Sökes: spelare till GTA 5.

Permalänk
Medlem

GTA V @ PC

Goonsquadx8 på Social Club, spelar dagligen är level 50+ och ökar stadigt

30 vintrar ^_^

Permalänk
Medlem

buurmania på social club. Adda mig snälla, jag blir vansinnigt av randoms när man ska köra heists

30 år.

Visa signatur

Intel I5-4690k 4.4ghz | Asus Pro Gamer Z97 | Gigabyte 1080ti | Ajax-fan

Permalänk
Medlem

swebarb på social club, är bara lvl 9 än sålänge men det känns segt att spela heists osv när man bara failar hela tiden med randoms...

Permalänk

patrikb på socialclub, rank 78
26 år, adda gärna

patrikbre på skype

Visa signatur

Hello my friend. Stay awhile and listen...

Permalänk
Medlem

Reacher79 på SocialClub, rank 33 har mick.
lirar kvällar och helger då tid finnes
36år , adda gärna

vore kul att lira med lite annat folk än randoms

Permalänk
Medlem

PrEaCoL på socialclub, är rank 15.
18+ jag håller mig till kvällar och helger, har även mic.

Permalänk
Medlem

GTA

Tjena,

Whipthor samt kompisen Nintet på båda 25 år och spelar oftast på kvällar.

Rank 30 och Nintet är väl 50+ nånting tror jag. Adda gärna då vi är båda så jävla trötta på att spela Heists som inte går för att folk är dumma i huvet.

Visa signatur

i7 2600K @ 4,5Ghz | P8P67 Pro | 4GB Corsair @ 1600 7-7-7-20 | Corsair Force SSD 64BG OS-Disk | 1TB Samsung Spinpoint F3 | Gigabyte Radeon HD6970 2GB | Fractal 650W Modulär PSU | H50 | BenQ 24HDBL

Permalänk

Javacharger på socialclub. Rank 15, har precis börjat spela online och skulle tycka det vore kul att lira ihop med några för att genomföra bra heists.
Har inget specifikt spelmönster eftersom jag pluggar. Adda gärna

Permalänk
Medlem

Hej jag heter "solding" på socialclub, erfaren GTA lirare och är rank 70+ och kör med ett skönt gäng som spelar ofta.
Adda på socialclub o skriv till mig om ni e sugna på o lira, har TS osv med

Visa signatur

Ledare & Webbansvarig inom www.balderdash-gaming.com

Permalänk
Medlem

krrjon även på Rockstar Social club är i skrivande stund lvl 114

38år och har mick och kan installera vilket program ni nu vill använda för att snacka. Dock försöker jag hålla mig undan Skype då det har en tendens att "ställa till det" när man spelar.

Spelar inte PvP utan enbart "co-op" d.v.s. missions, heists mm och enbart invite eller friend sessions. Har bara gjort den första heisten(Fleeca Job).

Lagg till om ni vill spela "co-op"

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Skrivet av krrjon:

krrjon även på Rockstar Social club är i skrivande stund lvl 114

38år och har mick och kan installera vilket program ni nu vill använda för att snacka. Dock försöker jag hålla mig undan Skype då det har en tendens att "ställa till det" när man spelar.

Spelar inte PvP utan enbart "co-op" d.v.s. missions, heists mm och enbart invite eller friend sessions. Har bara gjort den första heisten(Fleeca Job).

Lagg till om ni vill spela "co-op"

jag kör gärna så fort min bann har släppt, nästa lördag lägg till LurifauX på socialclub så länge om du vill

Permalänk
Medlem

Jag och två kompisar har ett litet crew och letar efter vettigt folk att lira med. Alla är 27 år och vana spelare. Adda gärna Serad_ på Social Club

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Postar igen! Folk som är AKTIVA och spelar mycket får gärna adda GeneralHasch! 25 år, mic, skype + mumble, rank 340+

Permalänk

Mer folk att lira med hade inte varit dumt Spelar mest på helgerna men kan hända att det blir kvällar också om ork/vilja finns. 20 år ung, Jinbex på Socialclub. Har high-end lägenhet och är rank 17 (var ca r30 men gjorde transfer från mitt xbox så gamla gubben försvann). Bara gjort ett fåtal heists, första och den med något fängelse. Kör inte pvp

Peace!

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

APB: Reloaded <3

Permalänk
Avstängd

Jag är rätt ny på detta med GTA online. Skaffat headset och kör via Mumble.

Spelar lite då och då men mest kvällstid då jag har ett jobb också.

