Permalänk
Medlem

Ny datorhörna

Blev lite less min gamla hörna efter att ha suttit och tittat i galleriet.
Så skickade iväg frun på IKEA för att inhandla lite artiklar. (ingen gladare än henne att få ett ärende dit)

Alla grejer inköpta på IKEA. Fick dock kapa skivorna lite då dom var 120 cm breda och utrymmet tillät endast 113 cm.

Blev rätt nöjd själv, enda flaskhalsen är att jag har för smalt för att kunna köra Eyefinity.

Bilderna är felaktigt snurrade, kan inte justera detta på någotvis i Windows 8 ? Har provat att snurra bilderna och spara ner dom på nytt utan tillfredställande resultat tyvärr
Tips mottages tacksamt

Ny datorhörna

Visa signatur

1:an: Intel Core i9-9900KS, ASUS ROG Strix Z390-F GAMING, G.Skill 32GB (2x16GB) DDR4 3600MHz CL16 Trident Z Neo C, Samsung 970 EVO Plus 1TB, ASUS GeForce GTX 1080 Ti 11GB STRIX GAMING OC

Permalänk
Medlem

Visserligen blev det en bra förbättring, men lite fler bilder vore kul, litr bilder på datorn osv , lite snyggare kabeldragning, blir lite tråkigt galleri att titta på tyvärr:)

Permalänk
Medlem
Skrivet av ezzu:

Visserligen blev det en bra förbättring, men lite fler bilder vore kul, litr bilder på datorn osv , lite snyggare kabeldragning, blir lite tråkigt galleri att titta på tyvärr:)

Jepp skall fixa kablarna lite mera, samt komplettera med lite mer datorbilder.

Visa signatur

1:an: Intel Core i9-9900KS, ASUS ROG Strix Z390-F GAMING, G.Skill 32GB (2x16GB) DDR4 3600MHz CL16 Trident Z Neo C, Samsung 970 EVO Plus 1TB, ASUS GeForce GTX 1080 Ti 11GB STRIX GAMING OC

Permalänk
Inaktiv

vänd gärna rätt på bilderna med

Permalänk
Medlem

Blev en stor förbättring sen innan!
Vad är det för påbyggnadsdel du har på skrivbordet?

Visa signatur

| Ryzen 5800x | Asus B450i Strix | Trident Z Neo 3600mhz cl16 | EVGA 3080 | Lian Li TU150 |

Permalänk

Riktigt nice förbättring! som sagt så lägg gärna in lite mera bilder på datorn och vänd också på bilderna, blir jobbigt att vrida huvudet på varje bild.

Permalänk
Medlem
Skrivet av anon166226:

vänd gärna rätt på bilderna med

Skrivet av Pumpkill:

Blev en stor förbättring sen innan!
Vad är det för påbyggnadsdel du har på skrivbordet?

Skrivet av antonwislander:

Riktigt nice förbättring! som sagt så lägg gärna in lite mera bilder på datorn och vänd också på bilderna, blir jobbigt att vrida huvudet på varje bild.

Som jag skriver i min info så gick det inte ändra bilderna. Håller på att undersöka hur jag ska komma vidare med det.

Påbyggnaden är ett vanligt hyllplan från ikea samt med fötter som är till köksskåpar egentligen. Sedan har jag monterat vinkeljärn i bakkant för att stabilisera allt mot väggen.

Edit: Nu är bilderna rätt väg:
Använde mig av: http://www.verexif.com/en/index.php

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Är stolen skit ful eller skitful?

Permalänk
Medlem
Skrivet av VictorSkoglund:

Är stolen skit ful eller skitful?

Antagligen skitful eftersom det är det han skriver