Akracing NIP stol, Logitech Z-680 och 850W nätagg.

Permalänk
Medlem

Akracing NIP stol, Logitech Z-680 och 850W nätagg.

AK-racing Ninjas In Pyjamas kontorsstol. Mycket fin och skön stol som tyvärr var för hård för min dåliga rygg. Stolen är felfri utan fläckar. SÅLD!!!
Hämtas i Vimmerby, kan möjligen möta upp.

Logitech Z-680 med dubbla uppsättningar surroundhögtalare, en uppsättning original Z-680 och en från ett Z-5500. Alltså:
Z-680 Kontrollenhet
Z-680 Fjärr
Z-680 sub
Z-680 center
4 st Z-680 satteliter
4 st Z-5500 Satteliter
Z-550 center
Skickar med en rulle högtalarkabel vid smidig prutfri affär.
Fungerar utmärkt, avyttras då det var för mycket bas för min lilla lägenhet. SÅLT!!!
Kan skickas dock väger suben en hel del så det blir billigast att hämta.

Nätagg Coolermaster Realpower M850 850W.

Tyst, kraftfullt nätagg med massor av kontakter. Dock har jag lyckats ha sönder en av SATA kablarna så det finns endast 4st Sata kontakter. Jag behöver fler och måste därför byta nätagg. Det går att använda Molexar för att konvertera till Sata om man behöver. Nätagget fungerar annars utmärkt. 500:-
Kan skickas.

Läs hela annonsen här

Visa signatur

Since man cannot live without miracles, he will provide himself with a miracle of his own making. He will believe in any kind of deity, even though he may otherwise be a heretic, an atheist and a rebel.

Permalänk
Medlem

Hade köpt stolen direkt, tyvärr så bor jag i Sthlm

Visa signatur

Bosna u <3

I7-6700K :-: 16gb DDR4 :-: ASUS 1080TI :-: MSI Gaming Carbon :-: NH-U14S :-: FD R5 :-: Seasonic X 760W

Permalänk
Medlem

Det är ju bara att ta en taxi

Visa signatur

Since man cannot live without miracles, he will provide himself with a miracle of his own making. He will believe in any kind of deity, even though he may otherwise be a heretic, an atheist and a rebel.

Permalänk
Medlem

Intresserad av 680 setet, ska kolla om jag kan fixa så det hämtas upp.

Permalänk
Medlem

Kan hämta upp z-680 imorron.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Intel I7 8700k |Asus Z370-Prime A | Ballistix Elite | GTX 1080 |Samsung SSD | HX1000 |
980x
531 920
"If it aint broke.....Fix it untill it is"

Permalänk
Medlem

Z-680 sålt till Psydrop i en supersmidig affär.

Visa signatur

Permalänk

har du stolen kvar?

Mvh

Permalänk
Medlem

Nej den är såld. Glömde skriva det här bara.

Visa signatur