Permalänk
Avstängd

värt ps4 uk import

God morgon alla ...vet att den finns hur många trådar som helst om denna ämnet men måste ha helst snabb svar .... har två snabb fråga är det värt att skaffa sig en ps4 som är impoterat från uk ? Kommer man kunna använda alla tjänster som den har att erbjuda ?

Tacksam för snabba svar
Mvh Panos

Permalänk

Alla spel kommer att fungera men osäker på filmer.

Visa signatur

Dator: i5 7600k@5ghz | EVGA 1060 | 16gb Corsair 2666mhz | MSI Z270-A
Laptop: Lenovo Thinkpad T430s | i7-3520M | 8 GB &&
Laptop 2: HP Probook 6470B | Intel i5-3210M | 8 GB
Mobil: iPhone 7 128gb | Konsoler: XboxOne | PS4 | Wii

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Kriddezor:

Alla spel kommer att fungera men osäker på filmer.

Tack för snabba svaren filmer gör inget ... men kommer man kuna använda sig av online ? Psn ?

Permalänk
Skrivet av Panosz:

Tack för snabba svaren filmer gör inget ... men kommer man kuna använda sig av online ? Psn ?

Eftersom att spelen inte är regions låsta så bör man kunna använda sig av multiplayer/online. Det ska inte vara några problem. Dock vet jag inte då jag inte har någon PS4 ännu men det är bara information jag har läst här på forumet.

Visa signatur

Dator: i5 7600k@5ghz | EVGA 1060 | 16gb Corsair 2666mhz | MSI Z270-A
Laptop: Lenovo Thinkpad T430s | i7-3520M | 8 GB &&
Laptop 2: HP Probook 6470B | Intel i5-3210M | 8 GB
Mobil: iPhone 7 128gb | Konsoler: XboxOne | PS4 | Wii

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Kriddezor:

Eftersom att spelen inte är regions låsta så bör man kunna använda sig av multiplayer/online. Det ska inte vara några problem. Dock vet jag inte då jag inte har någon PS4 ännu men det är bara information jag har läst här på forumet.

Oki tack så mycket .... ska se om man kan hitta nån stans på nätet ang psn

Permalänk
Medlem

Varfor vill du ha ett ifran UK? Du kommer inte undan mycket billigare om det ar det du var ute efter. Ett PS4 har kostar ca 4000kr exklusivt frakt.

Du kommer kunna utnyttja allt pa ett impoterat PS4. Sverige och UK ligger i samma regioner nar det galler DVD och Bluray, Region 2 och Region B/2.

Visa signatur

UNIX + SFF = <3

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Chiftin:

Varfor vill du ha ett ifran UK? Du kommer inte undan mycket billigare om det ar det du var ute efter. Ett PS4 har kostar ca 4000kr exklusivt frakt.

Du kommer kunna utnyttja allt pa ett impoterat PS4. Sverige och UK ligger i samma regioner nar det galler DVD och Bluray, Region 2 och Region B/2.

Är inte priset det handlar om .... är bara sugen på en och inte under januari :p... men vänte tiden är för hög ...
Kommer det va nån krongel om man ska köpa nått från psn ? Om du har nån anning?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Panosz:

Är inte priset det handlar om .... är bara sugen på en och inte under januari :p... men vänte tiden är för hög ...
Kommer det va nån krongel om man ska köpa nått från psn ? Om du har nån anning?

Det kommer inte vara nagra krangel med PSN. Det ar samma region for Playstation Store och Playstation Network i hela europa.

Visa signatur

UNIX + SFF = <3

Permalänk
Medlem

Panosz du har pm

Permalänk
Avstängd

Om inte jag misstar mig så lärde jag mig en gång i skolan att all elektronik och lite annat etc ska vara exakt likadant vart du än köper det inom EU (Europeiska unionen)!!

Visa signatur

|CPU: Intel Core i5 3470 |GPU: MSI GTX-770|Mobo: MSI B75MA-P45|
|Case: lol dunno ._.|Ram: Kingston DDR3 HyperX 1600MHz 16GB|HDD: 3x Seagate 250 GB |PSU: 630W |

Permalänk
Avstängd

Sorry alla, att man inte har svarat hade somnat om ....
Mvh Panos

Permalänk
Avstängd
Skrivet av subtector:

Om inte jag misstar mig så lärde jag mig en gång i skolan att all elektronik och lite annat etc ska vara exakt likadant vart du än köper det inom EU (Europeiska unionen)!!

Jora det e sant ... men men man vet aldrig .. vill helst va säker på innan man köper.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Kriddezor:

Alla spel kommer att fungera men osäker på filmer.

Både Sverige och UK (United Kingdom) ligger i Europa. Samma region.