Ta bort popup-fönster

Permalänk
Medlem

Ta bort popup-fönster

Har ett problem med webbläsaren edge och det är att det är ett popupfönster som "fastnat" där man endast kan trycka OK och inget annat. Det är från dreamfilmhd.bz. Kan jag radera lagrade platser i windows 10 nånstans? Eller finns det nåt annat sätt?

Permalänk
Medlem
Skrivet av mangne73:

Har ett problem med webbläsaren edge och det är att det är ett popupfönster som "fastnat" där man endast kan trycka OK och inget annat. Det är från dreamfilmhd.bz. Kan jag radera lagrade platser i windows 10 nånstans? Eller finns det nåt annat sätt?

Du får nog leva med det då det är reklambaserat för att få se "gratis" och lagrade platser kan du väl rensa om du tömmer historiken.

Visa signatur

Asus Z370 prime, Intel i5 9400F kyld med Arctic cooler, 16 Gb HyperX DDR4, 240Gb HyperX, 1TB corsair, Asus GTX1650 Super. Win 10 pro.

Permalänk
Medlem

Ska du kolla film från div streamingsajter så använd en webbläsare med popupblockerare...

Visa signatur

HTPC: Silverstone Sugo SG05W Vit, Asus H110I-Plus, G4560, Corsair Vengeance LPX 2133 MHz 2x4GB, Samsung 870 EVO 500GB, Toshiba N300 2x10TB, MSI GeForce GT 1030 Passive OC 2GB, (& 16 enkortsdatorer med div användningsområden). Har ett "par" andra stationära datorer åxå. LG OLED 65CX. Shield 2019 Pro.

Permalänk
Medlem

Klickar jag på popupfönstret så "vinner" jag en iphone6 eller ps4. Kan man inte rensa historiken i utforskaren? Kunde man väl göra i windows xp och windows 7 om jag inte minns fel.