Datordelar köpes för Juldator till granngrabben.

Permalänk
Medlem

Datordelar köpes för Juldator till granngrabben.

Letar begagnade datordelar för att kunna bygga ihop en gamingburk åt granngrabben å hans mammas vägnar.

Vad jag är ute efter är:
- Mobo E-ATX, ATX, mATX (s1151, 1150, 2011, CPU (I5, I7) och Ram (8GB eller mer) i ett paket.
- Processorkylare modell rejäl med samtliga fästen.
- Modulär PSU av de bättre alternativen. (EVGA, Seasonic och vissa Corsair, BeQuiet osv)
- Ev GPU. Avvaktar detta till 1050Ti släpps.
- Skärm 24"

Alternativet är om en komplett gamingburk finns i Jönköping med omnejd. I så fall är detta av intresse!

Har ni något av ovanstående att sälja så PMá och ANGE VAD NI VILL HA för delarna. Är inte intresserad av att buda!

I vanlig ordning förbehåller jag mig rätten att köpa av vem jag vill eller inte alls! Inga köp kommer göras innan jag har erbjudande på samtliga komponenter.

//Henrik

Läs hela annonsen här

Visa signatur

Asus Sabertooth X58 - Xeon X5680 - 12GB DDR3 - ASUS GTX1080 8GB

Permalänk
Medlem

@NcLr:

Nu välväl i princip inget av det här vad du specifikt söker, förutom kanske kylaren då. MEN

Jag har typ chassit, LEDsen, kylaren och fläktarna kvar från denna annonsen. Något kanske finns av intresse =]
Har även ett Mazimus VI Hero liggandes som eventuellt är defekt. Det skänker jag.

http://www.sweclockers.com/marknad/127668-flaktar-144hz-1080p...

Permalänk

Har ett MSI GTX760. Hade också DDR3 Kingston RAM men får se om jag hittar den.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Gustenrocks:

@NcLr:

Nu välväl i princip inget av det här vad du specifikt söker, förutom kanske kylaren då. MEN

Jag har typ chassit, LEDsen, kylaren och fläktarna kvar från denna annonsen. Något kanske finns av intresse =]
Har även ett Mazimus VI Hero liggandes som eventuellt är defekt. Det skänker jag.

http://www.sweclockers.com/marknad/127668-flaktar-144hz-1080p...

Kylaren kan vara av intresse beroende på vilken socket det blir och för vilken socket du har fästen? Kan inte se att det framgår i annonsen???
Fläktar kan kanske också bli intressant men beträffande chassit så.....tyvärr! Han är 12 så det ska vara lull lull, ljus och bling. Du vet hur de är i den åldern....

Skrivet av minefrost:

Har ett MSI GTX760. Hade också DDR3 Kingston RAM men får se om jag hittar den.

Siktar preliminärt lite högre med GPU´n. Men jag har den i åtanke. Tack för svar!

Visa signatur

Permalänk
Medlem

@NcLr: Du sårar mig! Menaru att mitt custom chassi inte är lull lullig nog?! Närå =]

Jag ska kika över fästena och återkomma!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Gustenrocks:

@NcLr: Du sårar mig! Menaru att mitt custom chassi inte är lull lullig nog?! Närå =]

Jag ska kika över fästena och återkomma!

Mja! Intressant utformning och imponerande att det inte imploderat av strukturell svaghet efter håltagningen. Men visst är det urtjusigt i övrigt!

Visa signatur

Permalänk

Har 2 Asus 970 strix ifall det är nåt du är intresserad av även ett evga 1070 ftw men kanske är utanför budgeten.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

i5 6600k@Stock | Corsair H110i GTX | Asus Z170-A | Samsung EVO 250gb x3 | Fratcal Design Define S | 32GB DDR4 2666Mhz |Evga geforce gtx 1070 ftw

Permalänk
Medlem

Lycka till med mamman

Permalänk
Medlem

http://shop.compliq.se/shoppingcart.aspx?q=c:36231
Där har du en helt ok kylare för inga pengar alls!

