Permalänk

Spelhörnan 2014/15

Här kommer ett galleri på alla mina saker jag samlat ihop till en hörna genom flera år
Hoppas ni gillar den!
Kommer uppdatera detta galleri med tiden

Besök galleriet här

Visa signatur

blipp blopp

Permalänk
Medlem
Skrivet av TimHeterJag:

Här kommer ett galleri på alla mina saker jag samlat ihop till en hörna genom 3 år
Hoppas ni gillar den!

En 12 årings spelhörna

Schysst! Skulle vara roligt att se datorn också

Visa signatur

Citera så jag hittar tillbaka!

Permalänk

Specs på datorn?

Visa signatur

Main: R9 390 Nitro, 4690K @ 4 GHZ, NH-U12P SE2, Corsair 8GB 1600MHz, Gigabyte Z97X Gaming 3, Fractal Design Define S, 1 TB, Fractal Design 650W, samsung 840 evo 120gb, windows 10
Equipment: Benq xl2411t Tesoro durandal ultimate G1NL, steelseries rival, Qpad qh 90.

Permalänk
Medlem

Såg påkostat ut för att vara 12 år

Permalänk

Jag förstår inte, Han har bra och många bilder men ändå bara 2,5 i rating? Tycker inte ni att det är lite omoget att rösta dåligt bara för att han är 12?

Visa signatur

Main: R9 390 Nitro, 4690K @ 4 GHZ, NH-U12P SE2, Corsair 8GB 1600MHz, Gigabyte Z97X Gaming 3, Fractal Design Define S, 1 TB, Fractal Design 650W, samsung 840 evo 120gb, windows 10
Equipment: Benq xl2411t Tesoro durandal ultimate G1NL, steelseries rival, Qpad qh 90.

Permalänk
Medlem
Skrivet av wRRM:

Såg påkostat ut för att vara 12 år

Pappa betalar?

Nej men såg väl schysst ut. Önskar min hörna såg så ut när jag var 12.

Permalänk
Skrivet av HerrKanin:

Skrivet av Affeskate13:

Specs på datorn?

Skrivet av brittaan:

Pappa betalar?

Nej men såg väl schysst ut. Önskar min hörna såg så ut när jag var 12.

Datorn är inte mycket att skryta om .. Specs står i signaturen o datorn e en Prodigy burk

Mycket har pappa betalat för han jobbar med dator kringutrustning annars betalar jag mycket själv

Visa signatur

blipp blopp

Permalänk
Medlem
Skrivet av TimHeterJag:

Datorn är inte mycket att skryta om .. Specs står i signaturen o datorn e en Prodigy burk

Mycket har pappa betalat för han jobbar med dator kringutrustning annars betalar jag mycket själv

Fan, skulle inte säga emot att också ha en pappa inom hårdvaruindustrin!

Schysst hörna, borde försöka övertala min brorsa att städa upp sin

Visa signatur

Min Pärla: [Corsair Obsidian 650D] [Antec 900W] MSI Radeon R9 290] [Intel Core i7 2600K@4,7Ghz 1.33V] [4x4Corsair Vengeance@1600MHz] [Asus P8 Z68] [Western Digital Green 1TB] [Samsung Evo 250 GB]
Side Stuff: [Asus VG248QE 144 Hz] [Steel Series 7G] [Razer Imperator] [Siberia USB Edition]

Permalänk
Medlem
Skrivet av TimHeterJag:

Schysst hörna.
Du skulle inte kunna ta lite fler bilder? Inte bara närbilder utan även överblicksbilder, kanske några bilder på datorn även ifall det inte är något att skryta om så tror jag att det skulle uppskattas.

3/5p
// Scerio

Visa signatur

MOBO: MSI Gaming Pro Z270 CPU:Intel Core i7-7700K @ 4,20ghz
PSU:EVGA 750G2 Chassi:Fractal Design Meshify C
SSD1:Samsung 840 250GB SSD2:Samsung 850 500GB
RAM:Corsair 32GB@3200mhzGPU: GTX1080 Founders Ed 8GB

Permalänk
Medlem

...12år ''annars betalar jag mycket själv'' Vad sysslar du med om man får fråga?

