DayZ standalone, söker fler spelare

Permalänk
Medlem

Ganska många som vill vara med nu och det är svårt att sitta och söka upp folk på steam för man får många hits på nicken.
Här är gruppen, bara att kontakta någon för invite http://steamcommunity.com/groups/dayzduudes . Om du bara kommer spela ett par timmar i veckan kanske det inte är någon större ide, samma om du är yngre än typ 18 ungefär. Roligt om folk som älskar DayZ och gärna har spelat moden joinar, men inget krav som sagt.

Permalänk
Skrivet av TyphoonCC:

Hallå! Köpte spelet igår men började spel först idag och har tagit mig till Grishino utan att möta någon på en full server. Lite paranoid nu dock då jag har en M4a1 utan ammo. Har hittat ammo till allt förutom den känns det som. Känner att det dags att sluta köra lonewolf och börja spela med folk.

Steamid: Typhoonen

Jag har addat dig på steam -

Permalänk
Medlem
Skrivet av Exailez:

Jag spelar gärna med andra, har lonewolfat sedan releasen. Brukar alltid hjälpa folk jag stöter på för att alla blir så himla förvånade när man hjälper dem Jag är 20 och spelar mest på kvällarna då jag jobbar under dagen. Heter "jeppe94an" på steam.

om du är född 94 så är du omöjligt 20

Visa signatur

Citera så jag hittar tillbaka :)
Speccs = Intel i7 2600K (4,5Ghz) med Sluten H80 vattenkylning sittandes på ett AsRock Z68 Extreme 7 Gen 3, Detta arbetar tillsammans med ett Nvidia GTX 680 4GB Phantom och 16GB Vengeance, samt 120 GB's SSD-OCZ Vertex 3 Max IOPS, alltsammans sitter monterat i ett H2 chassi. Bilden visas med hjälp utav Samsung's Syncmaster 245B.

Permalänk

Skulle också gärna vara med. Köpte spelet i förrigår och har sammanlagt spelat cirka 12 timmar. Är 16 år och har spelat dayz modden till Arma II i cirka ett år nu och har flera hundra timmars erfarenhet.
steam ID: dantelarka1
skype: Dante.Fritsch

Permalänk
Medlem

Ännu en uppdatering med lite bilder från de senaste kvällarna med gruppen!

Permalänk
Medlem

Inte lyckats få nån kontakt med er på Steam men bjud gärna in mig till gruppen om ni vill spela lite, nick: Allecc.
Har inte spelat arma-modden så det är verkligen från scratch för mig

Permalänk

Tjenare; Andreas heter jag och är 18 år. Körde ganska mycket utav modden periodvis, men aldrig i någon större grupp.

Nu i standalone spelet har jag inte klarat mig särskilt länge då jag aldrig lyckas hitta någon mat.

Nick: TheViking

Visa signatur

Fractal Design Arc | ASUS P8P67 REV 3.1 | intel core i5 2500K | Corsair Vengance 8GB | ASUS Radeon HD 6970 OC | Corsair CS800 | Samsung 1TB 7200rpm |

Permalänk
Medlem

Hej! Jag heter Sebastian, är 19 år! Kört ganska mycket, är rätt rutinerad, men söker fler spelare att lira med! [UG] Dovahbear heter jag på steam!

Visa signatur

en burk som spelar spel

Permalänk

Om jag köper spelet så måste jag ha Arma 3? Funderar på att skaffa det nämligen. (Kalla mig inte noob, inte sökt på google än. Sweclockers 4 life)

Permalänk
Skrivet av cracko:

Får 6300 results när jag söker på det nicket. Sök på gruppen och adda mig, dayz dudes heter den.

La till pinktaco vet inte om det var du men

Visa signatur

CPU: Amd Phenom 955 4.1 ghz | MODERKORT: ASrock 970 | Chassi: Corsair Carbide 500R |
GFX MSI 280X 1200/6400 | RAM Corsair och Adata 8GB | Nätagg Corsair TX 850 |

http://valid.canardpc.com/show_oc.php?id=2247296

Permalänk
Medlem

Fan, e dålig på o spela med er asså xD Ska ta o bättra mig!
Angående bilden på första sidan, vart faaen hitta ni en mörkblå jumpsuit? :S

Permalänk
Medlem

Trevligt med intresse men nu får ni sluta messa mig på Sweclockers! Kan inte sitta och söka upp folk på steam, ni får kontakta någon i gruppen via steam för att vara med.

Permalänk
Medlem

Funderar på att börja spela DayZ Standalone, har spelat lite av modden men tappade lusten när Zombies random aggroa och andra buggar.

nickar Mecanisc på steam

edit: skaffat och sprungit runt och träffat endast en spelare hittils. Måste hitta ammo för min M4 nu.

Visa signatur

Rota3: Ryzen 5600 - 32GB - Radeon RX 7600 - Kingston NV200 2TB - Fractal Design R3 - EVGA Supernova 750W

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dallebull:

Fan, e dålig på o spela med er asså xD Ska ta o bättra mig!
Angående bilden på första sidan, vart faaen hitta ni en mörkblå jumpsuit? :S

Ganska säker på att det är jeans med en grå jacka. Bilden är lite redigerad och har en saturation effekt, så det är därför färgerna är lite starkare än vanligt

Permalänk

Tjena!
Precis börjat spela Dayz och är sugen på att gå med!
Spelade moden lite för typ ett år sedan men la ner då jag inte hade någon att spela med och det blir lite tråkigt å vara lonewolf i längden. Köpte dayz för några dagar sedan och är sugen på lite skönt folk att spela med. Har bett om en invite i gruppchatten på steam men tigger lite om en här med=). 30++.

