Grand Theft Auto V (PC) Tråden

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av Sir. Haxalot:

Eller så pre-orderar man inte ett spel där det förra releasen hade MASSIVA problem med DRM och prestanda. Problem som var så pass vanliga att en stor del av spelarbasen knappt kan spela det om man ens lyckas starta. Bara att kolla Steam recensionerna för GTA IV, det är väldigt många som har problem och det finns inte en chans att få refunds när det inte funkar.

Vad har detta att göra med aktiveringen av förbokningspengarna?

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Sir. Haxalot:

Eller så pre-orderar man inte ett spel där det förra releasen hade MASSIVA problem med DRM och prestanda. Problem som var så pass vanliga att en stor del av spelarbasen knappt kan spela det om man ens lyckas starta. Bara att kolla Steam recensionerna för GTA IV, det är väldigt många som har problem och det finns inte en chans att få refunds när det inte funkar.

Var inga problem med prestandan på GTA IV, bara folk som är kassa på att göra rätt inställningar då alla bara vill dra upp allt på max och tro att det blir bäst, vilket inte är fallet.

Visa signatur

The problem in society today: Smart phones, stupid people.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sir. Haxalot:

Jag förstår inte varför alla klagar på de.. Ingen tvingar dig eller något annan och förhandsboka.
För övrigt, Ja, Games for windows förstör GTA IV en bra bit, men inte omöjlig och fixa.
Tycker man borde ha lärt sig vid det här fallet att inget idag släpps 100%.

Battlefield 4 var ritkigt kass vid release, och så var 3an. Det stoppade inte folk från att förhandsboka. Och bf4as förhandsboknings siffror var ju något rekord som EA fick, om jag inte minns fel?

Annars, ifall spelet inte funkar, verkligen inte funkar, så refundar steam.
Jag lämnade tillbaka Skyrim på grund av ragdoll buggsen jag fick på 144hz. Jag sa till dem att ett spel där jag behöver mods och annan trams för att kunna spela är inget spel jag ska behöva betala för. Och fick en refund.

Permalänk
Medlem

Har ni förhandsbokat GTA V på Steam ännu?

Visa signatur

Chassi: Corsair 4000D Airflow Moderkort: ASUS ROG Strix Z790-F Gaming WIFI
CPU: i5 13600K @ 5Ghz CPU kylare: Noctua NH-D15 Minne: Corsair Vengeance 32GB DDR5 6000Mhz CL36
GPU:
MSI Suprim X RTX 3080 Nätagg: Corsair AX 860i OS disk: Samsung EVO 850 512GB SSD Lagringsdisk: WD 1TB & WD Green 2TB Tangentbord: Corsair Strafe RGB MX Silent Hörlurar: SteelSeries Arctis 7 2019 Skärm: Svive Pyx 34C801 Musmatta: SteelSeries Qck+ Mus: Corsair Sabre RGB

Permalänk
Medlem
Skrivet av Drasteroid:

Har ni förhandsbokat GTA V på Steam ännu?

Gjorde det nyss, brukar av princip inte förhandsboka spel men nu när jag fick en bra deal kunde jag inte motstå det

Spelet kostar 30 dollar i Kina så jag letade upp nån snubbe på Reddit som sålde för 22 tf2-nycklar, finns en del folk som säljer för 35 dollar via Paypal också

Visa signatur

Alla mina leksaker får inte plats här, så här jag listar istället mina favoritinlägg:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12

Utelåst hobbymoderator

Permalänk
Medlem
Skrivet av Rajat:

Var inga problem med prestandan på GTA IV, bara folk som är kassa på att göra rätt inställningar då alla bara vill dra upp allt på max och tro att det blir bäst, vilket inte är fallet.

Förutom att GTA IV var det sämst optimerade spelet det här årtiondet och kunde köra olika bra på olika system till synes utan anledning. Att du är i den lyckliga minoriteten som faktiskt kunde spela spelet acceptabelt gör inte att det fungerade bra. Folk hade ju t.o.m. problem med att man fick sämre framerate på låga inställningar än höga ibland, av någon konstig anledning.

Jag vet inte vad ni som vill försöka påstå att GTA IV fungerade bra vill uppnå, det är ju inte så att någon kommer tro att den mängden som säger att de har haft problem med GTA IV är troll hela bunten. Ni kan ju vara glada att ni fick det att fungera, men det är ingen anledning till att försöka påstå att det fungerade bra eller kommer fungera bra för alla.

