Medlem vinner gamingpaket från Gigabyte

Permalänk
Melding Plague

Medlem vinner gamingpaket från Gigabyte

Ett rejäl laddning gamingprylar är på väg till den medlem som lyckades allra bäst i uppdraget att göra Gigabytes hörlurar Force H3X ännu mer gaming.

Besök tävlingen

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk
Medlem

Mycket prylar det där. Grattis

Visa signatur

Desktop: MSI MPG X570 GAMING PLUS, AMD Ryzen 9 5950X, Be Quiet Dark Rock Pro 4, 32GB G.Skill Trident Z RGB 3200,
ASUS ROG STRIX GeForce GTX 1080 8GB GAMING, Samsung 970 EVO Plus 500GB
Notebook: Macbook Pro 14" M1 Pro

Permalänk
Medlem

riktigt läcker design, I like! Grattis!

Visa signatur

Ryzen 5 1600, Gigabyte 1070, MSI B350M MORTAR, Crucial 16GB, Samsung EVO 500GB, Define Mini C, Corsair RM550x (╯°□°)╯​︵ ┻━┻

Permalänk
Medlem

Gillar designen på dom lurarna

Visa signatur

Moderkort: B550M AORUS PRO , Minne: 32GB 3600Mhz HDD1: Intel 660P M2 1TB, HDD2: Kingston A400 960GB CPU: 5900X, Kylning: NH-D15 black GPU: RTX 4080 VENTUS 3X OC Låda: Define 7 Compact Glass, PSU: RM650i
Mus: G502 Wireless Lightspeed, Tangentbord: Strafe RGB MK.2, Monitor: LC49G95TSSRXEN
Surfplatta: Huawei Mediapad M5, Telefon: Pixel 7 Pro

Permalänk
Medlem

Jag som var så nöjd med mitt julinspirerade headset

Visa signatur

Alla mina leksaker får inte plats här, så här jag listar istället mina favoritinlägg:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12

Utelåst hobbymoderator

Permalänk
Medlem

Snyggt! Alldeles lagom mycket färg och kontrast. Grattis!

Visa signatur

Chassi: Silverstone Fortress FT05B PSU: Corsair RM650i MoBo: ROG Strix X570-F CPU: AMD Ryzen 3600X Mem: 32GB G.Skill Trident Z Neo GPU: EVGA GTX970 SSC Cooling: Corsair H115i SSD: Samsung 970 EVO Plus 1TB SSD & MX100 512GB

Permalänk

Välförtjänt, stort grattis

Visa signatur

Microalus ı Phenom II 1090T ı GTX 680 ı 970M Pro ı Corsair HX750 ı Corsair XMS3 8GB ı TX3 Evo ı Toshiba HDD

Permalänk
Medlem

allt med racing stripes går hem =O)

Visa signatur

*Define S Black *MSI X99S SLI PLUS *i7-5960X *Corsair 1000W *Ripjaws 32GB 3000MHz *GTX 980 Ti G1 Gaming *Kingston 240gb SSD *Crucial 1TB SSD *Asus ROG SWIFT *Custom vatten loop

Permalänk
Medlem

Skarpa former och subtila linjer. Gillar designen starkt!

Visa signatur

7900GT > XFX4890 > 2xGTX480 > GTX780 > GTX1070 > RTX3070

Permalänk
Skrivet av Bakgrund:

Jag som var så nöjd med mitt julinspirerade headset

jag hade köpt den om det fanns i handeln : )

Permalänk
Medlem

Nice, Grattis!

Visa signatur

Flest teknikprylar när man dör vinner.

Permalänk

Personligen tyckte jag att lurarna såg förskräckliga ut, men det är ju subjektivt. Det var onekligen skickligt skapade! Mycket imponerad.

Permalänk
Medlem

Man får gratulera då

Permalänk
Medlem
Skrivet av Thisisafakenick:

Personligen tyckte jag att lurarna såg förskräckliga ut, men det är ju subjektivt. Det var onekligen skickligt skapade! Mycket imponerad.

Menar du det vinnande bidraget eller originallurarnas utseende?
Originalet ser hemska ut.

Permalänk
Skrivet av segen:

Menar du det vinnande bidraget eller originallurarnas utseende?
Originalet ser hemska ut.

Ja, ärligt talat går det inte att göra så mycket för att rädda designen av orginallurarna.

Permalänk
Medlem

Ojdå, jag höll på att missa att jag vunnit. Tack alla för alla kommentarer och komplimanger!

Det fanns många bra designer, jag trodde aldrig att jag skulle vinna. Bra jobbat allihopa, tack Sweclockers och Gigabyte.

Lite kul anekdot: Mitt headset har fungerat extremt dåligt det senaste månaderna, måste jämt dra ut dem ur USB-uttaget och in igen för att få dem att fungera. Idag så slutade dom fungera helt och hållet, så jag började läsa lite reviews i hopp om att hitta ett nytt headset. Gick in på Sweclockers för att läsa reviews/kommentarer, såg då att jag hade ett oläst PM... (hade helt glömt bort tävlingen)

Visa signatur

"Rock's longest, strangest trip, the Grateful Dead."

Permalänk

Grattis Loffemega ! Fint designade Lurar