Permalänk
Medlem

Cs:Go Server problem

Tjenare!

Fick för mig att börja hosta en csgo server till mina polare, följde steamcmds hemsida om hur man gjorde.
Får upp ett kommandotolkfönster och det ser ut som att allt fungerar men jag kan inte joina servern. Det står inte steam validation rejected eller någonting det händer bara ingenting.

Vet någon vad jag har gjort fel? Finns det någon downloadställe där man kan ladda ner en klar server?

Får igång servern nu och jag kan joina, men det står detta när jag startar servern "missing mapgroupSP entry for game type/mode" vet inte varför men servern läser inte min gamemode_competitive_server.cfg eller GameModes_Server.txt för att jag har satt bot_quota till 0 men det är alltid bottar i lagen så att det blir 5 i varje lag.
Finns det någon som har erfarenhet av csgo dedicated servrar som skulle kunna hjälpa mig?

Permalänk
Geeks Gaming

Loggar du in anonymt eller med konto?

Visa signatur

|Fractal Design Arc Svart|Fractal Design Tesla R2 650W 80+ Gold|MSI X470 GAMING PLUS|AMD Ryzen 5 5600X|Corsair Vengeance LPX DDR4 3200MHz 16GB|RTX 2070 Super|

Permalänk
Medlem
Skrivet av Jinxswe:

Loggar du in anonymt eller med konto?

anonymt, tror du att det kan vara problemet?

Permalänk
Geeks Gaming

Testa logga in med ditt steam konto.-. ibland segar sig SteamCMD och måste logga in.

Visa signatur

|Fractal Design Arc Svart|Fractal Design Tesla R2 650W 80+ Gold|MSI X470 GAMING PLUS|AMD Ryzen 5 5600X|Corsair Vengeance LPX DDR4 3200MHz 16GB|RTX 2070 Super|

Permalänk
Medlem
Skrivet av Jinxswe:

Testa logga in med ditt steam konto.-. ibland segar sig SteamCMD och måste logga in.

ska testa det när jag kommer hem idag, skriver senare hur det fungerade

Permalänk
Medlem

Fungerade inte heller när jag loggade in med ett account

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av Sweam:

Fungerade inte heller när jag loggade in med ett account

Har samma problem. Vet inte om det är fel portar eller programmet i sig.
Återkommer om jag listar ut vad som är fel.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Morpiha:

Har samma problem. Vet inte om det är fel portar eller programmet i sig.
Återkommer om jag listar ut vad som är fel.

har mailat steam support ifall de kan säga något om det