av Sisyfos:

MSI GTX 560 Ti Hawk.
Bra kort i teorin men fy f*n för den fläkten, värre än de flesta referenskorten som någonsing har släppts, R9 290X släng dig i väggen!

Video: http://www.youtube.com/watch?v=xzGMMH9Tq7U

Min tjej som sitter i vardagsrummet frågade vad det var som lät när jag kollade på denna video, haha omg.

Visa signatur

Citera för svar!

Permalänk
Medlem

köpte mig idag 2 st corsair SP120
fetemissnöjd.... jag och corsair är inte överens om vad tysta fläktar är..
kör 50% i bios + 2 st voltsänkare i serie och är ändå de som låter mest....

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Skrivet av Lindell90:

Diablo 3, mass effect 3, bioshock, starcraft 2 (tala om framtidsWC3 med uppdaterad grafik), CM storm sirus (ständigt brusljud), att valve rear ut CSGO hela tiden (fuskare everywhere), Assassins C 3, Company of heroes 2... Nästan bara spel

.....

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sisyfos:

MSI GTX 560 Ti Hawk.
Bra kort i teorin men fy f*n för den fläkten, värre än de flesta referenskorten som någonsing har släppts, R9 290X släng dig i väggen!

Det är ju ett jetplan på lådan. Vad förväntar du dig? XD

Visa signatur

Ducky shine 4
Ducky mini PBT caps

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sisyfos:

MSI GTX 560 Ti Hawk.

Haha! Jag som tyckte min H80i är högljudd

Missnöjd med Diablo III, så innihelvete missnöjd. Det skulle bli starten efter mitt PC-spels uppehåll. Ingen av den gamla feelingen kvar, USCH!

Visa signatur

|Playstation 5|Metspö

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av Demonoidz:

Varför det?

Permalänk
Avstängd

När mitt STEAM BLEV hackat... fast spelen funkade perfekt innan det hände

Visa signatur

Intel Core i7 2700K CPU @ 3,50 GHz

Permalänk
Avstängd
Skrivet av alteam:

Min Corsair H55. Kyler ju inte

Vilken form av "magi" hade du förväntat dig? Ingen av dessa kylare kyler bättre än luftkylning, skiljer endast ynka grader mellen luftkylning och H100 t.ex

Permalänk
Medlem

Vill bara flika in och säga att det är en fantastiskt tråd. Jag läser lika gärna om saker som man inte bör köpa liksom om saker som är bra.

Visa signatur

Mac, Fender och synthar...

Permalänk
Avstängd

Cooler Master Haf X
Jag visste att det var stor när jag beställde det men.. riktigt stort och sticker ut mycket. Jag gick och störde mig på utseendet och hur stort det var i en månad sen åkte det upp på vinden.
Annars fanns det inget att klaga på

Röda åbäket

Dold text
Permalänk
Avstängd
Skrivet av anon186252:

um.. det finns starcraft också, har för mig att de kom för före wc3 så det låter lite underligt om du menar att det är en kopia av wc3.. om du tycker att det är samma så är det ju snarare wc3 som är en kopia utav starcraft ^^

SC2 påminner mer om WC3 än SC och WC kom före SC.
Jag håller med Lindell90!

Permalänk
Medlem
Skrivet av erikssonown:

Roligt med så vitt skilda upplevelser:) Köpte iofs den svarta i plast så slapp det, mattan däremot var så mjuk så sensorn laggade till ibland så köpte en hård. Annars är det den enda mus jag varit nöjd med.

Håller med dig Ace Edge 3200 är den bästa musen jag någonsin haft även jag har den svarta.

Permalänk
Medlem

Logitech G35

Haft två stycken (andra var på garanti, skulle aldrig köpt skiten igen), BÅDA "hörlurs hållarna" hade pajat så muffarna flög i luften på BÅDA headsettena...

Visa signatur

Dator: https://www.inet.se/kundvagn/visa/1115104

Citera när det är något :)

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av mungo_skata:

SC2 påminner mer om WC3 än SC och WC kom före SC.
Jag håller med Lindell90!

han och jag har redan kommit överens om du läser de senare inläggen

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av perea:

Xerox billiga laserskrivare Phaser 6110. Utan tvekan. En blandning av usel produkkvalitet och egen dumhet. Köptes 2008 för cirkus 1500 kr.

Vid första påseende ett klipp - billig, tyst i standby, nätt. Tyvärr var kvaliteten noll. Höll ett drygt halvår, utan särskilt många eller tu8nga utskrifter. Servicen kom fram till att innanmätet inte gick på garantin.

Hade så mycket dyr toner hemma att jag köpte ytterligare en skrivare av samma modelll... Trodde Xerox var kvalitet. Ersättaren höll ungefär lika länge, ett par tre tusen sidor. Många kilo skrot till återvinningen...

Jag trodde Xerox var kvalitet bland skrivare men ack så fel man kan ha.

Permalänk
Medlem

Attitude One Tunguska hörlurar, plastiga och dåligt ljud (att dom sedan gick sönder efter endast ett par månaders användande gör inte saken bättre).

Permalänk
Medlem

SteelSeries Rival... som vanligt med SteelSeries, rangligt jävla plastaskit. Scrollhjulet avger ett grymt äckligt ljud och det låter som att något ligger och skramlar i den...

Permalänk
Medlem

Lumina 920, hade iphone 4 innan men Nokian verkade så häftig så jag beställde den. Men den var inte alls som jag tänkt mig... Tror det var fler än jag som blev besvikna för det gick inte sälja den då det låg massor med andra 920 på blocket och tradera. Tillslut blev jag av med den för 2000 kr(köpt för 6500) samtidigt som jag satt på ett dyrt abonnemang som det var mer än ett och ett halvt år kvar på...

Visa signatur

*L_A_N_N_Z_Y*