41 år
JackKurbitz på social

Visa signatur

Chassi: Fractal Design Define R3 Black, Mobo: ASUS Z170 Pro Gaming, CPU: Intel i7 6700K, kylning CM Hyper 212 EVO, RAM: 32 GB Hyper X 3000 mhz, GPU: Nvidia MSI 1080 Gaming X, PSU: XFX Core Edition Pro 750W, Mus: Logitech G700, Tgb: Corsair Raptor K30, OS: Win10

Permalänk
Medlem

olziin på social club, har alla röstprogram man kan tänka sig men föredrar ts. rank 35 atm tror jag(spelar ofta men nyss börjar)

Visa signatur

"De tillverkares komponenter som just jag råkar ha i min dator är bäst, det vet jag för jag var dum nog att betala för det" (:

Permalänk
Avstängd

Tar gärna ett lösenord om man får. Ny på detta med online men spelat igenom spelet.
41 år.

Visa signatur

Chassi: Fractal Design Define R3 Black, Mobo: ASUS Z170 Pro Gaming, CPU: Intel i7 6700K, kylning CM Hyper 212 EVO, RAM: 32 GB Hyper X 3000 mhz, GPU: Nvidia MSI 1080 Gaming X, PSU: XFX Core Edition Pro 750W, Mus: Logitech G700, Tgb: Corsair Raptor K30, OS: Win10

Permalänk
Medlem

jackemsap på Social Club. Adda pls. Gammal nog för att inte ha pipröst.

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Skrivet av Whipthor:

Tjena,

Whipthor samt kompisen Nintet på båda 25 år och spelar oftast på kvällar.

Rank 30 och Nintet är väl 50+ nånting tror jag. Adda gärna då vi är båda så jävla trötta på att spela Heists som inte går för att folk är dumma i huvet.

Skrivet av Stefflo:

Tar gärna ett lösenord om man får. Ny på detta med online men spelat igenom spelet.
41 år.

Kolla TS första post där har ni adressen till teamspeak servern vi sitter på och PM AeoNES för lösen

Heist's är kul
Skulle vilja få ihop ett gäng och köra igenom alla från start till slut för extra bonusen

Visa signatur

Chassi: Enthoo EVOLV mATX Moderkort: MSI M75A-E33 CPU: i5 3570K 4.4GHz Kylare: Corsair H75(P&P) Nätagg: FD Newton R2, 650W RAM:Corsair Vengence 16GB GPU: EVGA SSC ACX GTX 970 SSD: Japp Tangentbord: Gigabyte Aivia Ghost (röda brytare) Mus: QPAD 5K Ljud: Turtlebeach Earforce
OS: Win 10 pro Mobil: Motorola G5 Plus.

Permalänk
Medlem

jag är 28. fyller den 24 maj - 29. joo skulle vilja också spela med vänner mmm svårt att hitta några. är LVL 65 + har låst upp alla motor delar. har också kört massor av heist.
Inte alla. skulle vilja göra det.

Är mycket bra på sköra helikopter och flygplan. har flygplans kontroller.

Skype: Niklashaf

Visa signatur

ASUS PRIME Z390-A. Intel Core i9 9900K Överklockad 5,65 GHz 16MB.
Corsair 64GB (4x16GB) DDR4 4133MHz CL16 Överklockad.
1x MSI GT 1010 Stream acrd, 1x MSI GTX 1080 TI Överklockad.
1x SSD Samsung 500 GB Win 11, 2TB MVMSSD Spel. 850 Watt PSU Gold.

Permalänk
Medlem
Skrivet av pumba-kung:

Kolla TS första post där har ni adressen till teamspeak servern vi sitter på och PM AeoNES för lösen

Heist's är kul
Skulle vilja få ihop ett gäng och köra igenom alla från start till slut för extra bonusen

Skulle vilja vara med om det fans platser?

Visa signatur

ASUS PRIME Z390-A. Intel Core i9 9900K Överklockad 5,65 GHz 16MB.
Corsair 64GB (4x16GB) DDR4 4133MHz CL16 Överklockad.
1x MSI GT 1010 Stream acrd, 1x MSI GTX 1080 TI Överklockad.
1x SSD Samsung 500 GB Win 11, 2TB MVMSSD Spel. 850 Watt PSU Gold.

Permalänk
Medlem

Lägg till TheEwept på Social Club. Är level 30+ på ena karaktären, och 25+ på andra. Kör gärna heists, men slipper gärna den där Prison Break heisten.

