Vilken är den sämsta filmen du sett?

Permalänk
Medlem
Skrivet av AtreX:

From Dusk 'til Dawn är den absolut sämsta skiten jag någonsin uthärdat, efter typ 30min av filmen var vi tvungna att kolla upp plotten på IMDB för vi trodde att någon hade lurat oss och gett oss någon annan film eller något..

Skämtar du? Haha kanon rulle!!!!

Visa signatur

Min musik: https://www.youtube.com/channel/UCZKidNeIKsz8LZMO3VRcBdQ

Ryzen 3900x. Skärm: AOC cu34g2x/bk 144hz 34" ultrawide. RTX 2080ti

Laptop: MSI GT80 Titan Sli

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mizzarrogh:

Instämmer, men ettan tyckte jag var riktigt bra dock...

Håller med! Men så älskar jag både aliens och predator.

Visa signatur

Min musik: https://www.youtube.com/channel/UCZKidNeIKsz8LZMO3VRcBdQ

Ryzen 3900x. Skärm: AOC cu34g2x/bk 144hz 34" ultrawide. RTX 2080ti

Laptop: MSI GT80 Titan Sli

Permalänk
Medlem

This Is the End tyckte jag var en riktigt skitrulle! Gillar för övrigt de andra filmerna som de har gjort. Men denna överraskade mig, åt fel håll.

Permalänk
Medlem

Star Wars Holiday Special.

Visste redan innan att filmen var riktigt hemsk, men man är ju nyfiken.

Permalänk
Medlem

Utan tvekan John Carter. Marsianer... sällsynt kass. Hade tydligen väldigt stor budget också men floppade big time - vilket inte alls var konstigt.

Visa signatur

PC: Core i9 12900K, RTX 3080 Ti, Asus Prime Z690-A, 32GB DDR5@5200, Samsung 960EVO, Noctua NH-U12A, Corsair RM850X, LG 34'' UltraGear
NAS: QNAP TVS-872XT, Truenas Xeon E3-1245V2, RAM 32Gb ECC, LSI SAS 9207-8i

Permalänk
Medlem

Minns inte namnet på den men den handlade om att en kille som älskade att träna började ta steroider till slut började hans penis leva och slet sig ifrån hans kropp och började springa runt stan och våldta kvinnor. Sen fanns det en kvinna i just den staden som var kåt hela tiden och hon var på jakt efter just den penisen. sjukaste filmen jag har sett

Visa signatur

What I have shown you is reality. What you remember, that is the illusion.
twitch.com/MrFEGISEN

Permalänk
Medlem
Skrivet av Shudnawz:

Jag har en film i bakhuvudet som jag inte kan minnas namnet på just nu, men skit i den.
En film jag verkligen inte klarar av att se är The Ninth Gate med Johnny Depp. Inte för att den nödvändigtvis är dålig (jag vet faktiskt inte), men för att jag får ångest av att bara se omslaget. Den gick på repeat VARENDA JÄVLA VECKA när vi åkte buss till och från lumpen när jag var sådär 18-19 år. Fuck me vad den har förstört en i övrigt ganska soft bussresa. Filmjävel.

Hm. Jag gillar Paul Giamatti, så jag står faktiskt ut med den. Shyamalan är ju verkligen ingen mästare, men helt värdelös tycker jag inte den är.

The Ninth Gate är ju förövrigt riktigt bra ´=)

Paul Giamatti brukar vara så sämst, brukar byta film om han är inblandad.
Sedan Will Ferrell klarar inte riktigt av den humorn.. slipper helst dom filmerna också.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Alpha77:

The Ninth Gate är ju förövrigt riktigt bra ´=)

Paul Giamatti brukar vara så sämst, brukar byta film om han är inblandad.
Sedan Will Ferrell klarar inte riktigt av den humorn.. slipper helst dom filmerna också.