Skrivet av Hagge:

Jag förstår inte varför alla klagar på de.. Ingen tvingar dig eller något annan och förhandsboka.
För övrigt, Ja, Games for windows förstör GTA IV en bra bit, men inte omöjlig och fixa.
Tycker man borde ha lärt sig vid det här fallet att inget idag släpps 100%.

Battlefield 4 var ritkigt kass vid release, och så var 3an. Det stoppade inte folk från att förhandsboka. Och bf4as förhandsboknings siffror var ju något rekord som EA fick, om jag inte minns fel?

Annars, ifall spelet inte funkar, verkligen inte funkar, så refundar steam.
Jag lämnade tillbaka Skyrim på grund av ragdoll buggsen jag fick på 144hz. Jag sa till dem att ett spel där jag behöver mods och annan trams för att kunna spela är inget spel jag ska behöva betala för. Och fick en refund.

Ja, och varför tror du att tillverkarna släpper spel som inte fungerar vid release? Jo, för att folk redan betalat för spelet i stor utsträckning så det spelar ingen roll om det fungerar eller inte. Alla ni som förhandsbokar spelen nuförtiden har ju skickat ett tydlig signal att det är helt okej att ni köper ofärdiga produkter och betalar (relativt) stora pengar för det också.

Ni som förhandsbokar GTA V, tänk bara på att det fortfarande finns åtminstone ~20% av konsumenterna av GTA IV som aldrig kunde starta spelet. Förhandsbokar ni, speciellt via steam, så finns det inte en chans att ni får tillbaka era pengar.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sir. Haxalot:

Förutom att GTA IV var det sämst optimerade spelet det här årtiondet och kunde köra olika bra på olika system till synes utan anledning. Att du är i den lyckliga minoriteten som faktiskt kunde spela spelet acceptabelt gör inte att det fungerade bra. Folk hade ju t.o.m. problem med att man fick sämre framerate på låga inställningar än höga ibland, av någon konstig anledning.

Jag vet inte vad ni som vill försöka påstå att GTA IV fungerade bra vill uppnå, det är ju inte så att någon kommer tro att den mängden som säger att de har haft problem med GTA IV är troll hela bunten. Ni kan ju vara glada att ni fick det att fungera, men det är ingen anledning till att försöka påstå att det fungerade bra eller kommer fungera bra för alla.

Ja, och varför tror du att tillverkarna släpper spel som inte fungerar vid release? Jo, för att folk redan betalat för spelet i stor utsträckning så det spelar ingen roll om det fungerar eller inte. Alla ni som förhandsbokar spelen nuförtiden har ju skickat ett tydlig signal att det är helt okej att ni köper ofärdiga produkter och betalar (relativt) stora pengar för det också.

Ni som förhandsbokar GTA V, tänk bara på att det fortfarande finns åtminstone ~20% av konsumenterna av GTA IV som aldrig kunde starta spelet. Förhandsbokar ni, speciellt via steam, så finns det inte en chans att ni får tillbaka era pengar.

Okej, men du förstod inte min poäng.. Vad spelar det för roll, för dig? Ingen tvingar dig och förhandsboka..
Om en grupp människor skulle hoppa ner i en vulkan? Skulle du då sitta o argumentera om varför folk inte ska göra det? Det är väl upp till var och en var dem bestämmer o slänga sina pengar.

GTA V tråden som skulle handla om spelet, blev mer eller mindre en tråd om argument och trams.

Permalänk
Skrivet av Hagge:

Okej, men du förstod inte min poäng.. Vad spelar det för roll, för dig? Ingen tvingar dig och förhandsboka..
Om en grupp människor skulle hoppa ner i en vulkan? Skulle du då sitta o argumentera om varför folk inte ska göra det? Det är väl upp till var och en var dem bestämmer o slänga sina pengar.

GTA V tråden som skulle handla om spelet, blev mer eller mindre en tråd om argument och trams.

Om lavan stänker över på oss andra så skulle jag inte dra mig för att lägga fram ett argument eller två.

Förhandsbokningar påverkar faktsikt även oss som inte förhandsbokar.