Visa signatur

8700K 5GHz | GeForce GTX960 4GB WFOC | Corsair Vengeance LPX 16GB 3200MHz | Windows 11

Permalänk
Medlem
Skrivet av Hjemrdeil:

Lägg till TheEwept på Social Club. Är level 30+ på ena karaktären, och 25+ på andra. Kör gärna heists, men slipper gärna den där Prison Break heisten.

ja fy va den var dryg haha tog mig säkert ett 30 tal eller mer försök men klarade med Hacaz härifrån igår och andra randoms det gick till slut.

Permalänk
Medlem

Spelar lite då och då som avkoppling från csgo, letar folk för att dra en heist då och då eller bara springa runt och panga andra spelare. Har egen teamspeakserver
ålder: 22
adda qhrizz

Visa signatur

Gaming: Asus 3080 Ti + 5900X
Proxmox: Intel NUC,i7-8559U + i5-8259U 32GB Ram
Rojter: UCG-Ultra, WAN 1000/1000

Permalänk
Medlem

Social club/in game: Alvergard
Level 50+

Otroligt less på att lira med random dårar, så ser fram emot trevligt folk att lira med.

Visa signatur

Aorus X570 Elite | Ryzen 9 3900X | Vengence LPX DDR4 32 GB |
RTX 3090 Aorus Xtreme | Corsair RM1000x | Corsair 4000D Airflow | M2-1 1 TB - M2-2 500 GB | Samsung C49HG90

Permalänk
Medlem
Skrivet av HazZarD:

ja fy va den var dryg haha tog mig säkert ett 30 tal eller mer försök men klarade med Hacaz härifrån igår och andra randoms det gick till slut.

Jag har visserligen bara kört med randoms.. Och de har ju varit urusla på att vara de som ska skjuta ner flygplanen, medan man själv har klarat sig rätt bra på att undvika missiler.. Har bara blivit krascher för helipiloterna.. Och kör man på hard så är det ju bara en chans man har.

Visa signatur

8700K 5GHz | GeForce GTX960 4GB WFOC | Corsair Vengeance LPX 16GB 3200MHz | Windows 11

Permalänk
Medlem

Tjena,

Adda mig
Social club/In game: Nepo07
Level: 17
Sugen på heist med andra sköna svenska spelare, har mic, Skype & TS

Visa signatur

|| Cooler Master MasterCase Pro 5 || AMD Ryzen 7 1700 || AMD Wraith Spire ||
|| ASUS Prime B350-Plus || Corsair Vengeance LPX DDR4 3000MHz 32GB ||
|| GTX 1080 8GB Advanced Gaming ||
|| Corsair SSD Force GT 120GB || Samsung SSD 840 EVO 250GB ||
|| Samsung SSD 850 EVO 500GB || Samsung SSD 860 EVO 1TB || Western Digital Green 1TB ||

Permalänk
Medlem

Social club: olapola85
Ålder: 30
Level: 25 och stigande

Kör nästan varje dag(på PC), har två småbarn så oftast efter 20:00

Har mic o allt sånt,

Skickades från m.sweclockers.com

Särskrivning
Visa signatur

Med vänlig hälsning

Permalänk
Medlem

@niklas2222: Finns platser kvar
det kommer ju aldrig in folk på TS

Visa signatur

Chassi: Enthoo EVOLV mATX Moderkort: MSI M75A-E33 CPU: i5 3570K 4.4GHz Kylare: Corsair H75(P&P) Nätagg: FD Newton R2, 650W RAM:Corsair Vengence 16GB GPU: EVGA SSC ACX GTX 970 SSD: Japp Tangentbord: Gigabyte Aivia Ghost (röda brytare) Mus: QPAD 5K Ljud: Turtlebeach Earforce
OS: Win 10 pro Mobil: Motorola G5 Plus.

Permalänk
Avstängd

Har gjort ett grupp chatt på skype alla kan joina den.

Du kan tycka på länken för att komma in om det inte funkar så skicka den här länken på skype och sen tyck på den då kommer du komma in en grupp chatt.

skype:?chat&blob=Lq_N0nL-fgI7NVqP02vridF775p2_akd9neBWC-dvYTg3pKMNb4aBOsCoaxjZhRYOt02inj9RQ

Eller prova http://is.gd/gta5game

Visa signatur

Server: två Intel Xeon E5-2690v2 och 128 GB ram

Min server dator: #15149189 http://i.imgur.com/BKxOmUP.jpg
zxhosting: https://www.facebook.com/pages/Zxhosting/1476037889350815