Fallout 4: Har du tagit ledigt för att börja spela?

Permalänk
Medlem

Om jag har tänkt rätt så är nya zeeland exakt 12 timmar före oss eller hur?

Permalänk
Medlem

Ledig 10:e och 11:e. Fyller år på tisdag

Permalänk
Medlem

Host, känner mig nog lite febrig. Kanske håller i sig till nästa vecka också

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

| MSI B650 Tomahawk | Ryzen 7 9800X3D | ASUS RTX 3070 | 64GB DDR5 6000MHz | MSI MPG A1000G | Samsung 970 Evo M.2 1TB + 2x WD Black SN850X 2TB|

Permalänk
Medlem
Skrivet av folkeryd:

Eh sjukskriva sig? Jag sa upp mig från mitt jobb (skämtar inte)

åh känns nästan som att vara på reddit.com/r/fallout nu

Visa signatur

Intel i5 4670k , Asus ROG maximus Gene VII , Sapphire R9 290 Tri-x, Samsung 840 evo 128gb

Permalänk
Medlem

Värsta är att jag skojat om det på jobbet att sjukskriva mig, och nu känner jag mig rätt hängig, faan. Nåja, är ju en vilodag imorgon så...

Permalänk
Medlem

Jobbar kväll nästa vecka, så jag slutar jobbet 23:59... yay!

Visa signatur

-AMD Ryzen 9 5950X - Asus TUF X570 Plus - RX 6900 XT 16GB Red Devil Ultimate - Corsair Force MP510 M.2 Nvme 960Gb - Kingston Nvme 1Tb - 32Gb Corsair Vengance 3600Mhz - Fractal Design Ion+ 860W - NZXT H630 - LG Ultragear 27gp850p

Permalänk
Medlem

Nej. Jag skulle aldrig ta ledigt pga ett spel. Finns viktigare saker i mitt liv iaf.

Permalänk

Är "tyvärr" mellan två jobb just nu. Fallout kött!

Visa signatur

PSN: Boosing

Permalänk
Hedersmedlem

Ledig till och med 22 November. Ska nog hinna med ett par timmars spelandes då

Visa signatur

|| SWECLOCKERS.COM ||
|| Självutnämnd Silverstone FT02-riddare ||
|| Silverstone FT02B-WRI "Limited Edition" No. 0743 & 0640 ||
|| Sweclockers officiella FT02-tråd ||

Permalänk
Medlem

Jobbar 08-14 på måndag men är ledig både tisdag och onsdag, så jag tänker lägga mig när jag kommer hem på måndagen för att sen spela Fallout 4 under hela natten.

Visa signatur

AMD 5800X3D | PowerColor 7900 XT MBA | 32 GB DDR4 2666 MHz | Windows 10 Pro (64-bit)

Permalänk
Medlem

Fallout vadå? Kommer inte att spela.
31 %

men vad i hela... nu blev man ju besviken

kommer jobba som vanligt, men efter jobbet kommer man gå under marken

Visa signatur

5800x3d | 4080 | 4x8 3600 | Strix X570-F

Permalänk
Medlem

Nix, har tagit ledigt för spel förr men ser ingen poäng med att ta ledigt för ett single player spel
Att ta ledigt för spel ser jag inte som konstigare än att ta ledig för vilken annan hobby som helst, vet många som tagit ledigt när det är OS för att de ska kunna bänka sig framför tvn, eller när de ska iväg för att springa maraton eller vafan som helst.

Det jobbiga känner jag är ju att SC2 LotV släpps samma dag också plus att jag lär vilja fortsätta nöta PoE om jag inte dör med min char innan dess

Visa signatur

Guide för felsökning av Bluescreen! (tack till m4goo2 som gjort denna)
Chassi: Antec Twelve Hundred | Moderkort: Asus z170-A | CPU: I7 6700K @ 4.7GHz | Corsair H80 | RAM-minnen: Corsair Vengeance LPX 16GB@2666MHz | GPU: MSI NVIDIA GTX 1070 Gaming G8 | Nätagg: EVGA SuperNova G2 750w | HDD: Samsung 850 EVO 500GB, OCZ Vertex3 120GB, 4x Seagate Barracuda Green 2TB, 1x Western Digital My Book 3TB, Western Digital My Book 4TB.