Förr i tiden, när spelet inte gått med vinst långt innan releas, så hade vi faktiskt en värld där spelen var färdiga när dom släpptes. Dom fungerade även utan att man behövde vänta en månad på en patch.

Det var tillochmed ovanligt att spel fick patcher, för det behövdes inte.
Om dom sök upp, så var det något år efter release, för att ge stöd till nya generationers grafikkort osv.

Jag vet att detta låter märkligt och så. Vem vill vänta tills en produkt är färdig innan man skaffar den liskom..

Visa signatur

Dator:
*Censurerad av jantelagen*

Permalänk
Medlem
Skrivet av n_sandstrom:

Om lavan stänker över på oss andra så skulle jag inte dra mig för att lägga fram ett argument eller två.

Förr i tiden, när spelet inte gått med vinst långt innan releas, så hade vi faktiskt en värld där spelen var färdiga när dom släpptes. Dom fungerade även utan att man behövde vänta en månad på en patch.

Om dom sök upp, så var det något år efter release, för att ge stöd till nya generationers grafikkort osv.

Jag vet att detta låter märkligt och så. Vem vill vänta tills en produkt är färdig innan man skaffar den liskom..

Jag förstår inte er tålamod.. Många spel sög fram tills att den patchades.. sure. Spel kommer inte att vara skit efter att dem släppts.. de ska ju fixas. Folk lär sig för eller senare. Kolla hur många förbokningar Battlefield Hardline förlorat? Vart man än vänder sig i forums om de spelet, så kritiseras det. Tack vare Bf3 och 4ans launch. Vill folk förhandsboka skiten, låt dem. Jag bryr mig inte, och det borde ni inte heller. Det vara onödigt med energi. Ingen kommer lyssna på er och ta er argument med idiotism. Jag är inte emot det ni säger. Men jag vill inte gå emot ett tsunami. Istället går jag med den. Jag tänker inte förboka den, men heller tänker jag inte förstöra för andra. Låt dem göra det dem vill.
För övrigt finns det en chans för GTA V då en ny version skapades för Pc, och är ingen port längre.

Permalänk
Medlem
Skrivet av n_sandstrom:

När var "förr i tiden"?

Skulle säga att din nostalgi är starkare än ditt minne. Jag har haft massor av spel genom åren som aldrig blivit buggfria p.g.a. uteblivna patchar, inklusive mitt favoritspel Fallout 2. Sen är det ju lite olika svårighetsgrad på att få Tetris respektive Skyrim att fungera.

Permalänk
Avstängd

Någon som hört något om det kommer en collectors edition till pc?

Permalänk
Medlem
Skrivet av anon179444:

Någon som hört något om det kommer en collectors edition till pc?

Vad jag vet kom det inte någon CE till PS4/XBO, och därför inte till PC heller. Det de gjorde var att lägga på viss digitalt content på vanliga utgåvan för PS4/XBO.

Se info här typ:
http://gta.wikia.com/Grand_Theft_Auto_V/Editions

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sir. Haxalot:

Det finns sämre optimerade spel än GTA IV detta årtioende... Hade inga större bekymmer med spelet faktiskt. Jag är ingen lycklig minoritet, utan snarare en majoritet. Men som sagt, samma poäng som för er som säger att det inte fungerade bra. Lite buggar visst, seriösa prestandabekymmer? Njaee...

Det sagt, GTA V ser ut att ha mångt bättre prestanda.

Visa signatur

The cookie goes *crumble*.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sir. Haxalot:

Håller med angående GTA iv ända datorn det har fungerat bra på för mig var när jag hade min 2600k och ett gtx 580, har haft betydligt starkare kort både från amd och nvidia sen dess men spelet vägrar flyta:/ vilket är tråkigt för jag gillar att bara hoppa in i spelet och köra runt i bilarna med min 360 kontroll:P och med mitt 280x är det ospelbart då spelet säger att min hårdvara inte räcker till så jag kan inte höja grafik inställningarna eller upplösning från 640 x 400,

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Buio:

Vad jag vet kom det inte någon CE till PS4/XBO, och därför inte till PC heller. Det de gjorde var att lägga på viss digitalt content på vanliga utgåvan för PS4/XBO.