Visa signatur

Permalänk
Administrativ avgift

Otur att han ska ha bling bling chassi xD, Har nämligen In win 901 , Silverstone Strider SFX 600W 80+ Gold + vita sleevade, Z97 Impact, R9 Sapphire Fury, MX100 500GB, 2x4GB Platinum minnen. Detta har aggerat lan burk och kan ev säljas bort ^^

Visa signatur

Jonsbo i100| 7950x3D | B650-i | 2x16GB DDR5 CL30@6000 | 2TB m.2 | 4090 TUF | SF600 | Samsung G9 49 OLED | Quest Pro | Noctua fans | Custom loop

Permalänk
Medlem

Har 2st av corsair sp120 dläktarna samt 2st noiseblocker eloop b12-2. Har även ett corsair obsidian 350d samt ett asus z97mplus.

Permalänk
Medlem

jag har:

Mobo: MSI Z77A-G45 (1155)
CPU: I5 3570K
RAM: 8GB (2x4GB) Corsair XMS2
CPU Kylare: Noctua (kommer inte ihåg modell)

Hör av dig om något är intressant.

Visa signatur

| Gigabyte B650 Aorus Elite AX V2| Ryzen 7 9800X3D 4,7Ghz | 32Gb Corsair DDR5 6000Mhz | Asus TUF RTX 4080 Super OC| Kingston FURY 2TB | Corsair RM850x | Fractal Design North TG|

Permalänk
Medlem

Jag har en Benq 24" som du kan få :). Finns att hämta upp i sthlm

Visa signatur

Ominous Doctrines Of The Perpetual Mystical Macrocosm

Permalänk
Medlem

RAM samt CPU

@NcLr:
Har en kompetent i5 3450 CPU samt 4GB 1600mhz Corsair RAM till salu.
Kan skickas per post

MVH //Jonas

Visa signatur

i7 6700K@4.5Ghz, EVGA1080Ti Ftw3, Asus Z170-A, Corsair LPX 3000Mhz DDR4, Fractal Define S, Philips Fidelio X2, Schiit Magni+Modi. NZXT Aio X62 monterad med NZXT Kraken G12 på GPU. Noctua NHD15 kyler CPU.

Permalänk
Medlem

Ska ge bättre svar ikväll. Ser mycket intressant men priser grabbar priser!!!! Här eller i Pm. Vilket som passar er bäst.

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av jespergrund:

Har 2 Asus 970 strix ifall det är nåt du är intresserad av även ett evga 1070 ftw men kanske är utanför budgeten.

Ett 970 kan vara intressant beroende på hur 1050Ti landar i pris den 25.e. Pmá gärna vad du vill ha/styck!

Skrivet av Marquzz:

Lycka till med mamman

Tack, men jag är väldigt lyckligt gift sedan +15år!!

Skrivet av andra94:

Otur att han ska ha bling bling chassi xD, Har nämligen In win 901 , Silverstone Strider SFX 600W 80+ Gold + vita sleevade, Z97 Impact, R9 Sapphire Fury, MX100 500GB, 2x4GB Platinum minnen. Detta har aggerat lan burk och kan ev säljas bort ^^

Pmá gärna ett prisförslag samt vilken prolle som sitter i, om någon?? Z97 Impact är ITX formfaktor eller är jag ute och seglar?? Gärna en länk!

Skrivet av Qwertan:

jag har:

Mobo: MSI Z77A-G45 (1155)
CPU: I5 3570K
RAM: 8GB (2x4GB) Corsair XMS2
CPU Kylare: Noctua (kommer inte ihåg modell)

Hör av dig om något är intressant.

Pmá gärna prisförslag!

Skrivet av astrob0y:

Jag har en Benq 24" som du kan få :). Finns att hämta upp i sthlm

Ahh, stort tack för erbjudandet! Men det är liiiite långt att åka. +60mil ToR....

Skrivet av Jockey87:

@NcLr:
Har en kompetent i5 3450 CPU samt 4GB 1600mhz Corsair RAM till salu.
Kan skickas per post

MVH //Jonas

Tack, men jagar komplett paket då mobo tenderar till att vara det svåraste att få tag i.....

Visa signatur

Permalänk
Medlem