Permalänk

Datornhörna

Har nu blivit sambo och har flyttat till lägenhet och det känns som det är dags att ladda upp några bilder på hur det ser ut här och kanske skulle kunna ge lite inspiration till någon annan.
Jag är dock inte HELT färdig, men det mesta är på plats så här kommer lite bilder!
Jag hittade en bordsskiva som jag tog vara på och kapade nästan lika långt som rummets bredd och limmade och lade på Laminat golv på denna för en roligare finish.
Hyllan som datorn och skärmen står på byggde jag själv av ett hyllplan och lite lister.
Bilderna är med en Samsung Galaxy s5 och mobilkamera och lite mörkt ljus vet ju alla hur det blir.
Har ni frågor är det bara att ställa

Besök galleriet här

Visa signatur

-[Asus TUF B650]-|- [AMD Ryzen 7800X3D]-|-[NZXT Krakeni]-|-[Sapphire 6750xt Nitro+ OC]-|-[Kingston Fury 6400Mhz]-|-[Corsair LL120 RGB 120mm]-|-[Fractal Design Define 7 Compact]-
MSI30" UW 165hz -[Logitech G502 HeroAsus Rog Poker Vortex 65% White

Permalänk
Medlem

@affeiorby:

Cleant, lite lite bilder dock men ser bra ut.

En fråga, var köpte du ljudabsorbenterna?

MVH Axelind

Permalänk
Inaktiv

Hade varit otroligt schysst av dig ifall du kunde länka din bakgrundsbild!

Permalänk
Skrivet av Axelind:

@affeiorby:

Cleant, lite lite bilder dock men ser bra ut.

En fråga, var köpte du ljudabsorbenterna?

MVH Axelind

Dom köpte jag på biltema, fanns även på ljudia.se som jag tror hade varit ett bättre alternativ Mvh Alfred

Visa signatur

-[Asus TUF B650]-|- [AMD Ryzen 7800X3D]-|-[NZXT Krakeni]-|-[Sapphire 6750xt Nitro+ OC]-|-[Kingston Fury 6400Mhz]-|-[Corsair LL120 RGB 120mm]-|-[Fractal Design Define 7 Compact]-

Permalänk
Skrivet av anon198815:

Hade varit otroligt schysst av dig ifall du kunde länka din bakgrundsbild!

http://www.hdwallpapers.in/stormtrooper_star_wars-wallpapers....

Visa signatur