Permalänk

Nej. Jag önskar jag hade tid att spela detta nu vid release men min nuvarande arbetssituation är som den är tyvärr. Är ett stort fan av både Fallout 3 och NV så ett köp är givet. Men det får bli efter Jul när allt lugnat ned sig.

Hoppas spelet lever upp till hypen bara!

Visa signatur

Chassi: Fractal Design Define XL Black Pearl PSU: Corsair HX 850W MoBo: Asus Z97-A CPU: Intel Core i5 4690K @ 3,9Ghz RAM: 16GB DDR3 Kylning: Noctua NH-U12 S GPU: GeForce® GTX 560 Ti 2048MB "Phantom"OS: Windows 10 x64.

Permalänk
Medlem
Skrivet av SID 6.7:

Måste spara lite ledighet till Jul, så jag hade bara råd att ta en dag ledigt. Det fick bli fredagen nästa vecka, Tre dagars helg med Fallout 4 kommer sitta fint.

Håller med. Jag funderar också på att införskaffa Fallout 4 lagom till julledigheten - och vid det laget vet jag om man kan spela spelet på en G3258, som jag har (och vilket budgetgrafikkort som passar bra för spelet)

Permalänk
Avstängd

Nej, tycker det känns helt fel o ta ledigt för o spela ett spel. Så viktigt är ju inte det. Det får bli på den ordinarie fritiden istället.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Tar ut sparad övertid som ledighet hela veckan

Brukar alltid ta ut övertid som ledighet istället för pengar och tyckte Fallout 4 releasen var ett ypperligt tillfälle att ta ut 5 dagar för.

Visa signatur

7800x3D | 4070Ti | 32GB DDR5 6000mhz | 1TB SSD | 1TB M.2

Permalänk
Medlem

Varken jobb eller skola då jag är sjukskriven, sen har ju dygnet blivit lite snedvridet så jag lär vakna lagom till midnatt tisdag

Visa signatur

Moderkort: ROG STRIX Z390-F GAMING | CPU: i7 8700k 4.5GHZ | RAM-minnen: 32GB DDR4 | GPU: MSI GeForce GTX 1080 Ti Gaming X 11GB | Nätagg: Corsair 650w | HDD: 4.4 TB

Permalänk

Jag är också sjukskriven för stunden, det ska bli en del Fallout 4

Visa signatur

Corsair 450D |MSI P67A-C45 B3 | Windows 10 |Intel i5 2500K @ 4.5GHz ( Noctua NH-C12P SE14) |RAM:Kingston Fury 16gb | MSI R9 390 Gaming | SSD: Samsung Evo 850 250gb

Permalänk
Medlem

Sitter här och är måttligt irriterad.
Webhallen har fortfarande inte skickat min Pip-Boy Edition...

De "registrerade" försändelsen den 5:e, skickade de iväg paketet den 5:e? Neeeej då, inte den 6:e heller. Utan de skulle prompt vänta tills dagen innan release (antar jag), skickas det inte idag (risken finns att det inte kommer fram i tid i vilket fall som) så vet jag ju någon som kommer sitta och vara sjukt glad. (╯°□°)╯︵ ┻━┻

Blev iallafall påmind om varför jag slutade handla fysiska kopior sen år tillbaka.

Lite mer on-topic: så har jag all tid i världen på mig att spela och behöver inte ta ledigt, en utav de extremt få fördelarna med att vara arbetslös haha.

Permalänk
Medlem

Tänk om man hade dom möjligheterna! Nope, det blir lir ändå!

