Muskampen 2025: Segraren korad!

App för samlad läsning av dagstidningar

Permalänk

App för samlad läsning av dagstidningar

Har en drös tidningar jag läser mer eller mindre varje dag men att ständigt gå in på varje tidnings hemsida och navigera runt börjar bli något tidsslöseri och allmänt bökigt speciellt på mobilen (dagens icke problem jag vet) så letar nu efter någon app till IOS där man kan samla de dagstidningar man vill läsa. Eller om man nu kan få fulla artiklar på ett rss feed.. Främst svenska och engelska artiklar jag läser. Tips på appar eller lösningar som ni kan rekommendera?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Persienner:

Har en drös tidningar jag läser mer eller mindre varje dag men att ständigt gå in på varje tidnings hemsida och navigera runt börjar bli något tidsslöseri och allmänt bökigt speciellt på mobilen (dagens icke problem jag vet) så letar nu efter någon app till IOS där man kan samla de dagstidningar man vill läsa. Eller om man nu kan få fulla artiklar på ett rss feed.. Främst svenska och engelska artiklar jag läser. Tips på appar eller lösningar som ni kan rekommendera?

Inte säkert om den finns till iOS men till Android finns en app som heter "Svenska tidningar" som verkar vara precis det du söker så du kan ju kolla.

Visa signatur

ozzed.net Min egenkomponerade 8-bit musik. Gillar du musiken från gamla klassiska NES eller Gameboy och liknande är det värt ett besök. :) Jag finns också på Spotify, Bandcamp, Jamendo, Youtube, och du kan även följa mig på Twitter och Facebook.
Vet du att du har fel? Signalera detta tydligt med Argumentationsfel och gärna Whataboutism.

Permalänk
Medlem

Appen omni tror jag samlar artiklar och om man vill läsa vidare länkas man vidare till de olika nyhetssajterna.

Permalänk
Medlem

Jag använder tjänsten theoldreader för att samla ihop alla rss-flöden och sen appen feeddler, som kopplas till theoldreader, för att läsa nyheterna. Det tycker jag fungerar ganska bra.

Visa signatur

Sverige är ett så litet land att det bara får plats en åsikt i taget där.