Diablo 3 reaper of souls deluxe edition

Permalänk
Medlem
Skrivet av Firkraag:

Går inte om kontot är skrivet på en Koreansk medborgare iaf, vilket mitt andra konto var. Det var enda sättet att få spela på den Koreanska servern innan global play infördes. Jag kan inte byta språk.

Kanske skulle förtydligat att det var diablo 3 jag köpte från korea och inte sc2.

Permalänk

Gjorde precis som en del har sagt:
gick in på shop, valde US, betalade med paypal, gift till min egen mail, registrerade.

PROFIT!!! $$$

Visa signatur

Citera för lättare svar!
Main: Core i7 3820 3,6GHz @ Corsair H50 - Asus P9X79 - Corsair Vengance 4x4GB 1600mhz -
80GB Intel X25-M G2 - 240GB Corsair Force GS - 3TB HGST HDD - Corsair HX 1000W - Sapphire Radeon R9 290x Tri-X
NAS: Lagring: 6TB RaidZ - Backup: 3TB Raid 1 - FreeNAS 9.3 Uplink: Telia Fiber 100/100

Permalänk
Medlem

Jag testade detta just nu, jag lyckas inte lösa in koden =/ säger bara An error has occured och tar mig tillbaka till redeem code igen.

Edit: fungerade nu efter några timmar.

Permalänk
Medlem

Så man köper spelet och giftar från sin egen bnet till sin egen bnet?

Permalänk
Medlem
Skrivet av lenkon:

Så man köper spelet och giftar från sin egen bnet till sin egen bnet?

Japp, funkar klockrent.

Permalänk
Medlem

kan man inte bara köpa standard från blizzard istället?

Permalänk
Medlem
Skrivet av HazZarD:

kan man inte bara köpa standard från blizzard istället?

Jo köp i dollar som gift bara, blir runt 250 kr.

Permalänk
Medlem

Inga problem att köpa från blizzard store för dollar nyckeln kom på några sekunder och aktiverades direkt.

Visa signatur

Citera så jag hittar tillbaka ;)

Permalänk
Medlem

Om nu hela expansionen redan finns i spelet låst sedan länge, vad finns då på DVD-skivan i den fysiska kopian?

Permalänk
Medlem

Någon som vet hur mycket det kostar att uppgradera till digital deluxe edition om man redan har standard edition?

∗If you already own the standard edition, you can buy the Digital Deluxe content for a reduced price (will display at checkout).

Permalänk
Medlem
Skrivet av Krass:

Någon som vet hur mycket det kostar att uppgradera till digital deluxe edition om man redan har standard edition?

∗If you already own the standard edition, you can buy the Digital Deluxe content for a reduced price (will display at checkout).

Kostade 20 euro för mig.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Asus Prime X470-pro | AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H115i | MSI GTX 1070 Gaming X | G.Skill Ripjaws 32 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 1TB | Corsair RM750x v2 | Fractal Design Define S