Håller med om Ninth Gate och Giamatti. Däremot gillar jag Will Ferrell men vet vad du menar. Tål själv inte Ricky Gervais på exakt samma sätt.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

http://iogt.se/
du blir ful och dum av sprit
flow är lek

Permalänk
Medlem

Man har ju sett så otroligt mycket skit. Det mesta har man stängt av efter några minuter, och en del har varit så jäkla dassigt att det blivit kul. Det är kort sagt rent omöjligt att besvara frågan som den är ställd, så vinklar om det här litegranna; den absolut sämsta film jag sett måste vara Ghostbusters 2.

Den första iterationen var en av mina favoritfilmer i barndomen, hade väldigt stora förväntningar på uppföljaren. Satt där hela rullen och väntade på att den skulle komma igång, men så tog den slut, och besvikelsen var verkligen total. Fy tusan vilken värdelös upplevelse.

Visa signatur

Nu lurade jag dig att slösa bort ett par värdefulla sekunder av ditt liv på att läsa denna fullständigt poänglösa signatur!

Permalänk
Medlem

Ägget är Löst! . Mer musikal än film från 70-talet, väldigt skruvad story

Kommer inte ihåg hur den slutade, förmodligen för att hjärnan kastade in handduken i halvtid, sheesh

Visa signatur

Core i7 6700K | Asus Prime Z270-A | Enermax ETS-T40 | Corsair Vengeance 16GB @3000Mhz | 275GB Crucial MX300 | 1TB WD Blue 7200RPM | Define C | Corsair RM650x | Asus VG278H 1080p @60Hz | Nvidia RTX 2070 Super

Permalänk
Avstängd
Skrivet av serverfel:

Håller med! Men så älskar jag både aliens och predator.

Ja, jag tror man skall se den mer som klassisk "serietidnings action" men med betydligt mer stänk av humor och distans än de klassiska alien filmerna (som ju ofta rymmer filosofiska frågor på ett djupare plan), inte lika seriös story kanske som alien filmerna, så förstår om den inte tilltalar de som förväntat sig en film som anslöt till alien filmerna då denna film är någonting annat och inte passar särskilt bra in i den serien.

Men personligen är jag inte sådan som lägger störst vikt vid storyn, utan jag gillar en bra och välgjord plattform (och det har man ju redan sas "gratis från de gamla filmerna även till denna film) man kan fantisera vidare på själv sedan mycket bättre än bara en bra story.
Tror man antingen gillar eller hatar den.

Tvåan verkar försöka återgå till den gamla serien men det misslyckas när man försöker göra det i den nya tappningen.
Blir mer som en helt ny filmserie som försöker att härma den gamla i tvåan.

Visa signatur

Daisy, Daisy...
Three is a magic number
Yes it is, it's a magic number

Permalänk
Medlem
Skrivet av Tumnus:

Är nästan hundra på att iallafall Sharkserien inte tar sig själva seriöst längre. Birdemic är snarare så värdelös att den blir underhållande.

Dusk 'til Dawn ser man ju bara pga. att George Clooney spelar i den och Tarantino spelar brodern som verkar lida av alla former av psykiska åkommor.

ne dusk till dawn kollar man enabrt på pga salma hayek..

Permalänk
Avstängd
Skrivet av JD:

Lady in the water - extremt sömnpiller. (Den ligger nog i topp)

Jag gillar faktiskt Lady in the Water. Den är seg men ... det är ju en sån film. Den är inte Merlin-bra (exemplet funkar för mig, ok?), men långt ifrån så dålig alla säger att den ska vara. Och det är ju M Night Shimshslayansls eller vad han nu heter, han har ju aldrig gjort annat än långdragna filmer.

Jag kan inte minnas att jag sett något så dåligt så man blir förolämpad av det. Men jag gillar skräpfilmer, jag gillade t o m Ice Planet, som är skräp av hög kaliber.

Edit: En film jag blev beskiven på var Cowboys & Aliens. Det var ju en seriös film, det borde den inte ha varit.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Meathim:

Jag gillar faktiskt Lady in the Water. Den är seg men ... det är ju en sån film. Den är inte Merlin-bra (exemplet funkar för mig, ok?), men långt ifrån så dålig alla säger att den ska vara. Och det är ju M Night Shimshslayansls eller vad han nu heter, han har ju aldrig gjort annat än långdragna filmer.

