Muskampen 2025 är igång! Varje dag 19:00
Permalänk
Medlem

Snabb bedömning

http://asp.varberg.net/ps026/start.asp

Tycker ni att jag ska ha någon slags ram runt "start texten"? Isåfall, ska jag köra med samma som på menyn?
Kanske binda ihop de där uppe?

Sen vad tycker ni i allmänhet om sidan? obs den är ju inte färdig än..

Permalänk

Du måste verkligen byta bakgrund och färger. Höll på att ramla av stolen när färgerna kom farande rätt in i ögonen. Sen, ja, du behöver nån form av avskärmning på textrutan.

Visa signatur

www.crille.se | info@crille.se | "Men får gudsskull.. sluta med uglypeople.. painrichen sprutar inte precis crème bonjour..." -Greken

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Athlon_1000
Du måste verkligen byta bakgrund och färger. Höll på att ramla av stolen när färgerna kom farande rätt in i ögonen. Sen, ja, du behöver nån form av avskärmning på textrutan.

)
jo, de var lite väl färgglatt.

Permalänk
Medlem

Håller helt klart med de två föregående talarna.

Visa signatur
Permalänk
Medlem

den gröna poll färgen ska jag inte ha! ska vara blå där.. så ni vet

ska fixa

Permalänk
Medlem

Hur många gånger har jag sett den här sidan?

Visa signatur

Schemer: "Buddha is small, clean, and serious."
Lispnik: "Buddha is big, has hairy armpits, and laughs."

Permalänk
Medlem

Usch... gillar inte phpnuke-kopior
Den där länk grejen till vänster var inte alltför go rent estetiskt sett, och bakgrunden var densamma... "logon" var ok, men typsnittet passade inte riktigt... som sagt: färgerna... man behöver

Visa signatur

Apple PowerBook G4 12" 1GHz // 1260MB DDR-RAM (266MHz) // 80GB 7200RPM HDD
Ghettoburk 7k // Arch Linux 64bit // AMD 64 3000+ // 1024MB DDR // GeForce 4 Ti4800

Permalänk
Medlem

Ser att du bara använder Arial nu iaf...;)

Men färgerna är fortfarande inte bra...ser ut som en gammal powerpoint presentation, tror det finns ett färgschema som ser ut så där...

Den där länk-grejen var nog mest bara störande...

Man annars var sidan ok...tror jag...men den ligger bland de sidor som man använder Alt+F4 så fort man ser...:(

Visa signatur

http://cdos.org - C:DOS Community - Games