Permalänk
Medlem

Ghetto Datorn

Jag hade några delar från en bärbardator liggandes och jag gjorde en användbar dator av det.

Den är redigt ful men fylle bra funktion som server osv.

Den är byggd på delar som jag hade liggandes.

System specs:

CPU: Intel dualcore 2,1ghz

Ram: 1 Gb

Grafik: Nvidia geforce (okännd modell)

Ghetto Datorn

Permalänk
Medlem

Ja, Ghetto var definitivt ordet. Ful som stryk, men den funkar ju så det är ju bra!

Permalänk
Medlem

Snyggare än imac

Permalänk

detta tar ordet ghetto till en annan nivå helt enkelt.

Visa signatur

AMD Bulldozer 4.0Ghz 6 core | Asus Nvidia GTX550ti DirectCU | Barracuda 640GB | Barracuda 320GB | Barracuda 1000GB | 8GB 1.6Ghz DDR3 | Corsair 430CX PSU | AsRock 960gm | NZXT Source 210

Permalänk

1+ för Linux Mint

Visa signatur

Intel core i7 6700K, Powercolor Radeon RX 5700 XT 8GB Red Devil, ASUS Z170i Pro Gaming, Corsair Vengeance DDR4 2666MHz 16GB, OCZ Trion 100 240GB, Samsung SSD EVO Basic 840-Series 250GB, Fractal Design Define Nano S, Be Quiet Pure Rock, Corsair SF 600, Windows 10 Pro N 64-bits

Permalänk
Medlem

Passa dig för invertern till skärmen bara, när den sitter så oskyddat menar jag. Fått ett par stötar av sådana och det svider till.

Permalänk
Medlem

aa jag har fått de jag med men de fanns inget annat ställe och montera på så det fick duga

Permalänk
Medlem

10/10 majsplantor

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk

such legs much ghetto

Permalänk
Medlem

Detta var underbart! Kul att se människor som vågar lite

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Före sändningsdags hade gruppen instruerats av programledningen att inte sjunga ordet higher i textraden "girl we couldn't get much higher" i TV, utan istället byta ut det mot better. Jim Morrison struntade dock i det.