Jag kan inte minnas att jag sett något så dåligt så man blir förolämpad av det. Men jag gillar skräpfilmer, jag gillade t o m Ice Planet, som är skräp av hög kaliber.

Edit: En film jag blev beskiven på var Cowboys & Aliens. Det var ju en seriös film, det borde den inte ha varit.

Filmer kan vara halv-B och så, det är ju som det är....vissa har ett värde i sig pga av sin skräpighet - men när man missar halva filmen pga att man nästan somnar...
Ska jag vara ärlig är alla Shyamalan filmer liknande - sämst i världen.

Visa signatur

Workstation: i9-13900K @ 6.1 GHz - Asus Z790 ProArt - G.Skill 6400MHz 2x32 GB - Asus TUF 4080 16 GB
Samsung 990 Pro MVMe 1 TB - Kingston Renegade MVMe 4 TB - Asus 990 Pro NVMe 4TB
ASUS ROG Strix Aura 1000W - EK-Nucleus AIO CR360 - LianLi O11 Dynamic EVO
LG 38GL950G - Sound Blaster Katana V2X Soundbar - Corsair RGB Strafe - G-Wolves Sköll
Server: i7-6700K @ 4.2GHz - Asus Maximus VIII - Corsair DDR4 4x16 GB - Samsung 950 MVMe 256GB - Samsung EVO 1 TB

Permalänk

utan tvekan Zombeavers...
http://www.imdb.com/title/tt2784512/

är nog det sämsta jag sett sedan Twilight...

Visa signatur

ASUS B550-f-Gaming, R9 5800X3D, HyperX 3200Mhz cl16 128Gb ram, rtx 3070ti.
[Lista] De bästa gratisprogrammen för Windows
[Diskussion] De bästa gratisprogrammen för Windows

Permalänk
Medlem

Rush Hour 3 var sämst. Håller inte samma kvalitet som 1,2.

Visa signatur

Laptop 4 13.5 - Ryzen 4680U - 16 GB DDR4 - 256 GB SSD

Permalänk
Medlem

Dead 7

Vet inte vad man ska säga, men sämre film får man nog leta efter.

Visa signatur

WS: Asus ROG Strix B550-I Gaming | R5 5600x | NH-L12 Ghost S1 | 32GB | RTX 3060 OC 12GB | Ghost S1 MKIII
NAS: QNAP TS-431 - 3x4TB WD Red
Phone: Xiaomi Redmi Note 11 Pro 5G

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mizzarrogh:

Ja, jag tror man skall se den mer som klassisk "serietidnings action" men med betydligt mer stänk av humor och distans än de klassiska alien filmerna (som ju ofta rymmer filosofiska frågor på ett djupare plan), inte lika seriös story kanske som alien filmerna, så förstår om den inte tilltalar de som förväntat sig en film som anslöt till alien filmerna då denna film är någonting annat och inte passar särskilt bra in i den serien.

Men personligen är jag inte sådan som lägger störst vikt vid storyn, utan jag gillar en bra och välgjord plattform (och det har man ju redan sas "gratis från de gamla filmerna även till denna film) man kan fantisera vidare på själv sedan mycket bättre än bara en bra story.
Tror man antingen gillar eller hatar den.

Tvåan verkar försöka återgå till den gamla serien men det misslyckas när man försöker göra det i den nya tappningen.
Blir mer som en helt ny filmserie som försöker att härma den gamla i tvåan.

Precis vad jag tycker.

Visa signatur

Min musik: https://www.youtube.com/channel/UCZKidNeIKsz8LZMO3VRcBdQ

Ryzen 3900x. Skärm: AOC cu34g2x/bk 144hz 34" ultrawide. RTX 2080ti

Laptop: MSI GT80 Titan Sli

Permalänk
Medlem
Skrivet av serverfel:

Skämtar du? Haha kanon rulle!!!!

Inget skämt någonstans, det är den sämsta skit som någon någonsin slösat tid på att spela in.. Och lite bikinidans gör noll och ingenting för att ändra på den saken..