Permalänk
Skrivet av Tollen:

...12år ''annars betalar jag mycket själv'' Vad sysslar du med om man får fråga?

Sommarjobb hos släktingar och sånt

Visa signatur

blipp blopp

Permalänk
Skrivet av TimHeterJag:

Där har du fel det är en dator att skryta om för de flesta som är 12 år har inte en sån nice dator.

Själv är jag 15 år och min dator är följande i7 920 ,asus sabertooth x58 , 6gb ram ,geforce 6200 och en samsung ssd på 120gb med ubuntu på och allt i ett gammalt cooler master chassi.

Så det jag vill säga är att du har en nice setup.

Permalänk
Medlem

Ja det ser ju trevligt ut. Är du nöjd med din datorstol?
Är det inte jobbigt att ha skärmarna så högt upp?

Visa signatur
Permalänk
Skrivet av MrMadMax:

Ja det ser ju trevligt ut. Är du nöjd med din datorstol?
Är det inte jobbigt att ha skärmarna så högt upp?

Väldigt gött ! Den ena skärmen som står direkt på hyllan är i ögon höjd så jag inte behöver kolla upp eller ner för bra och den och den andra är högt så att den är inte ivägeen när man spelar så man fokuserar på en skärm lättare

Visa signatur

blipp blopp

Permalänk
Skrivet av Affeskate13:

Jag förstår inte, Han har bra och många bilder men ändå bara 2,5 i rating? Tycker inte ni att det är lite omoget att rösta dåligt bara för att han är 12?

Precis så jag tänkte.

Visa signatur

<|FD Define Mini|> |CPU: Intel Core I5 4570 |GPU: Gigabyte GeForce GTX 660 |RAM: 8GB DDR3 |HÅRDDISK: 1000GB |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Magoomind:

Där har du fel det är en dator att skryta om för de flesta som är 12 år har inte en sån nice dator.

Själv är jag 15 år och min dator är följande i7 920 ,asus sabertooth x58 , 6gb ram ,geforce 6200 och en samsung ssd på 120gb med ubuntu på och allt i ett gammalt cooler master chassi.

Så det jag vill säga är att du har en nice setup.

Äh, ett beggat GTX 680 gå på ca 1200-1400 och då har du en ganska kompetent dator.

Permalänk
Medlem

Hur satan har du satt upp skärmarna pöjk?

Visa signatur

Desktop: Ryzen 7 5700G / 48GB RAM / RX 7900 XTX / 2TB SSD / Arch Linux
Server 1: i5-7400T / 32GB RAM / 88TB HDD / Proxmox
Server 2: i5-6500T / 32GB RAM / 1TB SSD / Proxmox

Permalänk

Schysst hörna du har! Bra bilder också.

En fråga: Var har du köpt hyllan som du har skärmarna på? Letar efter exakt en sådan.

Visa signatur

3900X | ROG Strix B550-I | 2080 Ti | 3TB | 32GB | SF1000 | A4-H20 | Kraken 240 AIO
S22 | iPad Pro 12.9'' 3rd Gen (som agerar laptop)

Permalänk
Skrivet av biorrith:

Äh, ett beggat GTX 680 gå på ca 1200-1400 och då har du en ganska kompetent dator.

Sant men jag tänker försöka få tag på ett lite kraftigare kort som typ gtx 780 eller liknande.

Sen så skulle ett bättre chassi och windows också vara kul för bygg kvaliten.

Men annars så var det ett bra tips tack ska nog börja spana.

Permalänk
Skrivet av Sir Skybalotte:

Schysst hörna du har! Bra bilder också.

En fråga: Var har du köpt hyllan som du har skärmarna på? Letar efter exakt en sådan.