Permalänk
Entusiast

Hypen är illa men då man är en StarCraft 2 spelare i grunden så får det ta prioritet den närmsta framtiden då expansionen släpps samma dag. Tråkig timing, älskar Fallout spelen.

Visa signatur

PS5 :: Switch :: Steam :: StarCraft II

Permalänk
Medlem

Litar inte på Bethesda då det kommer till spel vid release. blir vänta till patch 1 eller nåt. Köper lagom till julledigheten kanske.
I helgen blir det Starcraft 2: Legacy of the void!

Visa signatur

Hayabusa T3 | Venum Elite Evo | UFC Venum Pro Line

Permalänk
Moderator
Moderator
Skrivet av Tenkai Star:

Litar inte på Bethesda då det kommer till spel vid release. blir vänta till patch 1 eller nåt. Köper lagom till julledigheten kanske.
I helgen blir det Starcraft 2: Legacy of the void!

Hade faktiskt fundering på att skapa en vadslagningspoll om hur snart spelet är spelbart efter release...;)

Händer mycket denna tisdagen!!

Visa signatur

Forumregler | Synpunkter på moderering i forumet? Kontakta via PM, Email eller kontaktformuläret.
Huvudadmin för Geeks Discord - Mötesplatsen för gamers

Permalänk
Moderator
Moderator

Tack till FZ för en mycket rolig bild. Imorgon vill jag veta hur många som levererat en utskriven kopia!

Visa signatur

Forumregler | Synpunkter på moderering i forumet? Kontakta via PM, Email eller kontaktformuläret.
Huvudadmin för Geeks Discord - Mötesplatsen för gamers

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av Lan:

perfekt då slipper man en egen bortförklaring

Visa signatur

Kom in och häng med oss på Discord!

Permalänk
Medlem

Känslan när Steam skiter i vad Bethesda har meddelat och spelat kommer låsas upp kl 02.00 svensk tid. Calling it.

Visa signatur

🖥: CPU: Intel Core i7-4790K Mobo: Asus Maximus VII Gene GPU: ASUS GTX 1070 ROG Strix OC RAM: Corsair Vengeance Pro 16GB 2133Mhz SSD: Samsung 840 EVO 250GB PSU: EVGA SuperNOVA G2 750W CPU-kylare: Noctua NH-D15S Chassi: Fractal Design Arc Mini
🎧: Sennheiser PC 363D
📱: LG G6
🎧: Sony WH-1000XM2

Permalänk
Medlem
Skrivet av Daumier:

Känslan när Steam skiter i vad Bethesda har meddelat och spelat kommer låsas upp kl 02.00 svensk tid. Calling it.

Oh no...så vill vi inte ha det. Om en timme ska jag ha det uppackat o startat.

Visa signatur

|Playstation 5|Metspö

Permalänk
Medlem
Skrivet av N_Micke:

Oh no...så vill vi inte ha det. Om en timme ska jag ha det uppackat o startat.

Det är ju bara att ta en snabb titt i Steamforumen, många som inte fått sina spel upplåsta 00:01 lokal tid.

Visa signatur

🖥: CPU: Intel Core i7-4790K Mobo: Asus Maximus VII Gene GPU: ASUS GTX 1070 ROG Strix OC RAM: Corsair Vengeance Pro 16GB 2133Mhz SSD: Samsung 840 EVO 250GB PSU: EVGA SuperNOVA G2 750W CPU-kylare: Noctua NH-D15S Chassi: Fractal Design Arc Mini
🎧: Sennheiser PC 363D
📱: LG G6
🎧: Sony WH-1000XM2

Permalänk
Medlem
Skrivet av Daumier:

Det är ju bara att ta en snabb titt i Steamforumen, många som inte fått sina spel upplåsta 00:01 lokal tid.

Såg precis det. Känner en dos av irritation...

Visa signatur

|Playstation 5|Metspö

Permalänk
Medlem

Har inte alla här lirat i flera timmar ikväll?