mobilsurf i norge och legit powerbank?

Permalänk
Avstängd
Skrivet av morxy49:

1A måste den inte vara. Kan var mer eller mindre, men ju högre strömstyrka desto fortare laddar den. Min laddare är på 2.1A

Redigt, min iPad HaXoR CHaRGeR ligger på 5.1V/2.1A, är totalt kass angående ström såå kommer 5.1V spränga laddarN så det flyger splitter på mig? :'(

Visa signatur

MOBO: Asus M5A97 R2.0 - CPU: AMD FX6300 - GPU: Sapphire Radeon R9 280 - RAM: Corsair Vengeance 8GB LP - PSU: Cooler Master V550 - CPU Cooling: Cooler Master TX3 EVO - Monitor: Samsung S27D590P - Mouse: Steelseries Rival - Mousepad: Steelseries QCK+ - Keyboard: Corsair Strafe MX Brown - Headphones: Sennheiser HD558

Permalänk
Medlem
Skrivet av ScaniaTuktarN:

Redigt, min iPad HaXoR CHaRGeR ligger på 5.1V/2.1A, är totalt kass angående ström såå kommer 5.1V spränga laddarN så det flyger splitter på mig? :'(

Finns laddare som är på 7v också. Det gör att det går mycket fortare att ladda batteriet, men det sänker även livstiden.

Visa signatur

MODERMODEM: Asus ROG Strix Z270E Gaming | i7 7700K | Corsair Hydro H110 | Kingston HyperX Savage 32GB DDR4 RAM | Asus GeForce RTX 3060 Ti TUF OC | Crucial BX100 500GB SSD | Phanteks Enthoo EVOLV | SilverStone Strider Evolution 1200W |

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Cenorida:

Det är helt upp till återförsäljaren att avgöra huruvida vad som ska inräknas i frakten men jag har väldigt svårt att föreställa mig frakten mellan Kina och Storbritannien skulle vara gratis. Utan det är något som kunden måste betala, oavsett om det är inkluderat i fraktkostnaden eller inte.

Den är i princip gratis för ÅF, ja.

Permalänk
Avstängd

Angående 2A vägg-laddare så har biltema några för ett bra pris. Typ 59kr för 1 uttag eller 69kr för en med 2 uttag á 2A

Permalänk
Avstängd

Själv har jag ett Anker 10400mAh som jag hittade på Ebay. Har fått väldgt bra recensioner av bl.a Powerbankexperten.se, IDG samt ett flertal av de Amerikanska testsidorna.

Permalänk
Avstängd

Telenor ska inte göra någon skillnad på Sverige, Danmark och Norge.
Du kan ju kolla med dom.

Permalänk
Medlem

Oftast sitter det USB/elkontakt vid varje säten på de lite finare bussarna. Vet du vilket bolag du ska åka med så ring och fråga om det finns på bussen ni ska åka med. Misstänker att det är en beställd buss?
Då slipper du allt strul med att handla in saker..

Permalänk
Medlem
Skrivet av krabbanshand:

Själv har jag ett Anker 10400mAh som jag hittade på Ebay. Har fått väldgt bra recensioner av bl.a Powerbankexperten.se, IDG samt ett flertal av de Amerikanska testsidorna.

Skrivet av trollhattan:

Telenor ska inte göra någon skillnad på Sverige, Danmark och Norge.
Du kan ju kolla med dom.

Skrivet av Gwildor:

Oftast sitter det USB/elkontakt vid varje säten på de lite finare bussarna. Vet du vilket bolag du ska åka med så ring och fråga om det finns på bussen ni ska åka med. Misstänker att det är en beställd buss?
Då slipper du allt strul med att handla in saker..

Ni tre kanske ska ta o kolla när tråden var startad. Det var 1 år sedan, o ingen har skrivit där sedan dess

Visa signatur

Stationär PC: Chassi: Phanteks Enthoo EVOLV ATX MB: MSI B550 Gaming Plus CPU: AMD Ryzen 7 5700X Kylning: Noctua NH-U12S GPU: Sapphire Radeon RX 9060 XT Pulse 16GB VRAM. RAM: Corsair Vengeance LPX Black 32GB 3600MHz NVMe: 2st Kingston A2000 SSD: Intel 520 180GB och Intel 530 240GB HDD: WD Green 1TB, Toshiba 640GB samt fler HDD PSU: Corsair RM750X. Mobila enheter Mina Androidenheter och Dell Latitude 5400. Citera om du vill ha ett garanterat svar från mig