Förberedelser inför Reaper of Souls?

Permalänk
Medlem
Skrivet av gabriel15:

Fick 84 euro på kontot så har råd med expansionen när den kommer iallafall.

Det är ganska meningslöst att grinda nu när expansionen snart är här.

Ja, för man vill ju inte ha hög paragon-level och kunna sätta många poäng i Paragon 2.0-systemet dag 1, eller?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Firkraag:

Någon som vet om inferno difficulty kommer finnas kvar vid 2.0 patchen? Har fortf inte spelat igenom spelet men det finns väl en hel del achievements som kräver inferno.

Nej, i och med 2.0 så försvinner de gamla svårighetsgraderna och de nya: Normal, Expert, Master och Torment gäller.

Permalänk
Skrivet av SvenskaDiablo:

Enligt det senaste ryktet från Korea, där Josh M för närvarande befinner sig, kommer Patch 2.0.1 att släppas redan om 2 veckor. Vad tror ni? Är detta bara ett rykte eller ligger det nån sanning i det?

http://bit.ly/1gkUgXZ

Låter troligt, har för mig Blizzard sagt vid något tillfälle att patchen skulle komma innan expantionen. Och vi har ju fått lov att förnedladda patchen ganska länge (om man har beta-startern för blizzards spel)

Visa signatur

Corsair Vengeance LPX 4x8GB DDR4 2666MHz CL16 | Intel Core i7 6700 3,4 GHz 8MB | MSI Z170A KRAIT GAMING | Corsair Force Series 3 120 GB | Seagate SSHD Desktop 2 TB 7200 RPM 3,5" | Creative Sound Blaster Z PCIe | Western Digital 500 GB | Samsung Writemaster | Corsair TX750 V2 750 W | EVGA GeForce GTX 970 4GB SSC ACX 2.0+| Fractal Design Define R5 (Svart)

Permalänk
Avstängd
Skrivet av AJ79:

Ja, för man vill ju inte ha hög paragon-level och kunna sätta många poäng i Paragon 2.0-systemet dag 1, eller?

Ja det är väl något man själv får avgöra om man vill spela samma skit flera veckor i sträck eller vänta till lvl 70 då man förmodligen gör samma sak mycket snabbare.

Permalänk
Medlem

gör inget, har en paragon lvl 90 barb och cirka 200miljonertyp.. väntar me spänning på expansionen.

Permalänk
Quizmästare Malmö 2022

Har med lite frågor ang detta. Har lagt ner spelande för några månader sen, i väntat på expansionen. Har dock lite crafting material och flawless gems liggande. Värt och sälja av dessa? Tänkte ifall man använder nått gammalt senare, eller kommer droppa nya material och gems så det är "onödigt" att ha dessa kvar? Såg ju ut som man behövde ha lite guld om man kollade på den videon när man ska ändra om stats på vissa saker.

Samt funderar jag på att skaffa en halvbra WH om den nu kommer vara en av de bästa bältena fortfarande.

Vet själv inte vilken karaktär jag kommer köra med sedan när det släppts. Har för närvarande en WD i HC och en Wiz i SC. Antar att de kommer ändra om buildsen lite, samt plocka bort vissa?

Nån som vet om Templar (den nya) kommer ha nån hammerdin liknande spell? Var nice i D2 och köra det.

Permalänk
Medlem

Har dragit paragon 100 wiz,barb,dh och monk. Har 2b guld och sparat en massa gems och annat skräp. All grym gear håller jag på och säljer av. Ett cain set har jag köpt och en +exp ring. Ska bli kul med nåt nytt att nöta.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

i5-12600KF | Noctua NH-D15S Chromax Black | MSI MAG B660M | 64 GB G.Skill Trident Z | 3 * WD Black SN750 | Asus TUF OC RTX 3080 | Fractal Design Torrent | Corsair RM750W | Samsung Odyssey G9 49" |

Permalänk

Ser fram emot RoS!
Sitter och funderar på om det kan vara värt att köpa en s.k "gift code" från US-sidan för 40$ istället för 40 Euros då man spar drygt 100kronor. Frågan är ju dock om man enbart kan spela på US servrarna eller om det är regionsfri? I och med att man kunde byta mellan US/EU/ASIA så torde det inte bli något problem, eller?

Permalänk
Medlem
Skrivet av deviantart:

Ser fram emot RoS!
Sitter och funderar på om det kan vara värt att köpa en s.k "gift code" från US-sidan för 40$ istället för 40 Euros då man spar drygt 100kronor. Frågan är ju dock om man enbart kan spela på US servrarna eller om det är regionsfri? I och med att man kunde byta mellan US/EU/ASIA så torde det inte bli något problem, eller?

Köpte en gift key från US i förmiddags. Reggade den på mitt EU-konto utan problem

Visa signatur

Asus X550J, Core i5-4200H, 8GB ram, GTX 850M 2GB gddr3, Windows 8.1 64-bit
LG Nexus 5 (Android 5 Lollipop)