Muskampen 2025 är igång! Varje dag 19:00
Permalänk
Medlem

problem med cs!

Hej det är något fel på mitt counter strike jag kan se igenom väggar ibland och samt det laggar skitmycket. jag har formaterat datorn men det har inte blivit bättre vad kan vara fel? tacksam för seriösa svar..

Visa signatur

Your mother was a hamster and your father smelled of elderberries.

Permalänk
Medlem

finns en CSfaq kolla/fråga där

Visa signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server - Svensk VR Community
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Permalänk
Avstängd

testat ta bort CS och installera nytt?

Visa signatur

"Difficile est satiram non scribere." - It is difficult not to write satire. -Juvenal

Permalänk

Installera nyaste drivrutinerna till graffekortet och se till att du kör i openGl.

Visa signatur

2500k @ 4.0GHz 1.190v | MSI P67A-GD55 | 8GB @ 1333MHz 9-9-9-24-1T 1.48v | Gigabyte 6970 OC (tre fläktar ver) @ core 920MHz mem 1490MHz 1.175v | Corsair TXV2 650W | Win 7 Ultimate x64

Permalänk
Medlem

Ta bort wallhacken näe men jag vet att det ska finnas en opengl bugg i HL, en kompis hittade den men sa inte till någon (förutom valve) hur man får fram/bort den så jag kan nog inte hjälpa dig =/. (trodde dock att den var fixad i senaste patchen men det kanske den inte var).

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av [Molotov]
finns en CSfaq kolla/fråga där

det var det första jag kollade!

Visa signatur

Your mother was a hamster and your father smelled of elderberries.

Permalänk
Medlem

Tycker det låter som du kör Direct 3d... testa Open GL

Permalänk
Medlem

vad har du för grafik kort?
om du har nvidia kan du ju tanka hem detonator och köra på OGL

Visa signatur

a3gz0r:
"haru haxxa cfg någe för d e fett me options i den såg ja då ja haxxa den för ja int byta efter brorsan spela.. fann typ allt då där e nog svare.... men du ja sejer d.. d e MKT!! saker där ja fatta inte allt men nån kanske kan?!!? ja fick hjelp här me min förut..."

Permalänk
Medlem

andvänd en äldre drivare så ska det nog lösa sig
jag fick samma fel med mitt mx 400 kort och dom nyaste drivarna

Visa signatur

Epox amd xp1800
gf3 gts 256ddr

Permalänk
Medlem

ditt problem är att du ``SPELAR´´ cs

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av SoNNe
ditt problem är att du ``SPELAR´´ cs

Han bad om seriösa svar, men vissa lär sig aldrig.

OnT: Jag hade samma problem förut, men minns inte hur jag fixade det.

Edit:

Fjö_biggest: Lägg av med sånna där barnsliga kommentarer och stick till ett annat forum där ni kan leka clown hur mycket som helst. Han bad om seriösa svar, men endel verkar inte ha ögon i ansiktet.

Visa signatur

Throw dirt on me and grow a wild flower

Permalänk

HAHAHAAHHAHAAHHAAHHAA jag har 1.6 till cs

Se igenom väggar är fusk så stick härifrån men när du säger att man endast ser ibland är idiotiskt _,_._

Visa signatur

Jack jävel

Permalänk
Medlem

Re: HAHAHAAHHAHAAHHAAHHAA jag har 1.6 till cs

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Fjö_biggest
Se igenom väggar är fusk så stick härifrån men när du säger att man endast ser ibland är idiotiskt _,_._

Tänk om stackaren faktiskt lider av grafikproblem och inte fuskar?
Och om han nu körde wh varför skulle han posta här överhuvudtaget!?
Spara på sådanna idiotiska kommentarer i framtiden tack!

Mitt tips till sm0k3 är dock att prova installera nyaste drivarna. Men de hela skulle underlättas om du berättade vilket grafikkort du använder.

Visa signatur

Det heter grafikkort inte grafik kort. Det heter vattenblock inte vatten block. Uttalas det som ett ord ska de VARA ett ord också, så tänk efter lite extra nästa gång. Särskrivning är faktiskt ett stort problem. | Data är information och ordet har inte alls samma innebörd som ordet dator!

Permalänk
Medlem

Asus hade ju ett par gamla Drivisar till sina g3/g2 kort. De hade TOM en en meny som ställde in det. Det var även inställd på att det skulle vara på... however, det är troligen bara att fixa nya drivisar som de flesta säger. Eventuellt testa med Direct3d/Opengl o olika upplösnigar.

Visa signatur

<cidec> anybody here that can translate a swedish sentence for me pls ?
<Zaq> shot
<cidec> må din pung bli överkörd av femhundra siamesiska elefantbögar samtidigt som du får en ananas uppkörd långt upp i rektum