Se info här typ:
http://gta.wikia.com/Grand_Theft_Auto_V/Editions

Jag hoppades att det kanske skulle komma. Men om man kollar din länk så verkar det inte så troligt. Den infon borde ju isåfall redan ha blivit släppt. Trist! Hade inte tackat nej till kepsen.

Permalänk
Medlem

Är väldigt sugen på att förboka, men har lovat mig själv att inte förboka ett enda spel på hela 2015.

Upp till bevis först, Rockstar.

Permalänk
Inaktiv

Jag är sugen på köp, GMGs erbjudande lockade skapligt men valet av DRM-lösning får mig att invänta mer intryck vid lanseringen. Rockstars har jag inget större förtroende för PC, deras DRM lösning för detta spel lär bli så lagomt dryg att använda.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av n_sandstrom:

Nämn ett spel de senaste 15 åren som aldrig fått en patch.

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sirme:

Håller med angående GTA iv ända datorn det har fungerat bra på för mig var när jag hade min 2600k och ett gtx 580, har haft betydligt starkare kort både från amd och nvidia sen dess men spelet vägrar flyta:/ vilket är tråkigt för jag gillar att bara hoppa in i spelet och köra runt i bilarna med min 360 kontroll:P och med mitt 280x är det ospelbart då spelet säger att min hårdvara inte räcker till så jag kan inte höja grafik inställningarna eller upplösning från 640 x 400,

Det finns en fix för det. Det har att göra med att inga grafikkort hade över 2GB ram när spelet släpptes, så de tänkte inte på det i kodningen.

Google is your friend.

Visa signatur

9900k | Z390 AORUS MASTER | 32GB RAM | Red Devil AMD Radeon™ RX 7900 XTX | XFX Black 1250W | BeQuiet Pure Base 500 | Fractal Design Celsius S36 | Samsung 970 500GB + Corsair MP510 960GB | Dell U3415W | Windows 11 Professional

Permalänk
Medlem
Skrivet av roxkz:

Det finns sämre optimerade spel än GTA IV detta årtioende... Hade inga större bekymmer med spelet faktiskt. Jag är ingen lycklig minoritet, utan snarare en majoritet. Men som sagt, samma poäng som för er som säger att det inte fungerade bra. Lite buggar visst, seriösa prestandabekymmer? Njaee...

Det sagt, GTA V ser ut att ha mångt bättre prestanda.

Verkligen inte det sämsta, men ändå dåligt från ett företag som R*. Har inte haft några större prestandabekymmer utan mest buggar, och det är i princip alltid en minoritet som har problem, men det betyder inte att man ska ignorera problemen som finns. Man kan vara minoritet men det kan fortfarande handla om stora siffror, även bara några få procent är väldigt många användare med tanke på hur många som köpt spelet.

Permalänk
Skrivet av Rajat:

Nämn ett spel de senaste 15 åren som aldrig fått en patch.

Snabbgooglar lite på vad som släpptes för 15 år sedan. Snubblar på American McGee's Alice, som vad jag minns aldrig patcahdes.
Google tyder på att en icke-officiell patch dykt upp 11 år efter release, för att ge stöd för widescreen.

Men jag formulerade mig inte helt rätt.
Jag syftade inte på att spelen aldrig fick pacther. Men när dom släpptes så var dom fullt spelbara utan minsta lilla patch, och tja, det var inte direkt så att många spel fick patcher ens samma år som releasen. Vilket var ok, för spel släpptes utan akuta problem.

Jag vet att du är en av dom få som fick bra prestanda ur releasversionen av GTA 4, men för mig och många många andra var det inte fören patch 1.0.3.0 eller 1.0.4.0 som det började lira stabilt. Där är vi uppe på ca ett kvartal efter release.

Ser man till forumen här på SweC så verkar det vara minst sagt normen för storspelen från 2014..

Visa signatur

Dator:

Permalänk
Avstängd
Skrivet av n_sandstrom:

Snabbgooglar lite på vad som släpptes för 15 år sedan. Snubblar på American McGee's Alice, som vad jag minns aldrig patcahdes.
Google tyder på att en icke-officiell patch dykt upp 11 år efter release, för att ge stöd för widescreen.

Men jag formulerade mig inte helt rätt.
Jag syftade inte på att spelen aldrig fick pacther. Men när dom släpptes så var dom fullt spelbara utan minsta lilla patch, och tja, det var inte direkt så att många spel fick patcher ens samma år som releasen. Vilket var ok, för spel släpptes utan akuta problem.

