Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Sep 2005

Mustaschkampen

Vad tusan gubbar, ingenting om mustaschkampen på Swec?

Mustaschkampen är männens motsvarighet till Rosa Bandet-kampanjen. Här har vi hela November månad fri till att odla mustasch (och skägg för dom som vill). Detta för att uppmärksamma Sveriges vanligaste cancerform; prostatacancer.

Kom igen nu män, låt mustaschen flöda och in å köp merc här för att stödja kampanjen ekonomiskt. För dom som vill skänka pengar "oavkortat", kika här.

Motivation och tips:

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Karlskrona
Registrerad
Nov 2011

Hette det inte no shave november förut?

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Småland
Registrerad
Dec 2009
Skrivet av Rasmus117:

Tror ts är någon porrmushe hipster som försöker bryta trenden för movember.

(:

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Karlskrona
Registrerad
Nov 2011
Skrivet av trattjaevel:

Kanske men det är fortfarande en fin sak i sig.

Men jag kommer hålla mig till no shave november.

Förra året så gjorde jag No shave november, Don't shave December och Man-uari.

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Sep 2005
Skrivet av Rasmus117:

Det är väl amerikanernas version?

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Sep 2005
Skrivet av trattjaevel:

På vilket sätt försöker jag bryta trenden för movember?

Trädvy Permalänk
Avstängd
Plats
falun
Registrerad
Apr 2002

Kan inte se hur mustasch ska hjälpa motverka cancer och köpa produkter där några få % går fram i pengar och även om vinterpäls är trevligt som i dag när jag åkte pulka med treåringen så är det väll bättre att ge pengarna i rakast möjliga led istället för att göra det till till ett jippo där folk tjänar pengar på andras godhet igenom att sälja prylar där en liten del kommer fram

såg nån jag irriterade mig på köp det här för 249kr så går 25kr fram skänker man en hundring så är det 4 x så bra och när det är för en godsak kan ju en sån sak vara värd att tänka på med

i3 6100 - MSI b150m pro-vd - 8gb 2133 ddr4 - GTX 950 GAMING 2G - z400s 120gb ssd - 1tb WD blue - Corsair 500w

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Värmland
Registrerad
Feb 2005

Dax att odla moppemush!

Gamer|Intel I7 6700k|Asus Z170-e|Nvidia GTX 1070|Corsair DDR4 2x8GB|525GB SSD|1TB SSD
Mouse|Steelseries Sensei|Keyboard|Qpad MK90|Monitor|Asus PG278QR|Dell u2415
Laptop|HP ProBook 4320s I3|128GB SSD|4GB DDR3|NAS|Synology 411j 13TB
Phone|iPhone 8 64GB|Tab|Mi Pad 4 64GB|HTPC|Raspberry Pi 3| 2x Chromecast 2

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Sep 2005
Skrivet av lord_vasagos:

Kan inte se hur mustasch ska hjälpa motverka cancer och köpa produkter där några få % går fram i pengar och även om vinterpäls är trevligt som i dag när jag åkte pulka med treåringen så är det väll bättre att ge pengarna i rakast möjliga led istället för att göra det till till ett jippo där folk tjänar pengar på andras godhet igenom att sälja prylar där en liten del kommer fram

såg nån jag irriterade mig på köp det här för 249kr så går 25kr fram skänker man en hundring så är det 4 x så bra och när det är för en godsak kan ju en sån sak vara värd att tänka på med

Här, pumpa på