nokia lumia funderingar blåtand mm

Permalänk

nokia lumia funderingar blåtand mm

Hej var o skulle köpa en 1520 men då påstod säljarn på elgiganten att dom haft problem med Nokia och uppkoppling mot blåtandsheadset.
orsaken för att skippa iphonen är just pga att blåtanden funkar dåligt mot bilen (Mazda cx 5)
men jag har en gammal Lumia 800 och den funkar perfekt, blir inget bakgrundsbrus i bilen som det blir med iphonen.

nån som har en Lumia som kopplat upp den mot bilen?

sen en sak till kommer 1520 få allaa finnesser som blir med 8.1?

Med vänlig hälsning markus

Permalänk
Medlem

Hej, jag har en Lumia 920 och har inte haft några problem att koppla luren till varken diverse bt-högtalare, mitt MW-600 headset eller diverse nyare Volvos samt Audi q3:a och allting har gått som en dans.

Beträffande wp 8.1 ska mig veterligen alla wp8 lurar få tillgång till samtliga funktioner som microsoft tillhandahåller. Är dock en del Nokia specifika funktioner som endast ska funka med 1520 som Miracast. Så du kan vara lugn ganska på den fronten.

Vet dock inte hur det ser ut med sensorcore men det borde funka även på 1520 så snart Nokia kommer med uppdateringen då 930 och 1520 kör samma soc. Men det låter som det ska funka; http://news.softpedia.com/news/Nokia-SensorCore-Opens-Sensors...

Visa signatur