Jag vet att du är en av dom få som fick bra prestanda ur releasversionen av GTA 4, men för mig och många många andra var det inte fören patch 1.0.3.0 eller 1.0.4.0 som det började lira stabilt. Där är vi uppe på ca ett kvartal efter release.

Ser man till forumen här på SweC så verkar det vara minst sagt normen för storspelen från 2014..

American McGee's Alice Mac Universal patch released

Alice Patch 1.1.2

This is an official patch for Alice. It's a universal Binary update with few other fixes.

•Alice is now a universal binary.
•Fixed issue with garbled/sped up sound when you alter sound settings.
•Fixed some miscellaneous sound panning issues. Alice can now be heard to scream as she falls down the rabbit hole.
•Fixed potential crash when loading a level.
•Fixed issue where the background to the in-game conversation text might have a thin vertical black line running up and down the middle.
•Fixed issue where Alice could crash when switching resolutions while playing.

Att spel idag fungerar "sämre" som ni säger beror på en hel rad saker, konsumenter som t.ex KRÄVER att spelet ska komma ut så fort som möjligt och då får de även ta det de får, spelen blir allt mer komplexa både grafiskt och open World så att jämföra med hur det var förr känns inte riktigt jämförbart, hårdvaruoptimeringar är också en del som blivit svårare än förr. Listan kan göras lång och samtidigt kräver konsumenterna massor av saker.

Visa signatur

Permalänk
Skrivet av Rajat:

Alice Patch 1.1.2

This is an official patch for Alice. It's a universal Binary update with few other fixes.

•Fixed some miscellaneous sound panning issues. Alice can now be heard to scream as she falls down the rabbit hole.
•Fixed issue where the background to the in-game conversation text might have a thin vertical black line running up and down the middle.

Att spel idag fungerar "sämre" som ni säger beror på en hel rad saker, konsumenter som t.ex KRÄVER att spelet ska komma ut så fort som möjligt och då får de även ta det de får, spelen blir allt mer komplexa både grafiskt och open World så att jämföra med hur det var förr känns inte riktigt jämförbart, hårdvaruoptimeringar är också en del som blivit svårare än förr. Listan kan göras lång och samtidigt kräver konsumenterna massor av saker.

Ah, en patch till Mac, den missade jag. Men ja, den visar verkligen vad jag menar. Släppt 6 år! efter spelets release, för att stödja Apple's flytt från PowerPC till x86.

Men jag håller precis med dig om sista stycket. Konsumenterna betalar för spelet långt innan det är klart, och kräver att det skall släppas på utsatt datum. Utgivarna har redan fått betalt, och skiter fullständigt i att lyssna om utvecklarna antyder att dom behöver mer tid, eftersom spelet dom jobbar med är dubbelt så stort som föregångaren.
Morrowind var ett relativt stort spel, även om det fick lite patcher för att matcha expansionerna, så kan jag inte minnas att det skulle vart trasigt när det släpptes. Speciellt inte om man jämför med Skyrim, som hade en betydligt bättre prestanda ett halvår efter sin release.

Jag minns inte alls att det var lika stor hets på att spelen skulle släppas förr. Dom släpptes när dom blev klara.
Nu verkar folk tro att utvecklarna sitter med ett färdigt spel i flera månader, och väntar med att släppa det enbart för att jävlas.

Visa signatur

Dator:

Permalänk
Medlem
Skrivet av Rajat:

Alice Patch 1.1.2

Det är inte alls konsumenten som kräver att det ska släppas tidigt, det är dom själva som vill släppa tidigt för att tjäna snabba pengar. Helt otroligt att du kan stå och skylla på konsumenterna när det är dom stora företagen som EA som piskar på DICE osv för att dom ska släppa spelen så snabbt så möjligt, helst under hösten så att man hinner med julhandeln. Spelen blir mer komplexa men samtidigt så ökar företagens resurser, lägg när med ditt "företag är änglar" tänk, det stämmer verkligen inte med verkligheten

Permalänk
Medlem
Skrivet av n_sandstrom:

Morrowind var ett relativt stort spel, även om det fick lite patcher för att matcha expansionerna, så kan jag inte minnas att det skulle vart trasigt när det släpptes. Speciellt inte om man jämför med Skyrim, som hade en betydligt bättre prestanda ett halvår efter sin release.

