3X4GB CORSAIR DOMINATOR PLATINUM 2400MHz BUDGIVNING

Permalänk
Medlem

3X4GB CORSAIR DOMINATOR PLATINUM 2400MHz BUDGIVNING

Tja!

BUDGIVNING Tillämpas
Säljer mina värstingminnen, tyvärr har ett försvunnit, så har "bara" 3x4GB
länk till INET:
5199kr hos INET för 4st

VIDEOS angående lightbar och minnena isig
DOMINATOR VIDEO

Har ingen lightbar till dem, Budgivning börjar på 2500kr

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Ditt (och inets) pris saknar verklighetsuppfattning.

Permalänk
Medlem

Du kan köpa nya 16gig för 2k bara så du vet.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Ryzen 5 1600, Gigabyte 1070, MSI B350M MORTAR, Crucial 16GB, Samsung EVO 500GB, Define Mini C, Corsair RM550x (╯°□°)╯​︵ ┻━┻

Permalänk
Medlem

ok

kan ni skicka länk till dessa minnen från INET eller för all del pricerunner så är ni varmt välkomna. Isåfall justerar jag ju naturligtvis priset.
Sen om man vill ha just CL9 2400Mhz DOMINATOR PLATINUM som dessa, är upp till var och en att bestämma.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mats.E:

ok

kan ni skicka länk till dessa minnen från INET eller för all del pricerunner så är ni varmt välkomna. Isåfall justerar jag ju naturligtvis priset.
Sen om man vill ha just CL9 2400Mhz DOMINATOR PLATINUM som dessa, är upp till var och en att bestämma.

http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=1389422

Bara ett exempel. Sedan att dina är cl9 spelar ingen som helst roll för priset.

Visa signatur

AMD RYZEN 9 5900X - ASUS ROG X470-F STRIX - 32GB DDR4 @ 3200MHz - ASUS RTX 3070 Ti

Permalänk
Medlem

Ahh, nu ser jag

I stand corrected, sorry ville inte luras eller nåt. Så vad kan dessa 3 vara värda då?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mats.E:

Ahh, nu ser jag

I stand corrected, sorry ville inte luras eller nåt. Så vad kan dessa 3 vara värda då?

Ram-minnen, speciellt DDR3, är inte så dyra i dagsläget. Men låt säga att dina skulle kosta runt 1500kr nya, så drar man av allt från 25-50% för att det är begagnat. Hur mycket du vill dra av är upp till dig

Visa signatur

AMD RYZEN 9 5900X - ASUS ROG X470-F STRIX - 32GB DDR4 @ 3200MHz - ASUS RTX 3070 Ti

Permalänk
Medlem

OK, tackar!

Då slänger jag upp dessa för 1000kr, bud om intresse finns gäller fortfarande

Mvh / Mats