Permalänk

White Sails

Detta är det första bygge som vi har åstadkommit.
Resultat blev över förväntningarna.
Tanken med bygget var att få rensa upp lite i lådan samt få mindre hål Har använt mycket plexi, ett trevligt material att arbeta med.

Chassi: Corsair Carbide Air 540
Nätdel: Cooler master Silent Pro M1000
Modekort: MSI P55A-G55
CPU: Intel Core i5 760 2,8GHz
GPU: XFX Radeon HD 5670 1024 MB DDR5
Ram: Corsair XMS3 DDR3 8gb
HDD: Western Digital Caviar Black 1tb
SSD: Samsung 850 EVO 250gb

För mer byggbilder Här

Besök galleriet här

Permalänk

@Jamtestam:

Lite bildbeskrivningar i galleriet hade varit trevligt, annars är det ett mycket stiligt bygge

Visa signatur

[Citera för svar!]
Spelmaskin:Mercury S8 / MSI MAG B650 TOMAHAWK / Ryzen 9 7900X / WD Black SN850X 1TB / Montech Titan Gold 1200W / GeForce GTX 1080Ti / G.Skill 32GB 6000MHz CL30 Trident Z5 Neo / Custom loop / Win 11

Permalänk
Medlem

Ser snyggt ut med SSDn. Men som ovanstående säger, mer bildbeskrivning. Liksom, bild på en dremel. Jaha? Och vad kapar du för nåt då?

Permalänk
Skrivet av WillBjorG:

@Jamtestam:

Lite bildbeskrivningar i galleriet hade varit trevligt, annars är det ett mycket stiligt bygge

Skrivet av biorrith:

Ser snyggt ut med SSDn. Men som ovanstående säger, mer bildbeskrivning. Liksom, bild på en dremel. Jaha? Och vad kapar du för nåt då?

Tack för orden samt lite tips på vägen.

Så då var lite mera beskrivningar tilllagda. Missförstod det lite. Efter som att jag har en byggtråd så trodde jag att man bara skulle visa bilder här. Men nu så är det fixat. Frågor svara jag självklart på.

Permalänk
Skrivet av Jamtestam:

Tack för orden samt lite tips på vägen.

Så då var lite mera beskrivningar tilllagda. Missförstod det lite. Efter som att jag har en byggtråd så trodde jag att man bara skulle visa bilder här. Men nu så är det fixat. Frågor svara jag självklart på.

Mycket trevligare läsning, nu hänger man med på vad bilderna visar. Tumme upp!

Visa signatur

[Citera för svar!]
Spelmaskin:Mercury S8 / MSI MAG B650 TOMAHAWK / Ryzen 9 7900X / WD Black SN850X 1TB / Montech Titan Gold 1200W / GeForce GTX 1080Ti / G.Skill 32GB 6000MHz CL30 Trident Z5 Neo / Custom loop / Win 11