Väldigt många problem jag råkat på i både Skyrim och framförallt Oblivion har berott på slarvigt skrivna scripts. Oblivion spelade man ju lika mycket genom konsollen som ingame i början.

Skrivet av n_sandstrom:

Jag minns inte alls att det var lika stor hets på att spelen skulle släppas förr. Dom släpptes när dom blev klara.
Nu verkar folk tro att utvecklarna sitter med ett färdigt spel i flera månader, och väntar med att släppa det enbart för att jävlas.

Visst är det en annan kultur idag, men skälet till att hålla inne en release som GTA 5 har nog snarare varit för att mjölka ett segment av marknaden i taget. Jag är mer bekymrad över alla Early Access-spel folk okritiskt köper, utan att inse att de tar bort incitamenten för att göra klart spelet. En förhandsbokning (sålänge man inte förskottsbetalar, vilket jag utgår från att de flesta inte gör) innebär ju i kontrast bara en intresseanmälan.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Sveklockarn:

Väldigt många problem jag råkat på i både Skyrim och framförallt Oblivion har berott på slarvigt skrivna scripts. Oblivion spelade man ju lika mycket genom konsollen som ingame i början.

Visst är det en annan kultur idag, men skälet till att hålla inne en release som GTA 5 har nog snarare varit för att mjölka ett segment av marknaden i taget. Jag är mer bekymrad över alla Early Access-spel folk okritiskt köper, utan att inse att de tar bort incitamenten för att göra klart spelet. En förhandsbokning (sålänge man inte förskottsbetalar, vilket jag utgår från att de flesta inte gör) innebär ju i kontrast bara en intresseanmälan.

Ren spekulation

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av Rajat:

Ren spekulation

Det var kanske även därför jag följde upp "har" med "nog snarare"?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Rajat:

Ren spekulation

Nej det är uppenbart att man gör så, annars så finns det ingen anledning med att inte ens säga ett ljud om PC versionen förrän mer än ett halvår efter att spelet släppts första gången, och att man släpper det mycket senare än senaste gen konsoler. Då har man arbetat med GTA V under väldigt väldigt många år innan. Att det skulle komma en PC version kunde man ta reda på, det var någon som hittade en ledtråd inte långt efter att det släpptes till 360/PS3 men R* sa då ingenting alls

Permalänk
Skrivet av Friterad:

Nej det är uppenbart att man gör så, annars så finns det ingen anledning med att inte ens säga ett ljud om PC versionen förrän mer än ett halvår efter att spelet släppts första gången, och att man släpper det mycket senare än senaste gen konsoler. Då har man arbetat med GTA V under väldigt väldigt många år innan. Att det skulle komma en PC version kunde man ta reda på, det var någon som hittade en ledtråd inte långt efter att det släpptes till 360/PS3 men R* sa då ingenting alls

Jag tror det är spekulationer och skitsnack att dom jobbat med PC sen innan last-gen. Dom kanske påbörjade det hela innan, men när dom insåg att dom skulle göra en ny konsolversion senare, så är det mest rimliga alternativet att spara PC tills dess.
Så nje, om det är någon medveten försening som gjorts till PC, så är den inte längre än dom månader som gått sedan next-gen släpptes i höstas. Jag gissar på att dom gjorde klart next-gen först, och sedan har jobbat på en PC-version med den som grund sedan i höstas.

Men, vi får ser vid release helt enkelt, ifall vi får en pc-version av PS360 eller av PS4ONE

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Dator:

Permalänk

Varför skulle de inte kunnat jobba på en PC-version parallellt med konsol-versionerna? Inte alls säkert att PC-versionen är en portning av någon konsol-version. Så var det inte med Max Payne 3.

Visa signatur

Intel i7-3770K@4,5GHz 1,275V - ASRock P67 Pro3 REV B3 - Corsair Vengeance Pro DDR3 2133MHz 2x8GB - MSI GTX 1080 Gaming X - Samsung 840 EVO 120GB - WD Caviar Black 6TB - Seagate SV35 2TB - Noctua NH-C12P SE14 - LG DVD+-RW - Seasonic Focus+ Gold 750FX - Antec One Hundred - Dell 25" UltraSharp U2515H 1440p