Tog den hemma i ladan men tror den är från ikea

Visa signatur

blipp blopp

Permalänk
Medlem

Varför har du en apu när du har dedikerad grafik, och inte för att vara spelling nazi men Twin Frozer heter det. Ändra din sign så ser det mycket bättre ut.

Visa signatur

sebbeboy -Vad är det som är så roligt med att sitta och navigera där med muspekaren? För det är väl det enda vettiga man kan göra i startmenyn?
Tvelander -För den är 10000000000x mer logisk än att sitta leta runt i ett satans fan fullscreen fönster med massa grafik och skit bajs som funkar kiss dåligt på PC.
Kör start8 nu annars får jag FLIPP på windows 8

Permalänk
Skrivet av V1pArzZ:

Varför har du en apu när du har dedikerad grafik, och inte för att vara spelling nazi men Twin Frozer heter det. Ändra din sign så ser det mycket bättre ut.

Köpte den med bara apu:n och så blev den för svag så det blev dedikerad, och tack för rättstavningen

EDIT: Kollade och jag hade stavat rätt på Twin Frozr

Visa signatur

blipp blopp

Permalänk
Skrivet av HerrKanin:

La till en dator bild från ett annat galleri nu

Visa signatur

blipp blopp

Permalänk
Medlem
Skrivet av TimHeterJag:

Frozr Du har skrivit med R istället för Z där jag fetat

Det är långt ifrån en dålig hörna med tanke på att du är 12.

Visa signatur

sweclockers prestandaindex

Efter 10 kommer 11.
Efter 99 kommer 100.

Permalänk
Medlem
Skrivet av TimHeterJag:

Köpte den med bara apu:n och så blev den för svag så det blev dedikerad, och tack för rättstavningen

Snygg hörna, glömde säga det. Du ska inte ha tangentbordet så långt in då det inte är bra för armarna. Alltid kul att det finns finns fler unga här på sweclockers. Du fick en 3:a, Om trä "hyllan" som skärmen står på hade varit svart och passat med alla andra färger så hade jag givit en 5:a.

Visa signatur

sebbeboy -Vad är det som är så roligt med att sitta och navigera där med muspekaren? För det är väl det enda vettiga man kan göra i startmenyn?
Tvelander -För den är 10000000000x mer logisk än att sitta leta runt i ett satans fan fullscreen fönster med massa grafik och skit bajs som funkar kiss dåligt på PC.
Kör start8 nu annars får jag FLIPP på windows 8

Permalänk
Permalänk
Medlem

fina grejer du har killen. du är lyckligt lottad. många barn har inte egna prylar alls och många familjer i sverige har inte råd med någon av dom sakerna du har.

jag säger det inte för att trolla eller göra dig arg men på samma sätt som man kan vara stolt över sina egna prylar så kan man också ta sig en stund och tänka hur lyckligt lottad du är jämfört med många andra barn. så njut av prylarna men var samtidigt tacksam att du har föräldrar som kan hjälpa till att betala för detta.

Permalänk
Medlem
Skrivet av TimHeterJag:

La till en dator bild från ett annat galleri nu

Rekommenderar att nästa gång du gör ett galleri skriv inte din ålder...
Du ser hur mycket negativa kommentarer du får vilket jag tycker är mycket tråkigt

Visa signatur

MOBO: MSI Gaming Pro Z270 CPU:Intel Core i7-7700K @ 4,20ghz
PSU:EVGA 750G2 Chassi:Fractal Design Meshify C
SSD1:Samsung 840 250GB SSD2:Samsung 850 500GB
RAM:Corsair 32GB@3200mhzGPU: GTX1080 Founders Ed 8GB

Permalänk
Medlem

3/5 Lägg till fler bilder så är det det en 5:a!

Permalänk
Medlem

Inte alls dåligt 4:a får du, hyllan svart och lite fler bilder så en femma!

Ska även flika int en sak: Du har väldigt bra grejjer för en 12åring! Då jag var tolv för en 5år sedan hade jag en gammal Dell laptop som slutligen smälte av värmen den utvecklade

Skickades från m.sweclockers.com