Permalänk
Medlem

Donkey Punch
imdb

Permalänk
Medlem

Van Helsing. Jag och min dåvarande flickvän gick från biosalen (som det bara var vi och en till i) mitt i filmen.

Visa signatur

Citera mig om du vill att jag ska hitta till ditt svar.
airikr.me /device:desktop. Andra projekt: Keizai, Koroth & Serenum.

Permalänk
Avstängd

Jag hade litet blandade känslor för den, men tyckte den var rätt ok.
Men bitvis är den rätt B-ig...

Visa signatur

Daisy, Daisy...
Three is a magic number
Yes it is, it's a magic number

Permalänk
Medlem

Har nyss sett Primer. Sämsta skit jag sett. Totalt urtråkig och totalt ointressant. http://www.imdb.com/title/tt0390384/?ref_=fn_al_tt_1

Permalänk
Medlem

En av de allra sämsta: The Pumaman

En annan, som har fått ett våldsamt oförtjänt högt snittbetyg: Simon, King of the Witches (Simon häxkonungen)

Visa signatur

5950X, 3090

Permalänk
Medlem
Skrivet av Batwoman:

Har nyss sett Primer. Sämsta skit jag sett. Totalt urtråkig och totalt ointressant. http://www.imdb.com/title/tt0390384/?ref_=fn_al_tt_1

What? Den är ju grym. Älskar hur de krånglar till alla tidsparadoxer, sen är jag lite sucker för allt med tidsmaskiner. Men är det ärligt den sämsta film du nånsin sett? Då har du inte sett mycket.

Visa signatur

Core i7 7700K | Titan X (Pascal) | MSI 270I Gaming Pro Carbon | 32 GiB Corsair Vengeance LPX @3000MHz | Samsung 960 EVO 1TB

Permalänk
Medlem
Skrivet av Nioreh83:

What? Den är ju grym. Älskar hur de krånglar till alla tidsparadoxer, sen är jag lite sucker för allt med tidsmaskiner. Men är det ärligt den sämsta film du nånsin sett? Då har du inte sett mycket.

Jag är gammal och har sett sjukt mycket filmer, det är i princip det enda jag gör varje dag och ja, den är den sämsta film jag kan komma på.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Pierre232:

Tusk med Johnny Depp, tänkte bara "vad fan är det här". Såg dock klart hela men önskar att jag hade gjort något annat istället.

Skickades från m.sweclockers.com

Yes Tusk är den sämsta film jag någonsin sett, såg också hela och tänkte samma som du.

Visa signatur

Maximus V|i5 3570k|seasonic Mll 520w||8Gb crusial|ASUS GT 430 silent |Sandisk SSD 240 GB |

Permalänk
Medlem
Skrivet av fernux:

Yes Tusk är den sämsta film jag någonsin sett, såg också hela och tänkte samma som du.

Tusk är en av dom konstigaste filmer jag sett. Tycker dock inte att den är speciellt dålig. Men slutet är verkligen tragiskt. En film man inte glömmer i första taget..

Permalänk
Medlem

Batman vs superman. Visst högt produktionsvärde men annars känns det som 97 % osammanhängande scener 2.79 % fight scener 0,20 wonderwoman och 0.01% story
,
...

Permalänk
Medlem
Skrivet av Batwoman:

Har nyss sett Primer. Sämsta skit jag sett. Totalt urtråkig och totalt ointressant. http://www.imdb.com/title/tt0390384/?ref_=fn_al_tt_1

Primer är ju grym! Såg den två gånger på samma dag till och med

Annars tycker jag det är svårt att säga vilken film som är sämst. Jag menar, jag har sett några B-filmer med till synes 1000 kr budget som garanterat kan platsa som sämsta film någonsin, men då känns det som att man plockar efter lågt hängande frukt. Sen har vi ju filmer som G.I. Joe: The Rise of Cobra, Batman & Robin och The Missionary Man med Dolph Lundgren. Helt vansinnigt dåliga, men det vet man ju när man sätter sig för att se dem. Jag är inte heller något stort fan av diverse gamla svenska publiksuccéer, typ Änglagård och Så som i Himmelen. Jag blir rent av på dåligt humör när jag ser dem.