Edit: Mitt steamnick: Ftuglybstrd

Permalänk
Medlem

Jag skulle vilja spela med några. Blir lite segt att spela själv.
Är 24 år och vill gärna att folk har mic så att vi kan prata.
Har spelat modden förr, har också spelat SA 27h atm.

Skype: Lapo_89
Steam: Lapo230

Permalänk
Medlem

Helt grön på spelet men add gärna mig.

Steam: mazk0

Permalänk
Medlem

Halloj! Jag lirade en hel del av modden och har precis skaffat mig standalone. Adda mig gärna på steam Mr Trådskapare! Ni kan ju själva räkna ut min ålder med hjälp av mitt nick

På steam; Serendipity. ( Glöm inte punkten! )

Mvh Mike!

Permalänk
Medlem

Tjena jag har också nyss köp dayz
Och vill gärna ha någon och spela me

Lägg till mig på steam marTTin

Permalänk
Medlem

Skickade friendrequest till trådskaparen på steam, så adda mig gärna till gruppen
Mitt steam name är Tagert

Visa signatur

Stationära: Ryzen 7 3700X | 32GB DDR4 3200MHz | EVGA Geforce 1070 8GB | 120GB Intel 520 SSD | 500GB Samsung 850EVO |
Server/ NAS : Phenom2 X4 965 | 6GB DDR2 RAM | Nvidia 6600LE 128MB | WD Red 3TB | Ubuntu server 16.04
HTPC: Raspberry Pi 2 | 8GB class 6 SD card | 900MHz quad core

Permalänk

Tjena!
tänke hänga med, är 19
steam: h34d5h071911

Permalänk

finns det plats för 1 till?
steam: h34d5h071911

Permalänk
Medlem

Tja , kört Dayz moden tidigare och lagt ca 20 timmar i standalone. Är 19 år och kan spela dayz rätt så bra

Adda : Doctor Farkqua

Permalänk
Medlem
Skrivet av xBumbiBjörn:

Om jag köper spelet så måste jag ha Arma 3? Funderar på att skaffa det nämligen. (Kalla mig inte noob, inte sökt på google än. Sweclockers 4 life)

Nejdå, du måste inte ha Arma 3 eller Arma 2, det är en Standalone

Permalänk

söker goa gubbs att lira med på dayz standalone

hejsan jag heter uncle dolan på steam, har en bild på ett öga. jag söker goa gubbar. kör på PVE servers då jag har har svårt att spela solo.
ser fram emot att få spela
jag är ganska bra på att vara självförsörjande, spelar väldigt "stealthy" för att slippa duma pirater som skjuter på allt som rör sig. är 24 år

mvh Uncle Dolan

Permalänk
Avstängd

Tjosan

Christoffer här från Linköping. 32 år gammal och är helt färsk. Adda mig gärna

Visa signatur

Cyrix 686 - 166MHz, ASUS P5S-VM, 64MB ram, Matrox Mystique 4mb + Orchid Righteous Voodoo 2 3DFx 12MB 2x SLI, Quantum Fireball 1.28Gb, Quantum Bigfoot 6GB, Creative Soundblaster AWE32 8mb, 3Com 3C509B-TPC 10Mbit, Mitsumi CD-ROM 6x.

Permalänk
Medlem

Någon som vill spela denna tid på dygnet?

Visa signatur

"De tillverkares komponenter som just jag råkar ha i min dator är bäst, det vet jag för jag var dum nog att betala för det" (:

Permalänk

Påminner spelet om the The walking dead?

Permalänk
Medlem

Är gärna med och spelar lite då och då. Mitt kontonamn på steam är mar14893. Cirka 20 speltimmar i SA än så länge och har inte stött på många andra spelare, och de man faktiskt har träffat har antingen skjutit mig så fort de sett mig eller sprungit och gömt sig för att sedan disconnecta så fort man försökt ta kontakt. Saknar de gamla tiderna då varenda spelare man träffa ville slå ihop och söka prylar/döda zombies tillsammans. Those were the dayz

Var med i en trevlig svensk klan för lite över ett år sedan och minns att vi hade jäkligt kul tillsammans.

Visa signatur

Corsair Obsidian 350D
// Asus Maximus VI Gene // Intel i5 4670k @ 4.6GHz H100i // GTX 1070TI // Corsair Vengeance 8GBx2 // Corsair AX760 //Samsung 860 Evo 2TB//
_________________________________________________________________________________________

Permalänk

Jag är gärna med och spelar, om ni fortfarande leker ihop!
M_A_Tias på steam

Visa signatur

Antec P280, Noctua NF-P12 x2, Corsair HX650, Sabertooth 990FX, AMD Phenom II 965, Noctua NH-D14, Geforce 560TI, 2x 4GB Kingston HyperX, 2x 2GB Corsair Memory XMS3, Western Digital Caviar 500GB